Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sporządzenie planu ogólnego gminy Janów Podlaski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JANÓW PODLASKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Janów Podlaski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bialska 6A
1.5.2.) Miejscowość: Janów Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-505
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 833413073
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@janowpodlaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugjanowpodlaski.bip.lubelskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sporządzenie planu ogólnego gminy Janów Podlaski
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edd34cc2-7d66-4611-bde5-5b0e1f590dda
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00569570
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032365/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Sporządzenie planu ogólnego gminy Janów Podlaski
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-edd34cc2-7d66-4611-bde5-5b0e1f590dda3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/regulamin/#regulamin serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania.
5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych).
6. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
7. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
7.1. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
7.2. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
8. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@janowpodlaski.pl (nie dotyczy składania ofert).
Ciąg dalszy w sekcji IX ogłoszenia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BUA.271.9.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje opracowanie planu ogólnego gminy Janów Podlaski, o którym mowa w art. 13a ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130), w tym opracowanie ekofizjograficzne oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem i uchwalaniem planu ogólnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 9 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1.1. Cena(PC)– 60%
1.2. Doświadczenie osoby głównego projektanta wyznaczonego do realizacji zamówienia (PD) – 40%
2. Punkty za kryterium „Cena” obliczone zostaną według wzoru o którym mowa w pkt 17.2 SWZ.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
3. Punkty w kryterium „Doświadczenie osoby głównego projektanta wyznaczonego do realizacji zamówienia” przyznawane będą zgodnie z poniższą zasadą:
3.1. Dysponowanie głównym projektantem, który spełnia co najmniej jeden z warunków zawartych w art. 5 ust. 1, 2 i 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz posiada doświadczenie w zakresie sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian (o łącznej powierzchni minimum 100ha każdy) oraz sporządzania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian w ilości 3 opracowań (z zachowaniem warunku z pkt 6.1.4.2.1 SWZ) – 0 pkt.,
3.2. Dysponowanie głównym projektantem, który spełnia co najmniej jeden z warunków zawartych w art. 5 ust. 1, 2 i 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz posiada doświadczenie w zakresie sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian (o łącznej powierzchni minimum 100ha każdy) oraz sporządzania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian w ilości 4 opracowań (z zachowaniem warunku z pkt 6.1.4.2.1 SWZ) – 20 pkt.,
3.3. Dysponowanie głównym projektantem, który spełnia co najmniej jeden z warunków zawartych w art. 5 ust. 1, 2 i 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz posiada doświadczenie w zakresie sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian (o łącznej powierzchni minimum 100ha każdy) oraz sporządzania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian w ilości 5 opracowań (z zachowaniem warunku z pkt 6.1.4.2.1 SWZ) – 30 pkt.,
3.4. Dysponowanie głównym projektantem, który spełnia co najmniej jeden z warunków zawartych w art. 5 ust. 1, 2 i 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz posiada doświadczenie w zakresie sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian (o łącznej powierzchni minimum 100ha każdy) oraz sporządzania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian w ilości 6 lub więcej opracowań (z zachowaniem warunku z pkt 6.1.4.2.1 SWZ) – 40 pkt.,
3.5. Przez jedno opracowanie należy rozumieć wykonanie (jako autor lub współautor) przez Głównego Projektanta usług w zakresie opracowania uchwalonego, opublikowanego we właściwym dzienniku urzędowym województwa i obowiązującego (tj. dla którego w postępowaniu nadzorczym wojewoda nie stwierdził nieważności) jednego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiany lub jednego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiany.
3.6. Brak wskazania jakim doświadczeniem dysponuje główny projektant traktowane będzie jako niezgodność treści oferty z warunkami zamówienia i skutkować będzie odrzuceniem oferty.
3.7. Osoba, której doświadczenie będzie punktowane musi być wyznaczona do realizacji zamówienia i wskazana w wykazie osób (Załącznik nr 8 do SWZ) jako główny projektant wraz z opisem jego doświadczenia.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru o którym mowa w pkt 17.4. SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby głównego projektanta wyznaczonego do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
1.4.1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał:
1.4.1.1. co najmniej 2 miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego lub zmiany do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o łącznej powierzchni minimum 100 ha. Za opracowane plany należy rozumieć plany uchwalone i ogłoszone w Dzienniku Urzędowym.
1.4.1.2. co najmniej 1 studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego uwzględniających wykonanie bilansu terenów przeznaczonych pod zabudowę. Za opracowane studium należy rozumieć studium uchwalone.
1.4.2. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego:
1.4.2.1. co najmniej jednym głównym projektantem (przy czym Zamawiający zastrzega, że osoba Głównego Projektanta nie może jednocześnie pełnić funkcji członka zespołu projektowego), który spełnia co najmniej jeden z warunków zawartych w art. 5 ust. 1, 2 i 3 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130) i posiada doświadczenie w zakresie sporządzania/opracowania co najmniej 2 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz co najmniej 1 studium uwarunkowań lub ich zmian,
UWAGA: doświadczenie głównego projektanta jest jednym z kryteriów oceny ofert.
