Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sporządzenie planu ogólnego Gminy Gielniów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gielniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 75
1.5.2.) Miejscowość: Gielniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-434
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gielniow.radom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.uggielniow.nv.pl/a,15739,informacje-podstawowe.html
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sporządzenie planu ogólnego Gminy Gielniów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9abb06f1-eac0-47b6-b3bb-e7782079b3ee
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00569616
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063219/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Sporządzenie planu ogólnego Gminy Gielniow
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://uggielniow.ezamowienia.com/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://uggielniow.ezamowienia.com/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: szczegółowe informacje są zawarte w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RGG.271.4.10.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Sporządzenie planu ogólnego gminy Gielniów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzenny (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130), z przepisami wykonawczymi do ustawy, z przepisami powiązanymi z tą ustawą, normami i uchwałą nr. III.13.2024 Rady Miejskiej w Gielniowie z dnia 25 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Gielniów.
Obszar opracowania planu ogólnego: gmina Gielniów (w granicach administracyjnych) obejmująca miasto Gielniów i 19 sołectw: Antoniów, Bieliny, Brzezinki, Gałki, Miasto Gielniów, Goździków, Huta, Jastrząb, Kotfin, Marysin, Mechlin, Rozwady, Drynia, Snarki, Sołtysy, Stoczki, Wywóz, Zielonka, Zygmuntów Powierzchnia ewidencyjna gminy wynosi ok 7922ha.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierowanika zespołu opracowującego plan
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.2. Na podstawie art. 116 ustawy PZP, Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową, określa minimalne warunki dotyczące kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia oraz doświadczenia Wykonawcy, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.
3. Wykonawca wykaże, że:
1) dysponuje co najmniej jedną osobą (Główny Projektant) spełniającą łącznie poniższe warunki:
a) spełniającą jeden z warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
b) posiadającą minimum 8 letnie doświadczenie w zakresie sporządzania lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego,
2) w okresie ostatnich 8 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, opracował dla gminy wiejskiej lub wiejsko-miejskiej minimum 4 opracowania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiany o zróżnicowanej funkcji (jeśli dotyczyły zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego należy wykazać te opracowania obejmujące obszar co najmniej 100 ha);
3) w okresie ostatnich 8 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, opracował dla gminy wiejskiej lub wiejsko-miejskiej minimum 4 miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, z których każdy obejmował obszar o powierzchni nie mniejszej niż 100 ha;
4) dysponuje co najmniej jedną osobą, spełniającą łącznie poniższe warunki:
a) spełniającą wymogi określone w art. 74a ustawy z dnia z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
b) posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie sporządzania prognoz oddziaływania na środowisko,
c) która opracowała w ciągu 10 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 3 prognozy oddziaływania na środowisko na potrzeby sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub zmiany studium, z których każdy obejmował obszar o powierzchni nie mniejszej niż 100 ha.
5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców w/w warunki udziału w postępowaniu powinien spełniać co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który zrealizuje usługi, do których realizacji wyżej wskazane uprawnienia są wymagane (zgodnie z art. 117 ust. 2 PZP).
6) Zgodnie z treścią art. 116 ust. 2 ustawy PZP, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest złożyć zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ-wykaz usług , oraz załącznikiem nr 5– Wykaz osób
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Umowa na wykonanie zamówienia publicznego zostanie zawarta z Wykonawcą, który spełni wszystkie postawione wymagania i którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Umowa zostanie zawarta wg załączonego do niniejszej specyfikacji projektu (załącznik nr 3 do SWZ), na podstawie złożonej oferty Wykonawcy.2. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy oraz określa warunki zmian w granicach dyspozycji art. 455 ust.1 pkt. 1 Ustawy Pzp. Warunki zmian zostały określone w par. 14 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://uggielniow.ezamowienia.com/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-08 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-07
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Świlcza
- Opracowanie planu ogólnego Miasta i Gminy Sztum
- Opracowanie projektu planu ogólnego miasta Biała Podlaska
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Gielniów
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Janów Podlaski
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Nowa Sucha oraz opracowanie Strategii Rozwoju Gminy Nowa Sucha na lata 2025-2035
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.