Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00555348/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-21
- 2024/BZP 00577257/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. „Budowa drogi dla rowerów wzdłuż ul. Gen. W. Andersa wraz z infrastrukturą towarzyszącą na ul. Andersa, Muranowskiej (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich
1.2.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich Wydział Zamówień Publicznych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010270068
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Chmielna 120
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-801
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@zdm.waw.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdm.waw.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00569925
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00555348
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
nie podlegają wykluczeniu,
spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej tj.:
1.1. Wykonawca uzyskał średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie „rachunków zysku i strat” pozycja
„przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów” lub „przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi”) w
wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
1.2. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
2. zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
2.1. Wykonawca nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych
również wykonuje):
co najmniej dwa zamówienia polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami polegającymi na budowie lub
przebudowie drogi z torowiskiem tramwajowym, zakończonej i odebranej protokołem odbioru końcowego lub innym
równoważnym dokumentem, na terenie miasta o liczbie mieszkańców powyżej 200 000 i o wartości inwestycji większej niż
20 000 000,00 zł każda.
2.2. Wykonawca ma do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i
wykształceniem niezbędnymi do wykonania zamówienia publicznego, w szczególności określonymi przepisami ustawy z
dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze. zm.), zgodnie z poniższym wykazem:
Lp. Stanowisko - Wymagana liczba osób - Okres posiadania wymaganych uprawnień (w latach) – Doświadczenie zawodowe
(okres pełnienia funkcji lub staż) – podstawa dysponowania.
1) Inspektor nadzoru inwestorskiego robót drogowych (inspektor koordynator) - posiadający uprawnienia do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń (z doświadczeniem torowym) (lub
odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do
realizacji przedmiotu zamówienia) pełniącego równocześnie funkcję Koordynatora w rozumieniu art. 27 ustawy Prawo
budowlane – 1 osoba - 5 lat – co najmniej 24 miesięczne doświadczenie zawodowe nabyte w okresie ostatnich 12 lat (licząc
wstecz od dnia w którymupływa termin składania ofert), pelniąc funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego robót
drogowych, Kierownika Budowy lub Kierownika Robót drogowych, w tym co najmniej 12 miesięczne doświadczenie
zawodowe (a jeżeli kontrakt trwał krócej – doświadczenie przez okres całego kontraktu) przy zrealizowaniu jednej roboty
budowlanej, której przedmiotem była budowa lub przebudowa torowiska tramwajowego, o długości co najmniej 100 mtp w
konstrukcji bezpodsypkowej – podstawa dysponowania.
2) Inspektor nadzoru robót elektrycznych z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (z doświadczeniem w
energetyce trakcyjnej) (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
prawa, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia) – 1 osoba – 5 lat - co najmniej 24 miesięczne doświadczenie
zawodowe nabyte w okresie ostatnich 12 lat (licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert), pełniąc funkcję
Inspektora Nadzoru Inwestorskiego robót elektrycznych, Kierownika Budowy lub Kierownika Robót elektrycznych
(stanowiska spełniające kryteria i doświadczenie zawodowe w danej specjalności jakiej wymaga się przy nazwie stanowiska
osoby z personelu), w tym co najmniej 12 miesięczne doświadczenie zawodowe (a jeżeli kontrakt trwał krócej –
doświadczenie przez okres całego kontraktu) przy zrealizowaniu jednej roboty budowlanej, której przedmiotem była budowa
lub przebudowa napowietrznej sieci trakcyjnej tramwajowej lub kolejowej lub trolejbusowej lub metra, na odcinku co najmniej
100 m, w ramach której wykonano sieć trakcyjną, w tym konstrukcje wsporcze, konstrukcje nośne i przewód jezdny –
podstawa dysponowania.
3) Inspektor nadzoru robót sanitarnych z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń
(lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do
realizacji przedmiotu zamówienia) – 1 osoba – 5 lat – 5 lat – podstawa dysponowania.
4) Inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
instalacyjnych w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą bez ograniczeń (lub odpowiadające im
uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do realizacji przedmiotu
zamówienia) – 1 osoba – 5 lat – 5 lat – podstawa dysponowania.
5) Architekt krajobrazu z wykształceniem wyższym na kierunku architektura krajobrazu lub równoważne – 1 osoba – n/d – 2
lata – podstawa dysponowania.
6) Archeolog z wykształceniem wyższym na kierunku archeologia lub równoważne posiadający stosowne uprawnienia do
pełnienia nadzoru i przeprowadzania badań archeologicznych - 1 osoba – 5 lat – 5 lat – podstawa dysponowania.
7) Specjalista ds. rozliczeń robót budowlanych i kosztorysowania - zatrudniony na podstawie umowy o pracę – 1 osoba – n/d – 2 lata – podstawa
dysponowania (umowa o pracę).
