Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ŚWIADCZENIE POGWARANCYJNEJ USŁUGI SERWISOWEJ WRAZ Z POKRYCIEM CZĘŚCI ZAMIENNYCH APARATÓW RTG FIRMY PHILIPS PRZEZ 36 MIESIĘCY
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121188694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Złotej Jesieni 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-826
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 64 68 207
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jsitek@rydygierkrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szpital sp. z o.o.
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE POGWARANCYJNEJ USŁUGI SERWISOWEJ WRAZ Z POKRYCIEM CZĘŚCI ZAMIENNYCH APARATÓW RTG FIRMY PHILIPS PRZEZ 36 MIESIĘCY
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b249dfa-874f-43fd-8340-df0155ce48f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570038
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b249dfa-874f-43fd-8340-df0155ce48f93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej z wykorzystaniem:
- Strony internetowej Zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl
- Strony internetowej prowadzonego postępowania – Platforma: https://ezamowienia.gov.pl/
- Poczty elektronicznej Zamawiającego.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
2. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
7. Zamawiający nie przewiduje odstąpienia od użycia środków komunikacji elektronicznej.
8. Znak sprawy: 221/ZP/2024
9. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest: Julia Sitek, e-mail jsitek@rydygierkrakow.pl / tel. (12) 64 68 207 / Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
10. Za datę przekazania dokumentów, informacji i oświadczeń oraz ich cyfrowych odwzorowań przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę e-Zamówienia lub datę i godzinę wpływu na serwer pocztowy Zamawiającego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XIX SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XIX SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 221/ZP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nielimitowane usługi diagnostyczne aparatów będących w posiadaniu Zamawiającego: C50 nr seryjny SN220074 oraz SN210173, C90 SN22860402 oraz Zenition 70 SN2706 firmy Philips
2. Nielimitowane usługi napraw i kalibracji sprzętu
3. Sprawdzanie stanu technicznego systemu oraz kluczowych podzespołów
4. Nielimitowana wymiana wszystkich uszkodzonych części zamiennych na fabrycznie nowe (z wyłączeniem lampy RTG i detektora)
5. Sprawdzanie stanu technicznego systemu oraz kluczowych podzespołów
6. Czas reakcji serwisu na miejscu u klienta do max 24 godzin od zgłoszenia telefonicznego lub mailowego
7. Czas naprawy bez części zamiennych do max 48 godzin
8. Czas naprawy z częściami zmiennymi do max 96 godzin
9. Pomoc kontaktowa lub zdalny serwis techniczny pracujący w dni robocze przez min 8 godzin dostępny pod telefonem
10. Każda wizyta serwisowa potwierdzona wystawieniem odpowiedniego raportu lub/i wpisem do paszportu technicznego urządzenia
11. Dojazd do siedziby Zamawiającego w cenie usługi
12. Koszt umowy serwisowej rozłożony na 36 równych rat
13. Okresowe przeglądy aparatu zgodnie z aktualnymi wymogami producenta każdorazowo ustalane z Działem Aparatury Medycznej
Warunki dodatkowe
14. Aktualna autoryzacja producenta do serwisowania i przeglądów wraz z oświadczeniem producenta o posiadaniu dostępności do części zamiennych fabrycznie nowych w pełni kompatybilnych z aparatem RTG C50, C90 oraz Ramie C Zenition70 firmy Philips, lub łącznie:
- oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia w wykonywaniu przedmiotu zamówienia,
- oświadczenie producenta o dysponowaniu umową lub licencją uprawniającą do dysponowania aktualnymi kluczami lub kodami serwisowymi umożliwiającymi w pełni realizację przedmiotu zamówienia na cały okres umowy,
- oświadczenie producenta o posiadaniu dostępności do części zamiennych fabrycznie nowych nie regenerowanych w pełni kompatybilnych z aparatem RTG C50, C90 oraz Ramie C Zenition70 firmy Philips, przy czym wszystkie niezbędne oświadczenia/dokumenty do dołączenia do oferty
15. Każda wymieniona cześć podlega min. 6 miesięcznej gwarancji (6 miesięcy – 0 pkt, 12 miesięcy – 5 pkt, 24 miesięcy – 10 pkt)
16. Kryteria oceny: 90% najniższa cena, 10% czas trwania gwarancji
4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
KRYTERIUM CENA 90 %, OKRES GWARANCJI 10 %
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:
Kryterium CENA
Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 90 gdzie: cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie), cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)
Kryterium OKRES GWARANCJI 6 miesięcy: 0 pkt, 12 miesięcy: 5 pkt, 24 miesiące i więcej: 10 pkt
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium CENA oraz kryterium OKRES GWARANCJI.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres trwania gwarancji
