eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JędrzejówŚwiadczenie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjno - budowlanego pn. Rozbudowa bazy sportowo - rekreacyjnej w gminie Jędrzejów



Ogłoszenie z dnia 2024-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjno - budowlanego pn. Rozbudowa bazy sportowo - rekreacyjnej w gminie Jędrzejów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jędrzejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009774

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 33a

1.5.2.) Miejscowość: Jędrzejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-300

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41 38 610 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umjedrzejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umjedrzejow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminajedrzejow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjno - budowlanego pn. Rozbudowa bazy sportowo - rekreacyjnej w gminie Jędrzejów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab032ef0-f0c0-4c88-94ef-57ed1b2e366d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00569151

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00093660/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Świadczenie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjno - budowlanego pn. Rozbudowa bazy sportowo - rekreacyjnej w gminie Jędrzejów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489622

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZP.271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego obejmującej zarządzanie procesem inwestycyjnym, nadzorowanie procesu projektowego, sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi oraz wykonywanie innych czynności powierzonych inspektorowi nadzoru
w specjalnościach:
− architektonicznej,
− konstrukcyjno - budowlanej,
− instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
− instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych,
− inżynieryjnej drogowej,
nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjno - budowlanego pn. „Rozbudowa bazy sportowo - rekreacyjnej w gminie Jędrzejów”, wykonywanego w oparciu o działanie inwestycyjne w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej i uzyskaniu pozwolenia na budowę a następnie na ich podstawie na wykonaniu robót budowlanych i oddaniu obiektu do użytkowania, na trzech zadaniach:
a) Zadanie 1 pn.: „Modernizacja istniejącej Pływalni Miejskiej w Jędrzejowie przy ul. Feliksa Przypkowskiego 43, na działce o nr ewid. 268/11 obręb 0004 Jędrzejów 4”,
b) Zadanie 2 pn.: „Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Podchojnach o salę gimnastyczną i łącznik wraz z zapleczem sanitarnym i pomieszczeniami towarzyszącymi na działce o nr ewid. 464 obręb Podchojny”,
c) Zadanie 3 pn.: „Rozbudowa budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Skroniowie o salę gimnastyczną i łącznik wraz z zapleczem sanitarnym i pomieszczeniami towarzyszącymi na działce o nr ewid. 546 obręb Skroniów”.
W ramach zamówienia Wykonawca (dalej: nadzór inwestorski) będzie koordynował, kontrolował, nadzorował i rozliczał realizację zadania/zadań w zakresie prac projektowych oraz robót budowlanych, które obejmują w szczególności:
− opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z zakresem Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU), dokumentacją przetargową z postępowania na wybór Wykonawcy robót budowalnych (dalej: Generalny Wykonawca GW), umową z GW
i uzyskaniem pozwolenia na budowę,
− przekazanie placu budowy, wykonanie robót budowlanych, odbiór robót i oddanie obiektu do użytkowania.
Szczegółowe warunki realizacji inwestycji i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót budowlanych określa dokumentacja przetargowa stanowiąca załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.
2. Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego objęte przedmiotem zamówienia sprawowane będzie w szczególności na podstawie: art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) oraz umowy na świadczenie usługi związanej z pełnieniem funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego, której projekt stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla każdego zadania w przedmiocie specjalności, o których mowa w pkt. 1, przy czym Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej będzie również pełnił funkcję Koordynatora, o którym mowa w art. 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 596550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 696696,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 596550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WMG PROJEKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 7831881113

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 596550,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 39 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.