eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnikPrzebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2111L Kawęczyn - Kozice -Policzyzna w zakresie odnowy bitumicznej nawierzchni jezdni (długość odcinka ok. 190m)



Ogłoszenie z dnia 2023-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2111L Kawęczyn – Kozice –Policzyzna w zakresie odnowy bitumicznej nawierzchni jezdni (długość odcinka ok. 190m)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świdnicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019460

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 13

1.5.2.) Miejscowość: Świdnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: POCZTA@POWIATSWIDNIK.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatswidnik.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2111L Kawęczyn – Kozice –Policzyzna w zakresie odnowy bitumicznej nawierzchni jezdni (długość odcinka ok. 190m)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2932199d-4cb3-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00569201

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384738

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WID.272.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie pod nazwą „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2111L Kawęczyn – Kozice – Policzyzna w zakresie odnowy bitumicznej nawierzchni jezdni (długość odcinka ok. 190m)”.
2. Cel inwestycji: realizacja robót przyczyni się do poprawy warunków ruchu, zwiększając bezpieczeństwo i komfort jazdy.
3. Opis: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na odnowieniu nawierzchni drogi powiatowej nr 2111L Kawęczyn – Kozice – Policzyzna na odcinku
o długości około 190m w miejscowości Kozice Górne, gm. Piaski w zakresie jezdni o szerokości 5,50 m, pobocza z kruszywa łamanego o szerokości 0,75 m, pochylenie daszkowe 2%.
4. Odnowienie nawierzchni drogi powiatowej nr 2111 L Kawęczyn – Kozice – Policzyzna w m. Kozice Górne gm. Piaski swoim zakresem obejmuje następujące roboty budowlane i towarzyszące:
 geodezyjne wytyczenie punktów charakterystycznych trasy,
 oczyszczenie poboczy z nadmiaru gruntu,
 frezowanie nawierzchni asfaltowej,
 skropienie istn. nawierzchni emulsją asfaltową,
 wykonanie w-wy wyrównawczej z betonu asfaltowego – gr. średnia 5cm,
 wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego – 4 cm,
 uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie – gr. około 15 cm,
 ułożenie obrzeży chodnika na ławie betonowej,
 ułożenie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej,
 uporządkowanie terenu po zakończeniu robót budowlanych.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty:
a) Informacja o pracach budowlanych
b) Plan orientacyjny,
c) Szkic sytuacyjny.
6. Oznakowanie obszaru i miejsca prowadzonych robót należy do Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222219,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222219,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222219,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PBI INFRASTRUKTURA S.A.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PBI WMB Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161465524

7.3.4) Miejscowość: KRAŚNIK

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 222219,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.