Ogłoszenie z dnia 2023-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00465938/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-27
- 2023/BZP 00477458/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-06
- 2023/BZP 00486115/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nisku i jednostek organizacyjnych podległych Powiatowi Niżańskiemu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Niżański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409198
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Wolności 2
1.5.2.) Miejscowość: Nisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158412057
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gm@powiatnizanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnizanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4042d56e-74ad-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nisku i jednostek organizacyjnych podległych Powiatowi Niżańskiemu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4042d56e-74ad-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00569281
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044524/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nisku i jednostek organizacyjnych podległych Powiatowi Niżańskiemu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465938
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GM.272.84.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nisku i jednostek organizacyjnych podległych Powiatowi Niżańskiemu.
Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2022 r. poz. 1385 z późn. zm.) dla Powiatu Niżańskiego i jego jednostek organizacyjnych wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ.
Szacowana wielkość zapotrzebowania na energię - szacunkowa łączna ilość energii to ok. 345 193 kWh/rok w tym: taryfa G11- 14 228 kWh/rok C11- 327 724 kWh/rok,
C 12B- 3 241 kWh/rok.
Wskazane ilości zużycia energii są orientacyjne (szacunkowe) niezbędne do określenia wartości zamówienia oraz wybrania najkorzystniejszej oferty. Określona powyżej ilość może ulec zmianie na etapie realizacji zamówienia według rzeczywistego zużycia.
W ramach zawartej umowy sprzedaży oraz bez dodatkowego wynagrodzenia Wykonawca będzie odpowiedzialny za bilansowanie handlowe.
Wykonawca zwolni Zamawiającego z wszelkich kosztów i obowiązków związanych z niezbilansowaniem. Wszystkie prawa i obowiązki związane z bilansowaniem handlowym wynikające z Umowy, w tym opracowanie i zgłaszanie grafików handlowych do OSD, przysługują wybranemu w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawcy.
Sprzedaż energii elektrycznej odbywa się za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (zwanego dalej OSD) tj. PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów do którego przyłączone są obiekty Zamawiającego. Warunki świadczenia usług dystrybucji określa odrębna umowa dystrybucyjna zawarta z OSD.
Zamawiający dysponuje tytułami prawnymi dotyczącymi wszystkich obiektów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SWZ.
Punkty poboru
1) Starostwo Powiatowe – budynki w Nisku przy Pl. Wolności 2, ul. Kościuszki 7, ul. 3 - go Maja 32C, Pl. Wolności 15, Mieszkanie ul. Słowackiego 4a/23
2) Regionalne Centrum Edukacji Zawodowej – Nisko, ul. Sandomierska 1: budynek szkoły, warsztaty, hala sportowa, hydrofornia, Nisko, ul. 3-Maja 32, 32/1,32/2,54A/1: internat, 3 lokale mieszkalne,
3) Liceum Ogólnokształcące – Nisko, Pl. Wolności 3,
4) Powiatowy Urząd Pracy – Nisko, ul. Sandomierska 6a – dwa punkty poboru,
5) Zarząd Dróg Powiatowych – Nisko, Racławice ul. Rudnicka 15, Baza Zarządu Dróg Powiatowych Harasiuki 84B,
6) Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna – Nisko, ul. Paderewskiego 4,
7) Zespół Szkół - Rudnik nad Sanem, ul. Piłsudskiego - budynek szkoły oraz dwa punkty poboru dla warsztatów,
8) Zespół Szkół –Jeżowe 162A, budynek szkoły i sala gimnastyczna.
9) Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Rudniku nad Sanem
- Rudnik nad Sanem 37 – 420, ul. Piłsudskiego 9 - budynek szkoły,
- Rudnik nad Sanem 37 – 420, ul. Mickiewicza 38, , budynek szkoły, stołówka i internat,
- Ulanów 37 – 410, ul. 11 – go Listopada 5, budynek szkoły, internat.
10) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie – Ulanów 37 – 410, ul. 11 – go Listopada 5 – trzy lokalne mieszkalne
Ewentualna zmiana szacowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii elektrycznej według cen określonych w umowie.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu umowy w odniesieniu do wskazanych w załączniku nr 1 do SWZ punktów poboru w przypadkach: sprzedaży, nabycia, zamiany, wynajmu, dzierżawy nieruchomości lub przystąpienia innych jednostek organizacyjnych Powiatu Niżańskiego, w których znajdują się układy pomiarowe oraz zmiany taryfy w obrębie grup taryfowych wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w formularzu oferty w okresie obowiązywania umowy.
2. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć w umowie z Zamawiającym następujące zapisy:
Istotne postanowienia umowne:
1) Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży energii elektrycznej przez okres 12 miesięcy licząc od dnia 1.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r. do obiektów wymienionych w Załączniku nr 7 do umowy.
