eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegionowoDostawa sprzętu kwaterunkowego do pokoi mieszkalnych i sali konferencyjnej A w budynku nr 40 zlokalizowanym na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu kwaterunkowego do pokoi mieszkalnych i sali konferencyjnej A w budynku nr 40 zlokalizowanym na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011968687

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zegrzyńska 121

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: (47) 725 52 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@csp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.csp.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/csp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


szkolenie policji

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


szkolenie policji

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu kwaterunkowego do pokoi mieszkalnych i sali konferencyjnej A w budynku nr 40 zlokalizowanym na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cebf95d-a1a5-42c2-97f9-fede33e740dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00569288

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00223014/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.17 Dostawa sprzętu kwaterunkowego nr 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480276

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 38/24/ZT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia była dostawa łóżek metalowych z materacem do pokoi mieszkalnych i sali konferencyjnej A w budynku nr 40 zlokalizowanym na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowił załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszczał powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
5. Wykonawca zrealizował zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
6. Zgodnie z art. 310 ustawy Zamawiający mógł unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostałyby mu przyznane.
7. Zamawiający zastrzegł sobie, że całkowita wartość zamówienia nie mogła przekroczyć posiadanych środków finansowych.
8. Przedmiot zamówienia został dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy w dni robocze po wcześniejszym uzgodnieniu z Koordynatorem ze strony Zamawiającego.
9. Przedmiot zamówienia został dostarczony do siedziby Zamawiającego sukcesywnie partiami na koszt Wykonawcy, Wykonawca dokonał rozładunku i montażu w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, w terminie zaproponowanym w ofercie, nie później niż do dnia 02 grudnia 2024 r. – termin dostawy stanowił jedno z kryterium oceny ofert.
10. Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Zamawiającego – Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, ul. Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 71843,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia była dostawa kontenerków do pokoi mieszkalnych i sali konferencyjnej A w budynku nr 40 zlokalizowanym na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowił załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszczał powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
5. Wykonawca zrealizował zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
6. Zgodnie z art. 310 ustawy Zamawiający mógł unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostałyby mu przyznane.
7. Zamawiający zastrzegł sobie, że całkowita wartość zamówienia nie mogła przekroczyć posiadanych środków finansowych.
8. Przedmiot zamówienia został dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy w dni robocze po wcześniejszym uzgodnieniu z Koordynatorem ze strony Zamawiającego.
9. Przedmiot zamówienia został dostarczony do siedziby Zamawiającego sukcesywnie partiami na koszt Wykonawcy, Wykonawca dokonał rozładunku i montażu w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, w terminie zaproponowanym w ofercie, nie później niż do dnia 02 grudnia 2024 r. – termin dostawy stanowił jedno z kryterium oceny ofert.
10. Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Zamawiającego – Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, ul. Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 33210 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia była dostawa krzeseł do pokoi mieszkalnych i sali konferencyjnej A w budynku nr 40 zlokalizowanym na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowił załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszczał powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
5. Wykonawca zrealizował zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
6. Zgodnie z art. 310 ustawy Zamawiający mógł unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostałyby mu przyznane.
7. Zamawiający zastrzegł sobie, że całkowita wartość zamówienia nie mogła przekroczyć posiadanych środków finansowych.
8. Przedmiot zamówienia został dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy w dni robocze po wcześniejszym uzgodnieniu z Koordynatorem ze strony Zamawiającego.
9. Przedmiot zamówienia został dostarczony do siedziby Zamawiającego sukcesywnie partiami na koszt Wykonawcy, Wykonawca dokonał rozładunku i montażu w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, w terminie zaproponowanym w ofercie, nie później niż do dnia 02 grudnia 2024 r. – termin dostawy stanowił jedno z kryterium oceny ofert.
10. Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Zamawiającego – Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, ul. Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 34221,06 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia była dostawa mebli drewnianych do pokoi mieszkalnych i sali konferencyjnej A w budynku nr 40 zlokalizowanym na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowił załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszczał powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
5. Wykonawca zrealizował zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
6. Zgodnie z art. 310 ustawy Zamawiający mógł unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostałyby mu przyznane.
7. Zamawiający zastrzegł sobie, że całkowita wartość zamówienia nie mogła przekroczyć posiadanych środków finansowych.
8. Przedmiot zamówienia został dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy w dni robocze po wcześniejszym uzgodnieniu z Koordynatorem ze strony Zamawiającego.
9. Przedmiot zamówienia został dostarczony do siedziby Zamawiającego sukcesywnie partiami na koszt Wykonawcy, Wykonawca dokonał rozładunku i montażu w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, w terminie zaproponowanym w ofercie, nie później niż do dnia 02 grudnia 2024 r. – termin dostawy stanowił jedno z kryterium oceny ofert.
10. Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Zamawiającego – Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, ul. Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 86641,79 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia część I postępowania, ponieważ Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59778 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APOLLA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512635313

7.3.3) Ulica: Barwałd Górny 372

7.3.4) Miejscowość: Kalwaria Zebrzydowska

7.3.5) Kod pocztowy: 34-130

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39453,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-04

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49077 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75571,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49077 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EURO-MEBLE Masłoń Małgorzata

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6440015569

7.3.3) Ulica: Ks. Bp. Bednorza 2A lok. 6

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-384

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49077,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-04

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60165,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180206,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60165,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LOBBYSKLEP.PL S.C. Tomasz Madlewski, Krzysztof Łudzik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452198241

7.3.3) Ulica: Pachońskiego 7A lok. 86

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-223

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88086,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.