eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-Dziedzice"Utrzymanie punktów świetlnych oświetlenia ulicznego własności Tauron Nowe Technologie S.A. na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice"



Ogłoszenie z dnia 2023-12-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Utrzymanie punktów świetlnych oświetlenia ulicznego własności Tauron Nowe Technologie S.A. na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 214 71 14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.czechowice-dziedzice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Utrzymanie punktów świetlnych oświetlenia ulicznego własności Tauron Nowe Technologie S.A. na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5984f066-7fb0-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00570086

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045820/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Utrzymanie sieci i opraw oświetlenia ulicznego własności Tauron Nowe Technologie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00497716

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie z wolnej ręki o wartości mniejszej niż progi unijne określone na podstawie art. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.)
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

Uzasadnienie:

Zgodnie z treścią art.18 ust.1 pkt.2 i 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz.U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.) do zadań własnych gmin w zakresie zaopatrzenia w energię elektryczną należy planowanie oświetlenia miejsc publicznych i dróg znajdujących się na terenie gminy oraz finansowanie oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych znajdujących się na terenie gminy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.53.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 372448,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w należytym stanie technicznym 1056 szt. punktów świetlnych oświetlenia ulicznego będącego własnością TAURON Nowe Technologie S.A. oraz 492 punkty świetlne będące przedmiotem umowy najmu zawartej między Gminą Czechowice-Dziedzice, a TAURON Nowe Technologie S.A. w celu realizacji założeń Regionalnego Programu Operacyjnego Województwo Śląskiego na lata 2014-2020. Łącznie zamówieniem objętych jest 1548 szt. punktów świetlnych.

Zakres czynności obejmuje w szczególności:
1. Wymianę niesprawnych, uszkodzonych, wyeksploatowanych punktów świetlnych, elementów zabezpieczeń, oraz innych elementów osprzętu oświetlenia sieci napowietrznej i kablowej.
2. Dokonywanie przeglądów i oględzin punktów świetnych, urządzeń energetycznych w celu dokonania oceny stanu technicznego urządzeń energetycznych, oświetleniowych 1.
3. Systematyczną kontrolę stanu oświetlenia realizowaną poprzez objazd urządzeń oświetleniowych 1 raz w miesiącu w godzinach ich pracy.
4. Zabezpieczenie, usuwanie, przywrócenie ciągłości zasilania, wykonanie dokumentacji zdjęciowej - skutków kolizji drogowych, złych warunków atmosferycznych, dewastacji, kradzieży w trybie awaryjnym, jeśli dotyczą oświetlenia ulicznego, niezwłocznie od zgłoszenia.
5. Wymianę elementów zabezpieczeń do 2 dni roboczych od daty zgłoszenia awarii.
6. Bieżące usuwanie usterek na sieci oświetleniowej (awarie układu sterowania) do końca dnia roboczego następnego po dniu zgłoszenia.
7. Ustalanie z Zamawiającym czasu zapalania i wyłączania oświetlenia, konserwacja szaf wolnostojących (regulacja zegarów).
8. Pielęgnacyjne przycinanie gałęzi drzew zasłaniających oprawy oświetleniowe wraz z uprzątnięciem terenu.
9. Organizacja służb nadzoru urządzeń oświetleniowych, zapewnienie całodobowego dyżuru, umożliwiającego przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń (od Zamawiającego i innych osób np. mieszkańców, Straży Miejskiej, Policji).
10. Przeglądy punktów zapalania naprawy urządzeń w układach sterowania, w tym wymiana uszkodzonych zegarów astronomicznych.
11. Synchronizację zegarów astronomicznych.
12. Kontrolę czasu działania oświetlenia.
13. Wymianę zabezpieczeń.
14. Wymianę stateczników układów zapłonowych i przewodów zasilających oprawy.
15. Wymianę lub naprawę tabliczek słupowych oraz zabezpieczeń słupowych.
16. Wymianę lub naprawę zamknięć słupowych i złączy oświetleniowych.
17. Uzupełnianie kloszy, czyszczenie kloszy.
18. Uzupełnianie drzwiczek wnęk słupowych i pokryw skrzynek bezpiecznikowych.
19. Czyszczenie, mycie opraw.
20. Malowanie konstrukcji wsporczych wysięgów i wnęk.
21. Naprawę uszkodzeń w napowietrznej i kablowej sieci oświetleniowej.
22. Zagospodarowanie i utylizację odpadów niebezpiecznych na koszt Wykonawcy.
23. Wymianę zużytych słupów oświetlenia ulicznego lub opraw oświetlenia – 26 szt.

2. Przedmiotowe środki dowodowe:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w przedmiotowym postępowaniu.

3. Rozwiązania równoważne.

3.1. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
3.2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
3.3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.

4. Wymagania w zakresie zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy art. 95 ustawy Pzp.

4.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz.U. z 2023 r., poz. 1465), w zakresie realizacji zamówienia, które obejmuje następujące rodzaje czynności tj.:
− prace związane z eksploatacją i konserwacją oświetlenia.
4.2. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w pkt 5.1. powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane w projektowanych postanowieniach umownych stanowiącym załącznik do SWZ.
4.3. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 459941,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 459941,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 459941,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tauron Nowe Technologie S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8991076556

7.3.3) Ulica: Plac Powstańców Śląskich 20

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-314

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 459941,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji: 12 miesięcy

Termin rozpoczęcia: od dnia zawarcia umowy nie wcześniej niż 01.01.2024 r.
Termin zakończenia: 31.12.2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.