2) Wykonawca jest odpowiedzialny za bilansowanie handlowe energii elektrycznej.
3) Wykonawca zwalnia Zamawiającego z wszelkich kosztów i obowiązków związanych z niebilansowaniem. Obowiązki związane z bilansowaniem handlowym, w tym opracowanie i zgłaszanie grafików handlowych do OSD, przysługują Wykonawcy.
4) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakościowe obsługi zgodne z obowiązującymi przepisami Prawa energetycznego, tj. w szczególności §42 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego.
5) Strony ustalają cenę netto za energię elektryczną we wszystkich taryfach w wysokości ……………………… zł/1 kWh, dla obiektów Zamawiającego. Cena jednostkowa obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z realizacją przedmiotu umowy oraz należności wynikające z obowiązujących przepisów oraz SWZ.
6) Podana w ust. 1 powyżej cena obowiązuje w okresie obowiązywania niniejszej umowy.
7) Rozliczenia będą dokonywane jedynie za energię rzeczywiści pobraną.
8) Strony wykluczają możliwość wystawiania faktur w oparciu o tzw. prognozowane zużycie energii. Strony przyjmują, iż Zamawiający nie będzie zobowiązany do dokonania płatności faktury wystawionej o tzw. prognozowane zużycie energii, a Wykonawca nie będzie mógł naliczać z tego tytułu odsetek za zwłokę.
9) Termin płatności wynosić będzie ………….. dni (zgodnie z ofertą wykonawcy) od daty wystawienia faktury przez Wykonawcę.
10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu umowy w przypadkach: sprzedaży, nabycia, zamiany, wynajmu, dzierżawy nieruchomości lub przystąpienia innych jednostek organizacyjnych Powiatu Niżańskiego, w których znajdują się układy pomiarowe oraz zmiany taryfy w obrębie grup taryfowych wskazanych w SIWZ i wycenionych przez Wykonawcę w formularzu oferty w okresie obowiązywania umowy.
11) Strony dopuszczają zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach:
a. Cena jednostkowa netto (tj. cena bez podatku VAT będzie podlegała zmianie tylko w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym),
b. Cena jednostkowa brutto będzie podlegała zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT lub ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym,
c. Zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2020 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
d. Zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli te zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
12) Ceny energii elektrycznej zostaną powiększone bądź pomniejszone o kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy. Wykonawca w terminie 14 dni od wejścia w życie zmian, o których mowa w zdaniu pierwszym powiadomi pisemnie Zamawiającego o zmianach.
13) Kwota wynagrodzenia Wykonawcy z tytuły realizacji umowy może być waloryzowana z zastrzeżeniem, że pierwsza waloryzacja może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia podpisania Umowy.
14). Strona wnioskująca o zmianę wynagrodzenia dokona wyliczenia zmiany ceny i różnicy po waloryzacji. Strony dopuszczają waloryzację, jeżeli zmiana wskaźnika cen przekroczy 10 punktów procentowych w stosunku do wielkości wskaźnika liczonego od dnia podpisania umowy.
15). Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia Wykonawcy maksymalnie o 5% wynagrodzenia brutto.
Waloryzacja wynagrodzenia dopuszczalna jest tylko raz i nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od daty zawarcia niniejszej Umowy i na wniosek złożony nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od daty zawarcia niniejszej Umowy,
17) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy potwierdzona zostanie zawarciem aneksu do Umowy i obowiązywać będzie od daty zawarcia aneksu i obejmować wyłącznie dostawy w części niezrealizowanej do daty zawarcia aneksu.
18) Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym powyższym zmianom dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:
a)przedmiotem umowy są usługi, roboty budowlane, dostawy,
b) okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276957,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276957,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276957,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Respect Energy S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341470612
7.3.3) Ulica: Ludwika Rydygiera 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-793
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276957,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy i Miasta Nisko w 2025 roku własność gminy Nisko
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1052R (ul. Tysiąclecia) oraz drogi powiatowej Nr 1054R (ul. Kolejowa) w m. Nisko
- Dostawa leków do Apteki Szpitalnej Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż paneli fotowolt. dla oczyszczalni ścieków w Łaniętach i dla stacji uzdatniania wody Anielin- Pomarzany oraz montaż paneli fotowolt. i pomp ciepła dla świetlicy wiejskiej w Suchodębiu
- Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej na potrzeby RCKiK w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa energii elektrycznej do budynków zlokalizowanych przy ul. Mińskiej 65 oraz Chodakowskiej 26/32 w Warszawie obejmująca dostawę i dystrybucję
- Dostawa energii elektrycznej dla Miasta Rawa Mazowiecka oraz jednostek organizacyjnych
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi jej dystrybucji do WITU OBD w Stalowej Woli
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.