1.4.2.2. co najmniej dwie osoby, które spełniają co najmniej jeden z warunków zawartych w art. 5 ust. 1 - 6 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024r., poz. 1130) i każdy z nich posiada doświadczenie w zakresie sporządzania/opracowania co najmniej 1 miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
1.5. Zamawiający określa w następujący sposób spełnianie ww. warunków przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: warunek, o którym mowa w pkt 1.4.1. musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców, natomiast warunek, o którym mowa w pkt 1.4.2. Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
2. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Sposób oceny wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określono w rozdziale 8 SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych:
1.1. Wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4.1. SWZ;
1.2. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich doświadczenia (sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ) – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4.2. SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
2.1. Oświadczenia o których mowa w pkt.8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
2.2. w przypadku, o którym mowa w pkt 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ;
2.3. zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.6 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.6.1. SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.
3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz na mocy Projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie na poniższych warunkach:
1. Jeżeli na skutek zmiany przepisów prawnych, które regulują tryb i sposób opracowania planu ogólnego, będzie wymagane sporządzenie dodatkowych dokumentów (opracowań), niezbędnych do uchwalenia planu ogólnego oraz gdy w toku uzgadniania dokumentacji wyniknie konieczność sporządzenia dodatkowych dokumentów (opracowań), niezbędnych do uchwalenia planu ogólnego, Wykonawca może domagać się od Zamawiającego zmiany terminu wykonania umowy.
2. Poza wypadkami określonymi w pkt. 1 zmiany umowy można dokonać, w przypadku:
2.1. wystąpienia okoliczności niewynikających z winy Wykonawcy ani Zamawiającego, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, skutkujących tym, że zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby niemożliwe bez wprowadzenia tych zmian lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego;
2.2. zaistnienia okoliczności istotnych mających wpływ na zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, niezależnych od żadnej ze stron umowy, z tym zastrzeżeniem, że konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy;
2.3. zmiany w składzie osobowym realizującym usługę, z zastrzeżeniem, iż osoba na zastępstwo posiada równorzędne lub wyższe kwalifikacje niż osoba, która jest zastępowana, a została wskazana przez Wykonawcę w ofercie;
2.4. obniżenia bądź podwyższenia ustawowej stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
2.5. zmiana terminu realizacji umowy (wydłużenie):
2.5.1. na skutek opóźnienia, za które Wykonawca nie ponosi winy, wynikającego z działania lub zaniechania przez organy administracji państwowej, samorządowej jak i organy lub podmioty, których działalności wymaga wydania jakichkolwiek decyzji, warunków, zezwoleń, uzgodnień, pozwoleń, itp., w trakcie wykonywania przedmiotu Umowy, a w szczególności opóźnienia wydania, odmowy lub zmiany wydania ww. dokumentów, do których wydania są zobowiązane na mocy przepisów prawa lub regulaminów - odpowiednio do czasu trwania przeszkody; w takim przypadku czas trwania przeszkody szacowany jest na podstawie daty wpływu do Urzędu gminy pism organów, jednostek i osób trzecich których działanie spowodowało opóźnienie;
2.5.2. na skutek opóźnienia, za które Wykonawca nie ponosi winy, a wynikającego
z przedłużających się konsultacji społecznych, których wyniki (uwagi) wpłynęły na potrzebę zmian w konsultowanej dokumentacji projektowej;
2.5.3. będąca następstwem zdarzeń leżących po stronie Zamawiającego, które nie były mu znane na etapie zawierania umowy.
3. Zamawiający przewiduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (waloryzacja) na zasadach określonych w par. 16 Projektowanych postanowień umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki "Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-edd34cc2-7d66-4611-bde5-5b0e1f590dda
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-07 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-06
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
IX. 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
IX. 2. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie potwierdzające, brak występowania podstaw wykluczenia, o którym mowa w pkt 1.
IX.3. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia składa oświadczenie, o którym mowa w pkt 2.
IX. 4. Ciąg dalszy wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej:
9. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy, podpisem zewnętrznym (XADES) lub wewnętrznym (PADES). W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny XADES, wewnętrzny PADES) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny XADES) lub dokumenty z wszytym podpisem (typ wewnętrzny PADES).
10. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
11. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
12. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
13. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
14. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
15. Zasady komunikacji określone w rozdziale 11 SWZ nie dotyczą komunikacji po wyborze oferty, która odbywa się drogą e-mail.
INNE PRZETARGI JANÓW PODLASKI
więcej: przetargi JANÓW PODLASKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Świlcza
- Opracowanie planu ogólnego Miasta i Gminy Sztum
- Opracowanie projektu planu ogólnego miasta Biała Podlaska
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Gielniów
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Janów Podlaski
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Nowa Sucha oraz opracowanie Strategii Rozwoju Gminy Nowa Sucha na lata 2025-2035
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.