Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
TP.D.DT.54.24_Zakup sprzętu medycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL WOJEWÓDZKI W OPOLU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531418151
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Augustyna Kośnego 53
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-372
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 44 33 121; 77 44 33 100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargidlg@szpital.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.opole.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością samorządu województwa opolskiego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TP.D.DT.54.24_Zakup sprzętu medycznego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cab652b9-8963-46a6-832c-4178df07f05d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00569983
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027744/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.39 Zakup wraz z dostawą, uruchomieniem i integracją z systemem TOPSOR kardiomonitora dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego
1.2.40 Zakup wraz z dostawą i uruchomieniem aparatu do znieczulenia z kardiomonitorem dla potrzeb Bloku Operacyjnego
1.2.41 Zakup pomp infuzyjnych objętościowych (12 sztuk) dla potrzeb Oddziału Klinicznego Hematologii, Onkologii Hematologicznej i Chorób Wewnętrznych
1.2.42 Zakup foteli do chemioterapii (8 sztuk) dla potrzeb Oddziału Klinicznego Hematologii, Onkologii Hematologicznej i Chorób Wewnętrznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpital-opole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpital-opole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ. Oferta musi być sporządzona po rygorem nieważności w formie elektronicznej podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP.D.DT.54.24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą, uruchomieniem i integracją z systemem TOPSOR kardiomonitora dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego - Zadanie nr 1.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został:
1) we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1.1 do SWZ,
2) w Specyfikacji funkcjonalno-technicznej stanowiącej Załącznik od nr 2.1 do SWZ, który stanowić będzie załącznik do zawartej umowy,
3) w FORMULARZU OFERTOWYM stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował wyłącznie kryterium ceny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą i uruchomieniem aparatu do znieczulenia z kardiomonitorem dla potrzeb Bloku Operacyjnego - Zadanie nr 2.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został:
1) we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1.1 do SWZ,
2) w Specyfikacji funkcjonalno-technicznej stanowiącej Załącznik od nr 2.2 do SWZ, który stanowić będzie załącznik do zawartej umowy,
3) w FORMULARZU OFERTOWYM stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował wyłącznie kryterium ceny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup pomp infuzyjnych objętościowych (12 sztuk) dla potrzeb Oddziału Klinicznego Hematologii, Onkologii Hematologicznej i Chorób Wewnętrznych - Zadanie nr 3.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został:
1) we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1.2 do SWZ,
2) w Specyfikacji funkcjonalno-technicznej stanowiącej Załącznik od nr 2.3 do SWZ, który stanowić będzie załącznik do zawartej umowy,
3) w FORMULARZU OFERTOWYM stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował wyłącznie kryterium ceny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup foteli do chemioterapii (8 sztuk) dla potrzeb Oddziału Klinicznego Hematologii, Onkologii Hematologicznej i Chorób Wewnętrznych - Zadanie nr 4.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został:
1) we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1.2 do SWZ,
2) w Specyfikacji funkcjonalno-technicznej stanowiącej Załącznik od nr 2.4 do SWZ, który stanowić będzie załącznik do zawartej umowy,
3) w FORMULARZU OFERTOWYM stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował wyłącznie kryterium ceny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 507),
3) wykażą, że przeglądy sprzętu medycznego stanowiącego przedmiot zamówienia wykonywane będą przez autoryzowany serwis, tj. bezpośrednio przez Wykonawcę, który jest jednocześnie autoryzowanym serwisem przedmiotu zamówienia lub inny niż Wykonawca autoryzowany serwis przedmiotu zamówienia, a którego siedziba znajduje się na terenie Polski. W przypadku, gdy podmiotem wykonującym autoryzowane przeglądy gwarancyjne będzie Wykonawca zobowiązany on jest do przedłożenia na wezwanie dokumentu (w języku polskim) potwierdzającego posiadanie autoryzacji uprawniającej do wykonywania przeglądów gwarancyjnych. W przypadku, gdy podmiotem wykonującym autoryzowane przeglądy gwarancyjne nie będzie Wykonawca składający ofertę w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia na wezwanie:
a) dokumentu potwierdzającego posiadanie takiej autoryzacji przez pomiot, który będzie wykonywał autoryzowane przeglądy gwarancyjne przedmiotu zamówienia oraz
b) zobowiązanie tego podmiotu do wykonywania w siedzibie Szpitala Wojewódzkiego w Opolu sp. z o.o. autoryzowanych przeglądów gwarancyjnych oferowanego sprzętu medycznego przez cały okres gwarancji określony w SWZ – wystawione i podpisane (zgodnie z warunkami określonymi w SWZ) przez osobę/osoby uprawnioną/-e do reprezentowania tego podmiotu,
