eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystrzyca DolnaZimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy ¦widnica



Og³oszenie z dnia 2023-12-22

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy ¦widnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ¦widnickie Gminne Przedsiêbiorstwo Komunalne Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020775910

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Bystrzyca Dolna 55A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bystrzyca Dolna

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sgpk@sgpk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sgpk.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy ¦widnica

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7adb2ae2-8a04-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00569622

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00511317

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej rêki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez og³oszenia albo zamówienia z wolnej rêki:

Zamawiaj±cy uniewa¿ni³ czê¶æ nr 1 postêpowania o identyfikatorze ocds-148610-cf52f49a-62ca-11ee-a60c-9ec5599dddc1 , w którym jedyn± ofertê z³o¿y³ Wykonawca Przedsiêbiorstwo Us³ugowo Handlowe Adam Bekas, Burkatów 19c, 58-114 Lubachów. W wyniku dokonanego badania ofertê Wykonawcy odrzucono na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp, zgodnie z którym, ofertê odrzuca siê, je¿eli jej tre¶æ jest niezgodna z warunkami zamówienia.
W zwi±zku z powy¿szym Zamawiaj±cy uniewa¿ni³ czê¶ci nr 1 postêpowania, poniewa¿ jedyna oferta z³o¿ona w przypadku przedmiotowej czê¶ci postêpowania podlega³a odrzuceniu.

3.1.2.) Identyfikator wcze¶niejszego postêpowania: ocds-148610-cf52f49a-62ca-11ee-a60c-9ec5599dddc1