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 273 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:1) nie podlegają wykluczeniu,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu,
d) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2A do Specyfikacji;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 2B do Specyfikacji
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga przedłożenia aktualnej autoryzacji producenta do serwisowania i przeglądów wraz z oświadczeniem producenta o posiadaniu dostępności do części zamiennych fabrycznie nowych w pełni kompatybilnych z aparatem RTG C50, C90 oraz Ramie C Zenition70 firmy Philips, lub łącznie:a) oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia w wykonywaniu przedmiotu zamówienia,
b) oświadczenia producenta o dysponowaniu umową lub licencją uprawniającą do dysponowania aktualnymi kluczami lub kodami serwisowymi umożliwiającymi w pełni realizację przedmiotu zamówienia na cały okres umowy,
c) oświadczenia producenta o posiadaniu dostępności do części zamiennych fabrycznie nowych nie regenerowanych w pełni kompatybilnych z aparatem RTG C50, C90 oraz Ramie C Zenition70 firmy Philips.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Aktualna autoryzacja producenta do serwisowania i przeglądów wraz z oświadczeniem producenta o posiadaniu dostępności do części zamiennych fabrycznie nowych w pełni kompatybilnych z aparatem RTG C50, C90 oraz Ramie C Zenition70 firmy Philips, lub łącznie:a) oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia w wykonywaniu przedmiotu zamówienia,
b) oświadczenia producenta o dysponowaniu umową lub licencją uprawniającą do dysponowania aktualnymi kluczami lub kodami serwisowymi umożliwiającymi w pełni realizację przedmiotu zamówienia na cały okres umowy,
c) oświadczenia producenta o posiadaniu dostępności do części zamiennych fabrycznie nowych nie regenerowanych w pełni kompatybilnych z aparatem RTG C50, C90 oraz Ramie C Zenition70 firmy Philips.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
a) Formularz Ofertowy, udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby umocowane należycie do reprezentowania Wykonawcy.b) szczegółowa oferta cenowa wg wzoru zamieszczonego w Załączniku nr 1B do Specyfikacji,
c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia (wymienione w rozdz. IX Specyfikacji),
d) dokumenty wskazane w rozdz. X Specyfikacji (jeśli dotyczy),
e) podpisany i wypełniony odpowiednio Załącznik nr 1A do Specyfikacji,
f) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo,
g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 507 z późn. zm.),
b) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu lub do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w ofercie w formie, o którym mowa w ust. 5),
c) wszelka korespondencja w Postępowaniu prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, o którym mowa w ust. 7 lit. b),
d) wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, a nie dane pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do Specyfikacji.2. Zamawiający, zgodnie z art. 454 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-06 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3b249dfa-874f-43fd-8340-df0155ce48f9
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-06 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-05
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego cz. 2
- KR-01/11/KPO/24, Prace remontowo-budowlane i modernizacyjne w pomieszczeniach laboratorium oceny jakości produktów drobiarskich dla Instytutu Zootechniki - PIB w Aleksandrowicach k/Krakowa
- Konserwacja urządzeń teletechnicznych - stała obsługa w obiektach PK w Krakowie
- Dostawa cyfrowego konduktometru do metali dla WO DE-dzp.272-614/24
- Dostawę fabrycznie nowego zespołu pompowego do układu odzysku ciepła ze spalin zainstalowanego w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie - zamówienie powtórzone
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pod nazwą "Budowa przejścia dla pieszych na drodze łączącej al. Pokoju - boczną z rondem przy ul. Sołtysowskiej".
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE POGWARANCYJNEJ USŁUGI SERWISOWEJ WRAZ Z POKRYCIEM CZĘŚCI ZAMIENNYCH APARATÓW RTG FIRMY PHILIPS PRZEZ 36 MIESIĘCY
- Wykonywanie przeglądów technicznych i konserwacji, w okresie 24 miesięcy aparatury medycznej z podziałem na 26 pakietów znajdującej się w DCOPiH we Wrocławiu, wg. 6 lokalizacji.
- Serwis pogwarancyjny rezonansu magnetycznego z wyposażeniem na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- "Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych aparatury medycznej"
- Pogwarancyjna obsługa serwisowa wraz z naprawami urządzeń medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach IZP.2411.251.2024.JM
- Świadczenie usługi serwisowej polegającej na przeglądach i naprawie Tomografu Komputerowego Philips Ingenuity CT razem ze stacją opisową IntelliSpace Portal Solution Protection
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.