eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokZakup i montaż systemu fotowoltaiki na potrzeby obiektów Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku



Ogłoszenie z dnia 2024-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i montaż systemu fotowoltaiki na potrzeby obiektów Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W BIAŁYMSTOKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173545

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 3

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-062

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kwpsp.wl@straz.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kwpsp-bialystok

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e9234e58-a4de-4192-aeaf-e6e09d1ac33d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i montaż systemu fotowoltaiki na potrzeby obiektów Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9234e58-a4de-4192-aeaf-e6e09d1ac33d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570174

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00220223/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i montaż systemu fotowoltaiki na potrzeby obiektów Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495576

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WL.2370.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest system fotowoltaiki na potrzeby obiektów Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku.
Celem zamówienia jest kompleksowa dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy łącznej od 49 kWp do 49,8 kWp, zamontowanej na dachach budynku koszarowo-garażowego i budynku magazynowo-garażowego oraz magazynu energii o pojemności min. 92 kWh w pomieszczeniach garażowych zlokalizowanych na działce nr 346/1 przy ul. Warszawskiej 3 w Białymstoku (numer księgi wieczystej BI1B/00033122/9).
2. Planowane prace prowadzone będą na obszarze historycznego układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków decyzją z dnia 1 września 1977 r. pod nr rej. A-286, ponadto przedmiotowa inwestycja usytuowana jest na terenie zabudowy ul. Warszawskiej wpisanej do rejestru zabytków decyzją z dnia 15 maja 1975 r. pod nr rej. A-287. Ww. budynki nie są indywidualnie wpisane do rejestru zabytków oraz nie są ujęte w gminnej ewidencji zabytków. W związku z powyższym Zamawiający na etapie realizacji zamówienia wystąpi do Miejskiego Konserwatora Zabytków w Białymstoku o uzyskanie pozwolenia na realizację robót w obrębie zabytku.
3. Przed przystąpieniem do złożenia oferty wymagana jest wizja lokalna, pod rygorem odrzucenia oferty (dotycząca w szczególności możliwości umiejscowienia poszczególnych elementów instalacji
i urządzeń na wskazanych przez Zamawiającego obiektach).
5. Możliwość wglądu w schematy elektryczne będące w posiadaniu Zamawiającego dotyczące układu zasilania, okablowania i przyłączy możliwa będzie dopiero po wyborze Wykonawcy instalacji oraz podpisaniu stosownych dokumentów o zachowaniu poufności (obostrzenie związane jest z funkcją i przeznaczeniem budynku jako obiektu infrastruktury krytycznej). Wykonawca w trakcie odbywania wizji lokalnej przez Wykonawcę może zapoznać się z treścią schematów elektrycznych.
6. Panele fotowoltaiczne i magazyn energii powinny stanowić jedną, spójną instalację elektryczną w pełni ze sobą współpracującą. Magazyn energii i falownik jednego producenta.
7. Po zakończeniu przedmiotu umowy Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą instalacji fotowoltaicznej oraz magazynów energii.
8. Ze względu na pełnioną funkcję roboty prowadzone winny być z zachowaniem pełnej funkcjonalności obiektów objętych inwestycją. Wszelkie prace które mogą spowodować utrudnienia w funkcjonowaniu instytucji zlokalizowanych na terenie objętym pracami należy uzgodnić z Zamawiającym minimum 2 dni przed rozpoczęciem planowanych prac.
9. Wykonawca przed przystąpieniem do montażu wykona projekt realizacji zamówienia zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (przedstawiony projekt zawierający w szczególności zakres planowanych robót budowlanych posłuży Zamawiającemu jako załącznik do wniosku do Miejskiego Konserwatora Zabytków w Białymstoku o uzyskanie pozwolenia na realizację robót
w obrębie zabytku, przedmiotowe pozwolenie jest niezbędne do rozpoczęcia realizacji prac montażowych).
10. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia z załącznikami (załącznik nr 2 do SWZ)
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 383094,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 383094,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROSOLAR POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423314642

7.3.3) Ulica: ul. Andersa 38

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-113

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 383094,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.