eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadecznicaPrzebudowa drogi powiatowej nr 3201L Radecznica - Su³owiec etap I od km 0+003,7 do km 4+170 (granica gminy)



Og³oszenie z dnia 2023-12-22


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 3201L Radecznica – Su³owiec
etap I od km 0+003,7 do km 4+170 (granica gminy)

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Radecznica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368546

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: B. Prusa 21

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Radecznica

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-463

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (84)6818001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ezamowienia@gminaradecznica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminaradecznica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 3201L Radecznica – Su³owiec
etap I od km 0+003,7 do km 4+170 (granica gminy)

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-13e08627-9fe6-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00570238

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00007947/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.11 Przebudowa drogi powiatowej nr 3201L Radecznica - Su³owiec etap Iod km )+003,7 do km 4+170 (granica gminy)

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gminaradecznica.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminaradecznica.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zg³oszenie do postêpowania wymaga
zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Radecznica; https://gminaradecznica.ezamawiajacy.pl, lub
https://oneplace.marketplanet.pl.
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy
zakupowej lub poczty
elektronicznej ezamowienia@gminaradecznica.pl z zastrze¿eniem pkt 11.17 SWZ.
O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie,
je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ
oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiaj±cego przyjmuje siê datê zapisu wiadomo¶ci na serwerze odbiorczym. W
przypadku skorzystania z Platformy za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich
rejestracji na Platformie.
Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Radecznica;
https://gminaradecznica.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie
zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki
procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
Rejestracja konta nastêpuje poprzez:
1) Kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub
2) Je¿eli u¿ytkownik nie podpisze siê na wniosku ani nie skontaktuje siê telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ci±gu
maksymalnie 6 godzin roboczych.
Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a
Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej
za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za
po¶rednictwem sekcji „Wiadomo¶ci”.
Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za
po¶rednictwem Platformy Zakupowej przez:
1) Akcjê „Zadaj pytanie” (przed przyst±pieniem do postêpowania). W celu zadania pytania Zamawiaj±cemu, Wykonawca klika lewym
przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym nale¿y uzupe³niæ dane Wykonawcy tj. Nazwê i
adres mail, temat oraz tre¶æ/przedmiot pytania, po wype³nieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikuj±cym z obrazka
Wykonawca klika akcjê POTWIERD¬, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wys³ania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie
wys³ane".
2) Kafel „Wiadomo¶ci” (po przyst±pieniu do postêpowania) dostêpny
w postêpowaniu. W celu wys³ania wiadomo¶ci do Zamawiaj±cego klika na akcjê „Utwórz now± wiadomo¶æ” wype³nia temat oraz