Osoby wskazane powyżej powinny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
(t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725) oraz rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie
przygotowania zawodowego do wykonania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz. 831 z
późn. zm.) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących
przepisów oraz posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego
(zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.
U. z 2019 r. poz. 1117, z późn. zm.)).
Stanowiska określone powyżej mogą zostać również powierzone obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej,
Konfederacji Szwajcarskiej oraz innych krajów Europejskiego Obszaru Gospodarczego, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo
budowlane oraz z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w
państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646 z późn. zm.).
UWAGA!!
Osoby wskazane do realizacji niniejszego zamówienia na stanowisku Inspektora koordynatora zespołu oraz Specjalisty ds.
rozliczeń robót budowlanych i kosztorysowania muszą być osobami, których doświadczenie wskazano w ofercie, odnośnie
kryterium oceny ofert opisanym w pkt 16.2.2. i 16.2.3. SWZ.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
nie podlegają wykluczeniu,
spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej tj.:
1.1. Wykonawca uzyskał średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie „rachunków zysku i strat” pozycja
„przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów” lub „przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi”) w
wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
1.2. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
2. zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
2.1.Wykonawca nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje):
co najmniej jedno zamówienie polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami polegającymi na budowie lub przebudowie drogi z torowiskiem tramwajowym, zakończonej i odebranej protokołem odbioru końcowego lub innym równoważnym dokumentem o wartości inwestycji większej niż 2 000 000,00 zł.
2.2. Wykonawca ma do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i
wykształceniem niezbędnymi do wykonania zamówienia publicznego, w szczególności określonymi przepisami ustawy z
dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze. zm.), zgodnie z poniższym wykazem:
Lp. Stanowisko - Wymagana liczba osób - Okres posiadania wymaganych uprawnień (w latach) – Doświadczenie zawodowe
(okres pełnienia funkcji lub staż) – podstawa dysponowania.
1) Inspektor nadzoru inwestorskiego robót drogowych (inspektor koordynator) - posiadający uprawnienia do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń (z doświadczeniem torowym) (lub
odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do
realizacji przedmiotu zamówienia) pełniącego równocześnie funkcję Koordynatora w rozumieniu art. 27 ustawy Prawo
budowlane – 1 osoba - 5 lat – co najmniej 24 miesięczne doświadczenie zawodowe nabyte w okresie ostatnich 12 lat (licząc
wstecz od dnia w którymupływa termin składania ofert), pelniąc funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego robót
drogowych, Kierownika Budowy lub Kierownika Robót drogowych, w tym co najmniej 12 miesięczne doświadczenie
zawodowe (a jeżeli kontrakt trwał krócej – doświadczenie przez okres całego kontraktu) przy zrealizowaniu jednej roboty
budowlanej, której przedmiotem była budowa lub przebudowa torowiska tramwajowego, o długości co najmniej 100 mtp w
konstrukcji bezpodsypkowej – podstawa dysponowania.
2) Inspektor nadzoru robót elektrycznych z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (z doświadczeniem w
energetyce trakcyjnej) (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
prawa, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia) – 1 osoba – 5 lat - co najmniej 24 miesięczne doświadczenie
zawodowe nabyte w okresie ostatnich 12 lat (licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert), pełniąc funkcję
Inspektora Nadzoru Inwestorskiego robót elektrycznych, Kierownika Budowy lub Kierownika Robót elektrycznych
(stanowiska spełniające kryteria i doświadczenie zawodowe w danej specjalności jakiej wymaga się przy nazwie stanowiska
osoby z personelu), w tym co najmniej 12 miesięczne doświadczenie zawodowe (a jeżeli kontrakt trwał krócej –
doświadczenie przez okres całego kontraktu) przy zrealizowaniu jednej roboty budowlanej, której przedmiotem była budowa
lub przebudowa napowietrznej sieci trakcyjnej tramwajowej lub kolejowej lub trolejbusowej lub metra, na odcinku co najmniej
100 m, w ramach której wykonano sieć trakcyjną, w tym konstrukcje wsporcze, konstrukcje nośne i przewód jezdny –
podstawa dysponowania.
3) Inspektor nadzoru robót sanitarnych z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń
(lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do
realizacji przedmiotu zamówienia) – 1 osoba – 5 lat – 5 lat – podstawa dysponowania.
4) Inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
instalacyjnych w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą bez ograniczeń (lub odpowiadające im
uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do realizacji przedmiotu
zamówienia) – 1 osoba – 5 lat – 5 lat – podstawa dysponowania.
5) Architekt krajobrazu z wykształceniem wyższym na kierunku architektura krajobrazu lub równoważne – 1 osoba – n/d – 2
lata – podstawa dysponowania.
6) Archeolog z wykształceniem wyższym na kierunku archeologia lub równoważne posiadający stosowne uprawnienia do
pełnienia nadzoru i przeprowadzania badań archeologicznych - 1 osoba – 5 lat – 5 lat – podstawa dysponowania.
