Ogłoszenie z dnia 2023-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ciekłego helu dla potrzeb uzupełniania rezonansu magnetycznego zainstalowanego w Centrum Naukowo Badawczym przy ul. Chrobrego 27 należącym do Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Radomski im. Kazimierza Pułaskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000805181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Malczewskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@uthrad.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uniwersytetradom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0700bda3-a09e-11ee-948d-82b0c04ef8501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ciekłego helu dla potrzeb uzupełniania rezonansu magnetycznego zainstalowanego w Centrum Naukowo Badawczym przy ul. Chrobrego 27 należącym do Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0700bda3-a09e-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00569363
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W dn. 06.12.2023r. stwierdzono przy udziale autoryzowanego serwisu awarię głowicy rezonansu magnetycznego. W wyniku awarii odnotowano odparowanie helu, który jest niezbędny do odpowiedniego chłodzenia urządzenia. Powyższe zdeterminowało konieczność awaryjnego uzupełnienia ciekłego helu, które nastąpiło w dn. 09.12.2023r. Wartość poziomu helu przed rozpoczęciem napełniania wynosiła 2%, natomiast po dolaniu 750 l helu poziom osiągnął wartość 49%. W dniach pomiędzy 9 a 11 grudnia 2023r. głowica całkowicie odmówiła pracy powodując bardzo intensywne parowanie helu na poziomie ok 9 % na dobę. Dnia 12.12.2023 r dokonano odczytu wartości poziomu helu, stwierdzając że dobowy ubytek ciekłego helu spadł o wartość ok. 5,3%. Na podstawie tej wartości dokonano analizy na zapotrzebowanie ciekłego helu, do czasu wymiany głowicy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP-26-32d/23/WR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ciekłego helu dla potrzeb uzupełniania rezonansu magnetycznego zainstalowanego w Centrum Naukowo Badawczym przy ul. Chrobrego 27 należącym do Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego
4.5.3.) Główny kod CPV: 24111300-8 - Hel
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EURO-HEL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222810748
7.3.3) Ulica: Brzozowa 8
7.3.4) Miejscowość: Czarnylas
7.3.5) Kod pocztowy: 63-421
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 578970,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- SUKCESYWNE ŚWIADCZENIE DOSTAW I ODDANIE W NAJEM URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, ŚWIADCZENIE OBSŁUGI SERWISOWEJ I SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO TYCH URZĄDZEŃ DLA MOPS W RADOMIU
- Dostawa mebli do biura Centrum Informatyki Resortu Finansów w Warszawie
- 5-D-2025 - Dostawa ambulansu z wyposażeniem dla potrzeb zespołów ratownictwa medycznego Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu.
- P-28/2025 Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb Pracowni Hemodynamiki Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Wymiana kotłowni węglowych z montażem pomp ciepła oraz ogniw fotowoltaicznych w jednostkach Policji garnizonu mazowieckiego - część III
- Zakup i dostawa aktywnych urządzeń sieciowych na potrzeby sieci lokalnej Starostwa Powiatowego w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.