tre¶æ/przedmiot pytania, a nastêpnie klika akcjê „Wy¶lij”
Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
-Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
-Komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej
przegl±darki internetowej;
-Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2;
-Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki
w formacie .pdf.
Ofertê oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegó³owe wymagania techniczne okre¶lone
zosta³y w rozdziale 11 SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 3201L Radecznica – Su³owiec etap I od km 0+003,7 do km 4+170 (granica gminy)” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ.
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.20.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi powiatowej nr 3201L Radecznica – Su³owiec etap I od km 0+003,7 do km 4+170 (granica gminy)
Przedmiotowa droga charakteryzuje siê nawierzchni± asfaltow± w ró¿nym stanie technicznym. W ramach przebudowy nast±pi poszerzenie istniej±cej nawierzchni do sta³ej szeroko¶ci 5,5m oraz wzmocnienia w postaci nak³adki asfaltowej. Wzd³u¿ przedmiotowej drogi nie wystêpuj± chodniki a ruch pieszy odbywa siê po poboczach gruntowych. Na odcinku zainwentaryzowano zjazdy publiczne, indywidualne oraz skrzy¿owania z drogami gminnymi. Na odcinku zlokalizowany jest obiekt mostowy jednoprzês³owy o d³ugo¶ci ok. 16m (¶wiat³o mostu) i szeroko¶ci ok. 8,5m od km 1+373 do km 1+389. Most posiada konstrukcjê ramowo belkowo-p³ytow± ¿elbetow±. Na obiekcie istnieje nawierzchnia bitumiczna na ca³ej szeroko¶ci. Brak wydzielonych i wyniesionych wzglêdem jezdni chodników dla pieszych. Na skrajach mostu balustrada mostowa. Ca³kowita d³ugo¶æ drogi objêta opracowaniem wynosi 4166,30 mb. Dodatkowo zostan± wykonane pobocza wzd³u¿ drogi o szeroko¶ci 1,0 m, przebudowa przepustów pod zjazdami, oraz drog±, a tak¿e regulacja pionowa oraz ukszta³towanie i odmulenie rowów wzd³u¿ ca³ej d³ugo¶ci odcinka. Zjazdy publiczne z nawierzchni asfaltowej,szeroko¶æ4,0 m, ³uki poziome R=5,0 m. Przebudowa istniej±cych zjazdów indywidualnych, szeroko¶æ dostosowana do istniej±cych warunków od 4,0 m do 5,5 m, natomiast ³uki poziome R=3,0 m. Nawierzchniê zjazdów dostosowano do stanu istniej±cego. W obrêbie istniej±cych zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, zaprojektowano u³o¿enie kostki brukowej betonowej gr 8 cm. Ponadto dwa krawê¿niki jako przej¶cie z wysoko¶ci ods³oniêcia 12 cm do 0 cm. Pozosta³e zjazdy o nawierzchni z kruszywa. Przebudowa peronów autobusowych obejmuje poszerzenie w obrêbie przystanków autobusowych do szeroko¶ci 2,0 m i d³ugo¶ci 20,0 m. Obramowanie obrze¿em betonowym o wymiarach 6x20x100 cm oraz krawê¿nikiem 15x30x100 cm od strony jezdni. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej. W ramach przebudowy drogi przewiduje siê remont istniej±cego mostu. W ramach prac remontowych konstrukcji obiektu mostowego wraz z przyczó³kami wykonane zostan± naprawy ubytków betonu, zabezpieczenie antykorozyjne, wykonanie dwóch dylatacji w technologii bitumicznego przykrycia dylatacyjnego ponadto frezowanie na obiekcie mostowym i na dojazdach na g³êboko¶æ 4cm - 351 m2, wykonanie w-wy ¶cieralnej z betonu asfaltowego, nawierzchnio - izolacji epoksydowo - poliuretanowej na kapach chodnikowych, oraz wymiana bariery mostowej na now± barieroporêcz, istniej±cego umocnienia sto¿ków z trylinki wklês³ej na podsypce cem.-piaskowej, ¶cieków i schodów skarpowych. W zakresie bezpieczeñstwa ruchu drogowego na odcinkach drogi w miejscu przepustów zaprojektowano bariery energoch³onne.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdzia³em 17 SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:

Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, i¿ wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedno zamówienie polegaj±ce na budowie lub przebudowie drogi lub dróg o nawierzchni bitumicznej lub mineralno - bitumicznej o warto¶ci co najmniej 1 milion z³otych brutto (s³ownie jeden milion z³otych)

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 6 do SWZ), oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga od Wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w pkt 8.2 SWZ (je¿eli dotyczy),
2. Zobowi±zanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ(je¿eli dotyczy).
3. Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby:
a) Zamawiaj±cy wcelu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w lit a), je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
c) je¿eli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
5. Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego(je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 10 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych).
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
Bank Spó³dzielczy w Szczebrzeszynie
Nr rachunku: 80 9632 0006 2002 1600 0055 0009
z adnotacj±
„Wadium – Przebudowa drogi powiatowej nr 3201L Radecznica – Su³owiec ”
4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna wadium, które zostanie zaksiêgowane na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia Wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej – przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub porêczenia gwarancja lub porêczenie musi byæ nieodwo³alne, bezwarunkowe i p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê: daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta lub porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotê wadium,
c) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
d) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia kwoty wskazanej w gwarancji/porêczeniu na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego w sytuacjach zatrzymania wadium okre¶lonych w przepisach ustawy.
7. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium okre¶lono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertê sk³ada spó³ka cywilna, a pe³en zakres prac wykonaj± wspólnicy wspólnie w ramach umowy spó³ki o¶wiadczenie powinno potwierdzaæ ten fakt.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1. Zamawiaj±cy udziela Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia
w wysoko¶ci 5 % ceny brutto wskazanej w § 3 ust. 1 umowy tj. w kwocie ……………...
2. Zaliczka zostanie Wykonawcy przekazana w formie jednorazowej p³atno¶ci.
3. P³atno¶æ zaliczki nast±pi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy
……………………………………………………………………….………………..
nie pó¼niej ni¿ w terminie 30 dni po otrzymaniu faktury zaliczkowej.
4. Faktura zaliczkowa zostanie wystawiona z uwzglêdnieniem przepisów art. 108a
ust. 1a ustawy o podatku od towarów i us³ug i bêdzie zawiera³a adnotacjê „mechanizm podzielonej p³atno¶ci”.
5. Pozosta³e wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zap³acone po dokonaniu odbioru koñcowego, zgodnie z postanowieniami § 5. Zap³acona zaliczka zostanie zaliczona, po wykonaniu ca³o¶ci zamówienia, na poczet wynagrodzenia Wykonawcy.
6. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia zabezpieczenia zaliczki zgodnie z art. 442 ust. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
7. Zabezpieczenie zaliczki ustala siê w wysoko¶ci odpowiadaj±cej 100 % kwoty zaliczki.
8. Zabezpieczenie zaliczki mo¿e byæ wniesione w formie:
1) porêczeñ bankowych lub porêczeñ spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym;
2) gwarancji bankowych;
3) gwarancji ubezpieczeniowych;
4) porêczeñ udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci;
9. Zabezpieczenie musi byæ ustanowione zgodnie z prawem polskim i podlegaæ prawu polskiemu.
10. Dokument gwarancji/porêczenia wymaga akceptacji Zamawiaj±cego przed jego podpisaniem przez gwaranta/porêczyciela.
11. Dokument gwarancji/porêczenia wystawiony przez podmiot zagraniczny powinien posiadaæ t³umaczenie przysiêg³e na jêzyk polski
12. W przypadku, gdy dokumenty potwierdzaj±ce wniesienie zabezpieczenia zaliczki wystawi podmiot zagraniczny dokumenty te winny zawieraæ klauzulê, i¿ wszelkie prawa i obowi±zki wynikaj±ce z wystawionych dokumentów podlegaj± prawu polskiemu, spory bêd± rozstrzygane przez polski s±d.
13. Zamawiaj±cy nie dokona wyp³aty zaliczki w sytuacji braku lub niezgodnego z umow± lub przepisami ustawy Praw zamówieñ publicznych lub z SWZ jej zabezpieczenia.
14. Dokument potwierdzaj±cy zabezpieczenie zaliczki musi zawieraæ bezwarunkowe i nieodwo³alne zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do wyp³aty na rzecz zamawiaj±cego kwoty zaliczki na ¿±danie zamawiaj±cego zawieraj±ce o¶wiadczenie, ¿e Wykonawca, pomimo pisemnego wezwania, nie rozliczy³ przekazanej mu zaliczki, zgodnie z umow±.
15. Zamawiaj±cy dokona zwrotu zabezpieczenia zaliczki w terminie 30 dni od dnia odbioru przedmiotu umowy bez wad i usterek.
16. W przypadku zmiany umowy polegaj±cej na przed³u¿eniu terminu wykonania ¶wiadczenia wykonawcy Wykonawca zobowi±zany jest – przed podpisaniem aneksu - wnie¶æ nowe zabezpieczenie lub aneks do zabezpieczenia uwzglêdniaj±cy nowy termin wykonania ¶wiadczenia i dokonania odbioru wykonanych robót.
17. Brak wykonania zobowi±zania wskazanego w ust. 16 bêdzie podstaw± do odmowy podpisania aneksu do umowy przez zamawiaj±cego

