Ogłoszenie z dnia 2023-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00476677/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
- 2023/BZP 00501500/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i dostosowanie do działalności medycznej budynku przychodni w Liszkach w systemie zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Liszkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357102310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Św. Jana Kantego 13
1.5.2.) Miejscowość: Liszki
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-060
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 795 301 988
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sgzoz.przetargi@przychodnialiszki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przychodnialiszki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-01917c9a-7c4a-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i dostosowanie do działalności medycznej budynku przychodni w Liszkach w systemie zaprojektuj i wybuduj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01917c9a-7c4a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00570105
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00081855/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja i dostsowanie do działąlności medycznej budynku przychodni w Liszkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00476677
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ.ZP.262.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 671713,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji wielobranżowej: zagospodarowania terenu, architektoniczno-budowlanej, technicznej i wykonawczej dla inwestycji praz realizacja przedsięwzięcia budowlanego jakim jest rozbudowa i przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń służby zdrowia w istniejącym budynku usług medycznych z apteką i poddaszem mieszkalno-gospodarczym wraz z rozbudową wewnętrznych instalacji w budynku: wod-kan i energii elektrycznej wraz ze sporządzeniem projektu inwestorskiego.
2. Lokalizacja inwestycji:
Liszki, ul. Jana Kantego 11 gm. Liszki
Dz. Nr 416/5, 417/5, 417/4 i 416/4
Jednostka ewidencyjna: 120607_2Liszki
Obręb ewidencyjny nr 0008 Liszki
3. Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie projektu inwestorskiego w oparciu o zawartą w dokumentacji dokumentacją projektową i przedmiarową. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formule: zaprojektuj i wybuduj.
4. UWAGA
Zamawiający dokonuje zmiany istotnej w dokumentacji projektowej:
Zmieniony zakres prac w stosunku do dokumentacji projektowej obejmuje część Pracowania RTG. Wykonawca winien uwzględnić zmianę w projekcie inwestorskim.
W pracowni musi się znaleźć:
- umywalka,
- wentylacja grawitacyjna w RTG
- prąd zasilający do aparatu RTG doprowadzony do pomieszczenia sterowni
- wzmocnienia drzwi i okien zostanie na podstawie projektu osłon stałych.
- światłowód – Internet w gabinecie sterowni RTG.
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia, dokumentacja techniczna oraz przedmiary stanowiące załącznik do załącznika nr 1 Opis Przedmiotu Zamówienia. Należy uwagę na fakt, iż dokumentacja projektowa załączona do SWZ obejmuje szerszy zakres niż sam przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem:
- parter,
- pracownię RTG,
- kotłownię wraz z niezbędnymi instalacjami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 856757,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1297779,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 856757,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnią Rzemieślniczą BUDMET
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6750003299
7.3.3) Ulica: os. Szkolne 3
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-975
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA "BUDMET"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA "BUDMET"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 856757,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
INNE PRZETARGI LISZKI
więcej: przetargi LISZKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.