Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00498383/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Drugie postępowanie - dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzenia drukującego dla Miasta Rydułtowy w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Rydułtowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258635
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ofiar Terroru 36
1.5.2.) Miejscowość: Rydułtowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-280
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324537411
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@rydultowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydultowy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Drugie postępowanie - dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzenia drukującego dla Miasta Rydułtowy w roku 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9850b7e-2377-4ae5-86a3-ff598db0a3c1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00569447
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032734/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzenia drukującego dla miasta Rydułtowy w roku 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498383
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BP.271.000016.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 193688,13
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 17346,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniemPrzedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania:
a) Komputer przenośny – wersja 1 – 1 szt.
b) Komputer przenośny – wersja 2 – 1 szt.
c) Pakiet oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania – 4 szt.
2. Funkcjonalność i parametry techniczne przedmiotu zamówienia zostały określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
3. Urządzenia i oprogramowanie określone w ust. 1:
1) są fabrycznie nowe i nieużywane,
2) spełniają wymogi określone w SWZ,
3) są wolne od praw i obciążeń na rzecz osób trzecich.
4. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia.
5. Urządzenia określone w ust. 1 winny posiadać deklarację CE.
6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 do siedziby Urzędu Miasta Rydułtowy, ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy.
7. Termin wykonania zamówienia: do 5 tygodni od dnia podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania
4.5.5.) Wartość części: 15678,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego wraz z materiałami eksploatacyjnymi – 1 szt.2. Funkcjonalność i parametry techniczne przedmiotu zamówienia zostały określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
3. Urządzenie określone w ust. 1:
1) jest fabrycznie nowe i nieużywane,
2) spełnia wymogi określone w SWZ,
3) jest wolne od praw i obciążeń na rzecz osób trzecich.
4. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższej niż na okres 60 miesięcy.
5. Urządzenia określone w ust. 1 winny posiadać deklarację CE.
6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 do siedziby Urzędu Miasta Rydułtowy, ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy.
7. Termin wykonania zamówienia: do 5 tygodni od dnia podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232130-4 - Kolorowe drukarki atramentowe
4.5.5.) Wartość części: 1668,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne
W przedmiotowym postępowaniu ceny ofert dla zadania nr 1 wynoszą odpowiednio:
1) 23 549,58 zł
2) 24 118,92 zł
zaś kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 19 283,94 zł.
Przepis art. 255 pkt 3 ustawy Pzp stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Przepis ten daje zatem Zamawiającemu dwie możliwości: zwiększenie kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty albo unieważnienie postępowania. Po wstępnej analizie ofert stwierdzono, iż złożone oferty znacznie przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wobec powyższego Burmistrz Miasta Rydułtowy dnia 03.10.2024 r. nie wyraził zgody na podniesienie kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej lub oferty z najniższą ceną w związku z powyższym zaistniała konieczność unieważnienia postępowania.
Uzasadnienie prawne
Ponieważ ceny wszystkich ofert w przedmiotowym postępowaniu przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz Zamawiający nie wyraził zgody na zwiększenie środków, zaistniały przesłanki do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie przepisu art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Art. 255 pkt 3 w/w ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Art. 259 ustawy Pzp stanowi: Jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1845,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4474,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1845,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JM DATA Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242476743
7.3.3) Ulica: Zwoleńska 65A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-761
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1845,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z RYDUŁTÓW
- Dostawa i montaż baterii stacyjnych żelowych o napięciu 110V DC oraz pojemności 200Ah z podziałem na zadania dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Rydułtowy
- Opracowanie planu ogólnego dla miasta Rydułtowy
- Wiercenie otworów z wyrobisk dołowych dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Rydułtowy
- Serwisowanie stacji kondycjonowania wody pitnej w łaźni przy szybie Leon II dla PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Rydułtowy
więcej: przetargi w Rydułtowach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- Dostawa sprzętu i urządzeń multimedialnych dla potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Mieczysława Karłowicza w Mielcu
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w podziale na części, dla Miejskiego Biura Finansów Oświaty m. st. Warszawy
- Zakup sprzętu komputerowego dla KWP w Opolu oraz CBZC - część 1
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.