4) wykażą, że do realizacji przedmiotu zamówienia dysponują osobami posiadającymi dokument wystawiony przez autoryzowany serwis, poświadczający odbycie szkolenia w zakresie napraw i przeglądów lub czynności serwisowych oferowanego sprzętu medycznego przez osoby wskazane przez Wykonawcę do wykonywania autoryzowanych przeglądów oferowanego sprzętu medycznego (wskazujące te osoby z imienia i nazwiska). Dokumenty muszą być w języku polskim
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda dołączenia do Formularza ofertowego (Załącznik nr 3 do SWZ):
1) aktualnego na dzień składania ofert OŚWIADCZENIA O BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO I SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia,
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument lub dokumenty powinny zostać wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,
3) OŚWIADCZENIA PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia podstaw wykluczenia oraz odpowiednio spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, składa także oświadczenie Podmiotu/-ów udostępniającego/-ych zasoby, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji tego/tych podmiotów,
4) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dowodami potwierdzającymi, że przygotowanie oferty/oferty częściowej nastąpiło niezależnie od Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z wzorem stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 7 lub nr 8 do SWZ,
5) Dowód wniesienia wadium.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda potwierdzenia w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 3 do SWZ), że obowiązkowe przeglądy przedmiotu zamówienia w okresie gwarancji wykonywane będą przez autoryzowany serwis przedmiotu zamówienia oraz że Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi dokument wystawiony przez autoryzowany serwis, poświadczający odbycie przez nie (wskazujący takie osoby z imienia i nazwiska) szkolenia w zakresie napraw i przeglądów lub z czynności serwisowych oferowanego sprzętu medycznego,
2) W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Dokument lub dokumenty powinny zostać wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,
b) dokumentu w języku polskim potwierdzającego posiadanie autoryzacji do wykonywania autoryzowanych przeglądów gwarancyjnych przedmiotu zamówienia – wystawionego i podpisanego (zgodnie z warunkami określonymi w SWZ) przez osobę/osoby uprawnioną/-e do reprezentowania tego podmiotu,
c) zobowiązania podmiotu do wykonywania autoryzowanych przeglądów gwarancyjnych oferowanych urządzeń przez cały okres gwarancji określony w SWZ – wystawionego i podpisanego (zgodnie z warunkami określonymi w SWZ) przez osobę/osoby uprawnioną/-e do reprezentowania tego podmiotu – dotyczy sytuacji, gdy podmiotem wykonującym autoryzowane przeglądy gwarancyjne nie będzie Wykonawca składający ofertę w przedmiotowym postępowaniu,
d) dokumentów wystawionych przez autoryzowany serwis, poświadczających odbycie szkolenia w zakresie napraw i przeglądów lub czynności serwisowych oferowanego sprzętu medycznego przez osoby wskazane przez Wykonawcę do wykonywania autoryzowanych przeglądów oferowanego sprzętu medycznego (wskazujące te osoby z imienia i nazwiska). Dokument musi być w języku polskim,
e) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dowodami potwierdzającymi, że przygotowanie oferty/oferty częściowej nastąpiło niezależnie od Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z wzorem stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 7 lub 8 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie:1) 900,00 zł. (słownie: dziewięćset złotych 0/100) - do Zadania nr 1,
2) 2.450,00 zł. (słownie: dwa tysiące czterysta pięćdziesiąt złotych 0/100) - do Zadania nr 2,
3) 1.650,00 zł. (słownie: jeden tysiąc sześćset pięćdziesiąt złotych 0/100) - do Zadania nr 3,
4) 2.850,00 zł. (słownie: dwa tysiące osiemset pięćdziesiąt złotych 0/100) - do Zadania nr 4.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie określa SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, składając stosowne pełnomocnictwo wraz z ofertą. Szczegóły w przedmiotowym zakresie określa SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-06 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Przetargowa Zamawiającego: https://szpital-opole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-06 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-05
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa energii elektrycznej do budynków komunalnych na terenie Gminy Opole w latach 2025 - 2026
- Naprawa tomografu komputerowego Somatom Drive nr seryjny 105097 firmy Siemens.
- Usługi stałego utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach zewnętrznych należących do Gminy Opole w 2025 r
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego i pierwszej pomocy przedlekarskiej w zespole obiektów basenowych Kryta Pływalnia Akwarium oraz Kryta Pływalnia Wodna Nuta w Opolu
- Wymiana zbiornika podziemnego stanowiącego rezerwowe źródło zaopatrzenia w wodę pitną w formule zaprojektuj i wybuduj
- D/83/2024 Zakup urządzenia wielofunkcyjnego (w zestawie z podstawką na kółkach, dwuprzebiegowym podajnikiem dokumentów, zestawem tonerów o pełnej wydajności oraz czytnikiem kart) na potrzeby CSiWT UO
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa chłodziarek laboratoryjnych do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB.
- TP.D.DT.54.24_Zakup sprzętu medycznego
- Zakup ultrasonografu wraz z wyposażeniem dla Poradni Urologicznej Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Doposażenie klinik i oddziałów hematoonkologicznych w sprzęt do diagnostyki i leczenia białaczek i chłoniaków - 2 zadania
- Zakup drobnego wyposażenia do pracowni fizjologii w Instytucie Nauk o Zdrowiu.
- Dostawa materiałów do sterylizacji
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.