7) Specjalista ds. rozliczeń robót budowlanych i kosztorysowania - zatrudniony na podstawie umowy o pracę – 1 osoba – n/d – 2 lata – podstawa
dysponowania (umowa o pracę).
Osoby wskazane powyżej powinny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
(t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725) oraz rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie
przygotowania zawodowego do wykonania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz. 831 z
późn. zm.) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących
przepisów oraz posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego
(zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.
U. z 2019 r. poz. 1117, z późn. zm.)).
Stanowiska określone powyżej mogą zostać również powierzone obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej,
Konfederacji Szwajcarskiej oraz innych krajów Europejskiego Obszaru Gospodarczego, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo
budowlane oraz z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w
państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646 z późn. zm.).
UWAGA!!
Osoby wskazane do realizacji niniejszego zamówienia na stanowisku Inspektora koordynatora zespołu oraz Specjalisty ds.
rozliczeń robót budowlanych i kosztorysowania muszą być osobami, których doświadczenie wskazano w ofercie, odnośnie
kryterium oceny ofert opisanym w pkt 16.2.2. i 16.2.3. SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od wezwania, aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych,
które potwierdzają okoliczności spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, tj.:
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. sprawozdania finansowego albo jego części, w przypadku gdy sporządzenie sprawozdania wymagane jest przepisami kraju, w
którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli podlega ono badaniu przez firmę audytorską zgodnie z
przepisami o rachunkowości, również odpowiednio ze sprawozdaniem z badania sprawozdania finansowego, a w przypadku
Wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających w szczególności
przychody oraz aktywa i zobowiązania – za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – za ten okres.
Z załączonej części sprawozdania finansowego powinno wynikać, że sprawozdanie spełnia wymogi art. 52 ust. 2 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości, tj. że sprawozdanie finansowe zostało podpisane - z podaniem zarazem daty podpisu – przez
osobę, której powierzono prowadzenie ksiąg rachunkowych, i kierownika jednostki, a jeżeli jednostką kieruje organ wieloosobowy –
przez wszystkich członków tego organu. W przypadku odmowy podpisu wymagane jest załączenie pisemnego uzasadnienia
dołączonego do sprawozdania finansowego.
2. dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (zawierających
potwierdzenie zapłaty ubezpieczenia – w przypadku gdy z treści przedstawionych dokumentów nie wynika, że ubezpieczyciel ponosi
odpowiedzialność jeszcze przed zapłaceniem składki lub jej pierwszej raty).
3. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich
3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane - załącznik nr 2 („Doświadczenie Wykonawcy”).
Do powyższego wykazu powinny być dołączone dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi
zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie
powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o
którym mowa powyżej, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
4. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 3 („Wykaz osób”).
Po zmianie:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od wezwania, aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych,
które potwierdzają okoliczności spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, tj.:
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. sprawozdania finansowego albo jego części, w przypadku gdy sporządzenie sprawozdania wymagane jest przepisami kraju, w
którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli podlega ono badaniu przez firmę audytorską zgodnie z
przepisami o rachunkowości, również odpowiednio ze sprawozdaniem z badania sprawozdania finansowego, a w przypadku
Wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających w szczególności
przychody oraz aktywa i zobowiązania – za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – za ten okres.
Z załączonej części sprawozdania finansowego powinno wynikać, że sprawozdanie spełnia wymogi art. 52 ust. 2 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości, tj. że sprawozdanie finansowe zostało podpisane - z podaniem zarazem daty podpisu – przez
osobę, której powierzono prowadzenie ksiąg rachunkowych, i kierownika jednostki, a jeżeli jednostką kieruje organ wieloosobowy –
przez wszystkich członków tego organu. W przypadku odmowy podpisu wymagane jest załączenie pisemnego uzasadnienia
dołączonego do sprawozdania finansowego.
2. dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (zawierających
potwierdzenie zapłaty ubezpieczenia – w przypadku gdy z treści przedstawionych dokumentów nie wynika, że ubezpieczyciel ponosi
odpowiedzialność jeszcze przed zapłaceniem składki lub jej pierwszej raty).
3. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich
5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane - załącznik nr 2 („Doświadczenie Wykonawcy”).
Do powyższego wykazu powinny być dołączone dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi
zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie
powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o
którym mowa powyżej, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
4. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 3 („Wykaz osób”).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-10-31 10:00
Po zmianie:
2024-11-05 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-10-31 10:30
Po zmianie:
2024-11-05 10:30
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Wykonanie archeologicznych rozpoznawczych badań powierzchniowych z opracowaniami wyników badań na trasach:a.rozbudowy DK9 na odc. od końca obw.Skaryszew do początku obw.Iłża b.budowy obw.Zwolenia DK79
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę skateparku przy Stadionie Miejskim w Sztumie na działce nr 401/5, obręb 2 miasta Sztum,
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. "Budowa i rozwój infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Jaworznie" (...).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.