Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00556820/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa walizkowych zestawów oględzinowych (walizek dochodzeniowo-śledczych) w ilości 50 sztuk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Podwale 31-33
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 50-040
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: adam.balicki@wr.policja.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00569801
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00556820
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.3. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Dostawa walizkowych zestawów oględzinowych (walizek dochodzeniowo-śledczych) w ilości 60 sztuk
Po zmianie:
Dostawa walizkowych zestawów oględzinowych (walizek dochodzeniowo-śledczych) w ilości 50 sztuk
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa walizkowych zestawów oględzinowych (walizki dochodzeniowo-śledcze) w ilości 60 sztuk.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymaganą konfigurację wraz ze szczegółową specyfikacją techniczną wyposażenia zestawu w niezbędne materiały i sprzęt kryminalistyczny wysokiej jakości oraz minimalne wymagania jakościowo-techniczne i ilościowe zamawianego asortymentu – opisano w tabeli asortymentowo-cenowej zawartej w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) oraz w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ) stanowiącym załącznik nr 1 do Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 2 do SWZ).
3. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany walizkowy zestaw oględzinowy (walizka dochodzeniowo-śledcza) był zgodny co do rodzaju, ilości i jakości asortymentu opisanego w tabeli asortymentowo-cenowej zawartej w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) i w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ) oraz spełniającym wszystkie minimalne wymagania opisane w tych załącznikach, a także był fabrycznie nowy, wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, zabezpieczony przed zawilgoceniem lub uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania.
4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, w tym terminy, warunki gwarancji, sposób płatności i zaliczki, kary umowne, zmiany umowy, itp., które zostaną wprowadzone do treści przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego, określono w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU), stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa walizkowych zestawów oględzinowych (walizki dochodzeniowo-śledcze) w ilości 50 sztuk.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymaganą konfigurację wraz ze szczegółową specyfikacją techniczną wyposażenia zestawu w niezbędne materiały i sprzęt kryminalistyczny wysokiej jakości oraz minimalne wymagania jakościowo-techniczne i ilościowe zamawianego asortymentu – opisano w tabeli asortymentowo-cenowej zawartej w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) oraz w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ) stanowiącym załącznik nr 1 do Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 2 do SWZ).
3. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany walizkowy zestaw oględzinowy (walizka dochodzeniowo-śledcza) był zgodny co do rodzaju, ilości i jakości asortymentu opisanego w tabeli asortymentowo-cenowej zawartej w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) i w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ) oraz spełniającym wszystkie minimalne wymagania opisane w tych załącznikach, a także był fabrycznie nowy, wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, zabezpieczony przed zawilgoceniem lub uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania.
4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, w tym terminy, warunki gwarancji, sposób płatności i zaliczki, kary umowne, zmiany umowy, itp., które zostaną wprowadzone do treści przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego, określono w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU), stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Przedmiot zamówienia nie został podzielony części. Dostawa obejmuje jeden rodzaj towaru. Zamówienie jest dostosowane do realizacji przez małych i średnich przedsiębiorców. Brak jest podstaw do podziału na części ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych. Biorąc pod uwagę charakter zamówienia – jednorodność dostaw o jednakowym przeznaczeniu – podział na części i będąca jego konsekwencją konieczność skoordynowania działań różnych wykonawców mógłby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w do 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: KWP we Wrocławiu ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław.
Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy (art. 95 PZP). Czynności związanych z realizacją zamówienia nie polegają na wykonywaniu pacy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495).
Dostępność dla osób niepełnosprawnych. W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ustawy PZP dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie ma wpływu na dostępność dla osób niepełnosprawnych.
Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 PZP, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 PZP, oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835; Dz. U. z 2023 r. poz. 1497, 1859; t.j.: Dz. U. z 2024 r., poz. 507).
Informacje dotyczące postępowania:
11.1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11.2. Postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej.
11.3. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
11.4. Zamawiający nie przewiduje ani nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
11.5. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
11.6. Zamawiający nie przewiduje zastosowania prawa opcji.
11.7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
11.8. Zamawiający nie określa wymagań o których mowa w art. 96 ust. 2 ustawy PZP.
11.9. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy PZP.
11.10. Zamawiający nie określił wymagania dotyczące wydajności i funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP.
11.11. Zamawiający nie żąda określonej etykiety (nie wskazuje miejsca zastosowania) zgodnie z art. 104 ustawy PZP.
Po zmianie:
Przedmiot zamówienia nie został podzielony części. Dostawa obejmuje jeden rodzaj towaru. Zamówienie jest dostosowane do realizacji przez małych i średnich przedsiębiorców. Brak jest podstaw do podziału na części ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych. Biorąc pod uwagę charakter zamówienia – jednorodność dostaw o jednakowym przeznaczeniu – podział na części i będąca jego konsekwencją konieczność skoordynowania działań różnych wykonawców mógłby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w do 30 dni od daty podpisania umowy.
Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: KWP we Wrocławiu ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław.
Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy (art. 95 PZP). Czynności związanych z realizacją zamówienia nie polegają na wykonywaniu pacy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495).
Dostępność dla osób niepełnosprawnych. W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ustawy PZP dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie ma wpływu na dostępność dla osób niepełnosprawnych.
Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 PZP, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 PZP, oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835; Dz. U. z 2023 r. poz. 1497, 1859; t.j.: Dz. U. z 2024 r., poz. 507).
Informacje dotyczące postępowania:
11.1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11.2. Postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej.
11.3. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
11.4. Zamawiający nie przewiduje ani nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
11.5. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
11.6. Zamawiający nie przewiduje zastosowania prawa opcji.
11.7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
11.8. Zamawiający nie określa wymagań o których mowa w art. 96 ust. 2 ustawy PZP.
11.9. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy PZP.
11.10. Zamawiający nie określił wymagania dotyczące wydajności i funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP.
11.11. Zamawiający nie żąda określonej etykiety (nie wskazuje miejsca zastosowania) zgodnie z art. 104 ustawy PZP.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-10-30 10:00
Po zmianie:
2024-11-07 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-10-30 10:15
Po zmianie:
2024-11-07 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-11-28
Po zmianie:
2024-12-06
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 5 części
- Sukcesywne usługi pralnicze dla Areszt Śledczego we Wrocławiu
- "Świadczenie usług outsourcingu pracowniczego dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania"
- Usługa dostarczenia zapasowego łącza internetowego dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu na okres 36 miesięcy
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawy artykułów gospodarczych, biurowych i czystościowych
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w podziale na 2 części w Lublinie w podziale na 2 części.
- Kołdry grzewcze kompatybilne z systemem Bair Hugger 775 stanowiący wyposażenie Szpitala
- Sukcesywne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Białołęka-Targówek
- Wyposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Sieradzu - etap I
- Wyposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Sieradzu - etap I
więcej: Walizki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.