Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Renowacja zabytkowej bramy w parku podworskim w Stawiskach"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STAWISKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669884
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 13/15
1.5.2.) Miejscowość: Stawiski
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-520
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 86 278 55 11
1.5.8.) Numer faksu: 86 278 55 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stawiski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://stawiski.ezamawiajacy.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Renowacja zabytkowej bramy w parku podworskim w Stawiskach"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62e95090-32c5-476d-b139-73f09a2ce960
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00569252
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032716/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Renowacja zabytkowej bramy w parku podworskim w Stawiskach.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00530224
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie prowadzone jest w trybie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 w związku art. 226 ust. 1 pkt 2 ustawy. Zamówienie klasyczne o wartości niższej niż progi unijne.
Podstawa udzielenia zamówienia:
Podstawą prawną dla przeprowadzenia zamówienia z wolnej ręki jest art. 305 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5,
a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W postepowaniu prowadzonym uprzednio (znak sprawy SGiT.271.1.8.2024) w trybie podstawowym, została złożona jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-62e95090-32c5-476d-b139-73f09a2ce960
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SGiT.271.3.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie realizowane jest ze środków z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków zgodnie z Wnioskiem o dofinansowanie nr Edycja2RPOZ/2023/4839/PolskiLad z dnia 2023-08-16. W ramach zadania wykonane zostaną prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840) oraz znajdującym się w ewidencji zabytków wskazanej w art. 22 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, do którego tytuł prawny wynikający z prawa własności, posiada wnioskodawca. Operacja polega na renowacji słupów głównej bramy wjazdowej w parku podworskim w Stawiskach, które są elementem zabytkowego zespołu parkowego z drugiej połowy XIX wieku, zbudowanego w neogotyku angielskim za czasów panowania Rodziny Kisielnickich (Stanisława: 1858-1943). Po zniszczonym w czasie I i II Wojny światowej majątku, pozostały filary bramy wjazdowej z około 1890 roku. Zadanie zostanie zlecone w ramach zaprojektuj i wybuduj – wykonawca wykona niezbędną dokumentację oraz roboty budowlane.
2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w trybie "zaprojektuj i wybuduj", inwestycji polegającej na remoncie bramy wjazdowej na teren założenia parkowego w Stawiskach przy ul. Wojciecha Kossaka, działka nr 954, obręb 0005 Stawiski. Zadanie realizowane jest w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Renowacja zabytkowej bramy w parku podworskim w Stawiskach”.
3. Obiekt zlokalizowany jest w luźnej zabudowie, w pasie drogowym i stanowi własność Gminy Stawiski i objęty jest ochroną konserwatorską - położony jest na terenie XIX-wiecznego założenia dworsko - ogrodowego objętego prawną ochroną konserwatorską, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A-176. Oznaczenie w Miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Stawisk symbolem : ISTNIEJĄCA BRAMA WJZADOWA S. KISIELNICKICH.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i pozwoleniem na prowadzenie prac z Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków oraz wykonania prac remontowych słupów bramy wjazdowej na teren założenia parkowego w Stawiskach na działce nr 954, obręb 0005 Stawiski.
5. W zakres prac projektowych wchodzi pozyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji administracyjnych i pozwoleń w zakresie wynikających z przepisów. W szczególności dotyczy to uzyskania decyzji: pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych i konserwatorskich, pozwolenia na budowę.
6. Zamówienie realizowane jest w formule „zaprojektuj-wybuduj” na podstawie załączonego Programu Funkcjonalno-Użytkowego (Załącznik nr 6 do Zaproszenia). PFU w sposób ogólny opisuje wymagania i oczekiwania Zamawiającego stawiane przedmiotowej inwestycji realizowanej w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, a wraz z załącznikami stanowi podstawę do sporządzenia ofertowej kalkulacji na kompleksową realizację zadania obejmującego wykonanie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami, z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz prowadzenie prac konserwatorskich budowlano – montażowych dotyczących robót opisanych w niniejszym opracowaniu.
7. Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji stanowiącej Załącznik Nr 6 do Zaproszenia.
8. Przewidywany zakres prac dla Wykonawcy zadania:
1) wykonanie inwestycji rysunkowej i fotograficznej bramy wraz z przygotowaniem opinii odnoszącej się do stanu zachowania obiektu, zakresu zniszczeń struktury zabytkowej,
2) przeprowadzenie badań konserwatorskich celem ustalenia pierwotnej kolorystyki bramy oraz przygotowanie na tej podstawie projektu kolorystyki bramy,
3) wykonanie pełnej dokumentacji projektowej obiektu,
4) uzyskanie wszelkich wymaganych pozwoleń,
5) prace przygotowawcze – dotyczące robót budowlanych,
6) prace demontażowe i rozbiórkowe,
7) roboty konstrukcyjno – budowlane,
8) prace konserwatorskie.
10. Wykonawca dokumentacji projektowej ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe z niewłaściwego wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonaną dokumentację projektową na okres minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru zrealizowanego zadania i przyjęcia przez Zamawiającego jako należycie wykonane.
11. W okresie gwarancji Zamawiający wymaga prowadzenia co najmniej jeden raz w roku przeglądów gwarancyjnych przez Wykonawcę w ramach zaproponowanej ceny za wykonanie całości zadania. W zakresie gwarancji należy wykonać wszystkie czynności związane z okresowymi przeglądami wykonanych robót w ramach przedmiotu zamówienia i naprawą jego elementów w celu zachowania pełnego okresu gwarancyjnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKODOM Izabela Szulżyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661718549
7.3.3) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej - Cure 2 lok. 102
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-097
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-25PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu do sali doświadczania świata obejmująca jego instalację i rozmieszczenie w ramach projektu pn.: "Akademia Przedszkolaka w ZPE-T w Bobrowie".
- Termomodernizacja części mieszkalnej budynku szkoły w Sadurkach
- Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Gminnym Klubie Malucha pod adresem: Tyble 50A, 98 - 420 Sokolniki
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Olszewnicy Starej
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i pełnienie nadzoru autorskiego dla modernizacji pomieszczeń w budynku Rektoratu PUM w Szczecinie
- Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 26 w Wałbrzychu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.