Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00536016/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa specjalistycznego sprzętu informatycznego i oprogramowania oraz przeprowadzenie audytu KRI z aktualizacją i wdrożeniem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji dla Gminy Ropczyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ropczyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581962
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krisego 1
1.5.2.) Miejscowość: Ropczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 017 2210550
1.5.8.) Numer faksu: 017 2210555
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ropczyce@intertele.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ropczyce.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ropczyce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa specjalistycznego sprzętu informatycznego i oprogramowania oraz przeprowadzenie audytu KRI z aktualizacją i wdrożeniem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji dla Gminy Ropczyce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-268b38db-9b37-4dbb-964a-9336fdea2499
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00569233
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036337/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Ropczyce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00536016
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPZP.271.27.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 552841,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Dostawa specjalistycznego sprzętu informatycznego z usługami wdrożenia, szkolenia i wsparcia.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik 2.1 do SWZ dla Części 1 - Dostawa specjalistycznego sprzętu informatycznego z usługami wdrożenia, szkolenia i wsparcia.
2. Wykonawca zobowiązany jest dla Części 1 i Części 2 do złożenia wraz z ofertą opisu zaoferowanego sprzętu i oprogramowania umożliwiającego Zamawiającemu weryfikację spełniania przez oferowany sprzęt i oprogramowanie wymagań minimalnych, wskazujący dla każdego elementu zawartego w Załączniku nr 2.1 do SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) w Zestawieniu rzeczowo - ilościowym nazwę producenta i modelu urządzenia lub nazwę oprogramowania; opis powinien być sporządzony w oparciu o Załącznik nr 2.1 do SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) z wykorzystaniem tabel w nim zawartych i musi odnosić się do każdego z wymagań określonych w tym załączniku. W przypadku, gdy Wykonawca w którejkolwiek z pozycji zaoferuje parametry nie spełniające wymagań określonych przez Zamawiającego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.).
3. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie mają charakter pomocniczy dla określenia parametrów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się zaoferowanie wyposażenia o wyższych parametrach. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie systemów, technologii, materiałów/produktów lub urządzeń z wymaganiami określonymi w dokumentacji projektowej i specyfikacjach, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne. W przypadku niedołączenia dokumentów uwiarygadniających zastosowanie technologii, systemów, urządzeń i/lub materiałów/ produktów równoważnych Zamawiający uzna, że Wykonawca przedstawił w ofercie systemy, technologie, urządzenia i materiały/ produkty opisane w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej adekwatnie do części zamówienia Załącznik nr 3.1 lub 3.2 lub 3.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 287998,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Dostawa oprogramowania z usługami wdrożenia, szkolenia i wsparcia.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik 2.1 do SWZ dla Części 2 – Dostawa oprogramowania z usługami wdrożenia, szkolenia i wsparcia
2. Wykonawca zobowiązany jest dla Części 1 i Części 2 do złożenia wraz z ofertą opisu zaoferowanego sprzętu i oprogramowania umożliwiającego Zamawiającemu weryfikację spełniania przez oferowany sprzęt i oprogramowanie wymagań minimalnych, wskazujący dla każdego elementu zawartego w Załączniku nr 2.1 do SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) w Zestawieniu rzeczowo - ilościowym nazwę producenta i modelu urządzenia lub nazwę oprogramowania; opis powinien być sporządzony w oparciu o Załącznik nr 2.1 do SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) z wykorzystaniem tabel w nim zawartych i musi odnosić się do każdego z wymagań określonych w tym załączniku. W przypadku, gdy Wykonawca w którejkolwiek z pozycji zaoferuje parametry nie spełniające wymagań określonych przez Zamawiającego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.).
3. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie mają charakter pomocniczy dla określenia parametrów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się zaoferowanie wyposażenia o wyższych parametrach. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie systemów, technologii, materiałów/produktów lub urządzeń z wymaganiami określonymi w dokumentacji projektowej i specyfikacjach, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne. W przypadku niedołączenia dokumentów uwiarygadniających zastosowanie technologii, systemów, urządzeń i/lub materiałów/ produktów równoważnych Zamawiający uzna, że Wykonawca przedstawił w ofercie systemy, technologie, urządzenia i materiały/ produkty opisane w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej adekwatnie do części zamówienia Załącznik nr 3.1 lub 3.2 lub 3.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 211342,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Przeprowadzenie audytu KRI oraz aktualizacja i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik 2.2 do SWZ dla Części 3 - Przeprowadzenie audytu KRI oraz aktualizacja i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji.
2. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie mają charakter pomocniczy dla określenia parametrów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się zaoferowanie wyposażenia o wyższych parametrach. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie systemów, technologii, materiałów/produktów lub urządzeń z wymaganiami określonymi w dokumentacji projektowej i specyfikacjach, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne. W przypadku niedołączenia dokumentów uwiarygadniających zastosowanie technologii, systemów, urządzeń i/lub materiałów/ produktów równoważnych Zamawiający uzna, że Wykonawca przedstawił w ofercie systemy, technologie, urządzenia i materiały/ produkty opisane w opisie przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej adekwatnie do części zamówienia Załącznik nr 3.1 lub 3.2 lub 3.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 53500,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie składania ofert, tj. do dnia 21.10.2024 r. do godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie składania ofert, tj. do dnia 21.10.2024 r. do godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w terminie składania ofert, tj. do dnia 21.10.2024 r. do godz. 11:00 została złożona 1 oferta, za cenę 86 100,00 zł brutto. Cena tej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 60 000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do oferty z najniższą ceną.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATU ROPCZYCKO - SĘDZISZOWSKIEGO
- Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola Nr 2 Ropczycach w 2025 r.- I etap"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 5 im. Seweryna Udzieli w Ropczycach w 2025 r.- I etap
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Mikołaja Kopernik w Ropczycach w 2025 r.- I etap
- Usługa cateringu - dla dzieci uczęszczających do Żłobków prowadzonych przez Gminę Ropczyce w 2025 roku
- Dostawa odczynników do chorób zakaźnych i rzadkich wraz z dzierżawą aparatu.
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodz
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Zakup oprogramowania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.