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenia niezale¿ne od ¿adnej ze stron, zewnêtrzne, niemo¿liwe do zapobie¿enia, które nast±pi³o po dniu wej¶cia w ¿ycie umowy, w szczególno¶ci: wojny, akty terroryzmu, klêski ¿ywio³owe, strajki oraz akty w³adzy i administracji publicznej, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi wystêpowania okoliczno¶ci si³y wy¿szej;
2) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku skierowania przez Zamawiaj±cego do Wykonawcy pisemnego ¿±dania wstrzymania robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej lub eksploatatorów infrastruktury, o ile ¿±danie lub wydanie zakazu nie nast±pi³o z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenia robót budowlanych;
3) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia kolizji z instalacjami wewnêtrznymi lub zewnêtrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego wykonawcê, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± Wykonawcy na usuniêcie kolizji z instalacjami wewnêtrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o liczbê dni niezbêdnych do wykonania robót przez innego wykonawcê – o ile usuniêcie kolizji wymagaæ bêdzie przed³u¿enia terminu realizacji;
4) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powoduj±cych wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnieñ (ustaleñ) z w³a¶ciwymi organami, uzyskania opinii w³a¶ciwych organów oraz wydania decyzji przez w³a¶ciwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie mo¿e skutkowaæ zwiêkszeniem (zmian±) zakresu ¶wiadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowi±cej za³±cznik nr 3 do umowy oraz zwiêkszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa
w § 3 ust. 1;
5) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia warunków geologicznych lub hydrologicznych odmiennych od za³o¿onych w dokumentacji projektowej i powoduj±cych konieczno¶æ wstrzymania robót lub konieczno¶æ ich wykonania przy wykorzystaniu odmiennych od zaprojektowanych rozwi±zañ technicznych, , przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi
o liczbê dni niezbêdn± do wyeliminowania utrudnieñ zwi±zanych z ich wyst±pieniem
6) przed³u¿enia terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust.1, mo¿e nast±piæ w zakresie niezbêdnym do wykonania robót zleconych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
7) zmiana terminu wykonania zamówienia lub zakresu ¶wiadczeñ lub sposobu wykonywania zamówienia mo¿e nast±piæ w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym bezpo¶redni wp³yw na termin realizacji przedmiotu zamówienia lub zakres ¶wiadczeñ stron umowy lub sposób jej wykonywania.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-12 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê na platformie https://gminaradecznica.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-12 11:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-10

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê wykonawców o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z
dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz
s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U z 2023r., poz. 1497)
2. Zamówienie wspó³finansowane ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Polski £ad Program Inwestycji Strategicznych
3. ci±g dalszy sekcji zmian umowy
1) zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy mo¿e nast±piæ wskutek zaistnienia przyczyn organizacyjnych lub finansowych le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci wynikaj±cych ze zmiany zasad p³atno¶ci programów lub funduszy lub innych ¼róde³ finansowania inwestycji objêtej niniejsz± umow±,
2) zmiana terminu wykonania zamówienia lub zakresu ¶wiadczeñ lub sposobu wykonywania zamówienia mo¿e nast±piæ o ile bêd± konieczne do zagwarantowania zgodno¶ci umowy z wchodz±cymi w ¿ycie po terminie sk³adania ofert lub po zawarciu umowy przepisami prawa w szczególno¶ci przepisami o podatku od towarów i us³ug w zakresie wynikaj±cym z tych przepisów;
3) zmiana terminu wykonania zamówienia lub zakresu ¶wiadczeñ lub sposobu wykonywania zamówienia mo¿e nast±piæ w przypadku konieczno¶ci wykonania robót nieujêtych w dokumentacji projektowej;
2. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci formy pisemnej i podpisania przez obydwie strony aneksu do umowy.
3. Z wnioskiem o zmianê umowy mo¿e wyst±piæ zarówno Wykonawca, jak
i Zamawiaj±cy.
4. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± one jednak zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.