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 14/ZAP/2023

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 158550,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamawiaj±cy poszukuje Wykonawcy/Wykonawców na wykonywanie us³ug w zakresie zimowego utrzymania dróg polegaj±cych na: posypywaniu piachem lub mieszank± piasku i soli oraz od¶nie¿aniu dróg przy pomocy p³uga od¶nie¿aj±cego, na drogach gminnych Gminy ¦widnica zlokalizowanych w nastêpuj±cych obrêbach ewidencyjnych:
1) Bystrzyca Dolna, Burkatów (bez ³±cznika w kierunku ronda Modliszów – Witoszów), Bystrzyca Górna, Lubachów, Modliszów .
2. Standardy od¶nie¿ania dróg okre¶lono w za³±czniku nr 5 do zaproszenie do negocjacji. Zakres dróg objêtych przedmiotem zamówienia okre¶lono w za³±czniku nr 6 do zaproszenie do negocjacji, tj. mapy zimowego utrzymania dróg, w których kolorem czerwonym zaznaczono drogi objête 4 standardem od¶nie¿ania oraz kolorem niebieskim drogi objête 5 standardem od¶nie¿ania. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy wymaga od¶nie¿ania zatok autobusowych zlokalizowanych przy drogach objêtych przedmiotem zamówienia. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu dróg w poszczególnych obrêbach ewidencyjnych objêtych zimowym utrzymaniem, a tak¿e do zmiany obrêbów ewidencyjnych.
3. Zamawiaj±cy wymaga, aby:
1) Wykonawca zapewni³ gotowo¶æ (dyspozycyjno¶æ) niezbêdnego sprzêtu wraz z operatorami do realizacji us³ug objêtych przedmiotem niniejszego zamówienie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2024 r.
2) Wykonawca posiada³ bazê, która bêdzie stanowi³a punkt rozpoczêcia i zakoñczenia ¶wiadczenia us³ug stanowi±cych przedmiot zamówienia, zlokalizowan± na terenie Gminy ¦widnica lub na terenie Miasta ¦widnica lub w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 20 km od granicy administracyjnej Gminy ¦widnica. Odleg³o¶æ 20 km liczona bêdzie po drogach publicznych. Nieruchomo¶æ, na której zlokalizowana bêdzie baza, musi byæ w³asno¶ci± Wykonawcy lub Wykonawca bêdzie musia³ posiadaæ tytu³ prawny do tej nieruchomo¶ci.
3) w dniach nauki szkolnej drogi stanowi±ce trasy przejazdów szkolnych autobusów by³y od¶nie¿ane i uszorstniane najpó¼niej do godz. 7.00,
4) Wykonawca w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy dokona³ wraz z Zamawiaj±cym objazdu dróg objêtych przedmiotem zamówienia. Zamawiaj±cy wymaga, aby w obje¼dzie uczestniczy³y osoby faktycznie wykonuj±ce us³ugi, tj. operatorzy pojazdów.
4. Do zwalczania ¶lisko¶ci oraz zwiêkszania uszorstnienia na drogach nale¿y stosowaæ sól drogow±, piasek lub mieszankê piaskowo – soln± 30-50 %. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca stosowa³ do zimowego utrzymania dróg piasek p³ukany bez zanieczyszczeñ o uziarnieniu nie wiêkszym ni¿ 2 mm. Piasek powinien byæ wolny od sk³adników spoistych, które mog± wzmagaæ efekt po¶lizgu.
5. Zamawiaj±cy wymaga, aby do prowadzenia zimowego utrzymania dróg na terenie gminy ¦widnica Wykonawca stosowa³ sól drogow± o nastêpuj±cych parametrach:
1) Zawarto¶æ chlorku sodu NaCl - co najmniej 90 %,
2) Zawarto¶æ substancji nierozpuszczalnych w wodzie - maksymalnie 8,0 %,
3) Zawarto¶æ wody - maksymalnie 3,0 %,
4) Zawarto¶æ ¿elazocyjanku potasowego - minimalnie 20 mg/kg.
6. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania, w ka¿dym momencie realizacji przedmiotu zamówienia, przedstawienia dokumentu/dokumentów potwierdzaj±cych, i¿ stosowana sól drogowa spe³nia parametry okre¶lone w pkt 5.
7. Pojazdy bior±ce udzia³ w pracach objêtych przedmiotem zamówienia musz± byæ wyposa¿one na koszt Wykonawcy w system monitoringu bazuj±cego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umo¿liwiaj±cy trwa³e zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o po³o¿eniu i miejscach postojów, a tak¿e dostêp do lokalizacji pojazdów w czasie rzeczywistym (zwany dalej „GPS”). Warunek ten musi byæ spe³niony najpó¼niej na dzieñ podpisania umowy. Wykonawca najpó¼niej w dniu podpisania umowy zobowi±zany bêdzie z³o¿yæ Zamawiaj±cemu pisemne o¶wiadczenie, ¿e wszystkie pojazdy bior±ce udzia³ w pracach objêtych przedmiotem zamówienia s± wyposa¿one w sprawny system.
8. Najpó¼niej w dniu podpisania umowy Wykonawca przeka¿e Zamawiaj±cemu dane umo¿liwiaj±ce dostêp do GPS, o którym mowa w pkt 7, poprzez komputer stacjonarny, komputer przeno¶ny (tzw. laptop), mobilne urz±dzenie przeno¶ne (tzw. smartfon). Je¿eli dostêp do GPS dla Zamawiaj±cego uzale¿niony bêdzie od instalacji p³atnego oprogramowania lub aplikacji, uzyskania odp³atnej licencji lub wykonania innej odp³atnej czynno¶ci (np. abonament miesiêczny za dostêp do GPS) odbêdzie siê to na koszt Wykonawcy. Wykonawca nie bêdzie ponosi³ kosztów dostêpu do internetu oraz wykorzystanych danych pakietowych, które Zamawiaj±cy poniesie w zwi±zku z dostêpem do GPS.
9. Zamawiaj±cy w okresie realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na umowê o pracê w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy
(Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z pó¼n. zm.) kierowców sprzêtu, którym realizowane bêd± us³ugi.
10. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 9 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.
11. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 9 czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
2) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania;
3) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez Wykonawcê lub podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy;
4) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
12. Z tytu³u niespe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 9 czynno¶ci Zamawiaj±cy przewiduje karê umown± w wysoko¶ci 2.000 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100) za ka¿d± niezatrudnion± osobê. Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 9 czynno¶ci.
13. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo Us³ugowo Handlowe Adam Bekas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8841089385

7.3.3) Ulica: Burkatów 19c

7.3.4) Miejscowo¶æ: Burkatów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-114

7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 189972,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-30

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.