eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączOrganizacja i przeprowadzenie kursów/warsztatów w ramach realizacji projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu".



Ogłoszenie z dnia 2024-10-29

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie kursów/warsztatów w ramach realizacji projektu „Rozwój CKZ w Nowym Sączu”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Nowy Sącz - Centrum Pozyskiwania Funduszy i Przedsiębiorczości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492840405

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wyspiańskiego 13

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@inkubator.nowysacz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.platformazakupowa.pl/pn/inkubator_nowysacz

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i przeprowadzenie kursów/warsztatów w ramach realizacji projektu „Rozwój CKZ w Nowym Sączu”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18fe9692-7605-428c-bc06-4e0d38137f8c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570254

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00570252/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Organizacja i przeprowadzenie kursów/warsztatów w ramach realizacji projektu „Rozwój CKZ w Nowym Sączu”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027 finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Działanie 6.11 Wsparcie kształcenia zawodowego typ projektu A. Podniesienie jakości kształcenia zawodowego programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/inkubator_nowysacz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/inkubator_nowysacz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
- https://platformazakupowa.pl/pn/inkubator_nowysacz,
- poczty elektronicznej – adres e-mail: : sekretariat@inkubator.nowysacz.pl
2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. W przypadku pytań technicznych związanych z funkcjonowaniem platformy należy kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta Platformy: nr tel. (22) 101 02 02, adres e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Kierowane do wszystkich Wykonawców informacje dotyczące odpowiedzi na zapytania, zmiany specyfikacji, w tym zmiany terminu składania i otwarcia ofert, Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencję, której adresatem jest konkretny Wykonawca, Zamawiający będzie przekazywał temu Wykonawcy w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy, z zastrzeżeniem ust 2.
5. Zamawiający wskazuje minimalne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w najbardziej aktualnej wersji, (w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0),
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf.,
6. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównym Urzędu Miar.
7. Zalecane formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 75 MB. - Zalecany format: .pdf.
8. Zalecany format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatem PAdES;
b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż .pdf, wtedy zaleca się użyć formatu XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisanym
9. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .zls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
10. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formtów .zip lub .7z.
11. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący.
12. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści specyfikacji, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/ strona/45-instrukcje .

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Klauzule informacyjne z art. 13 i 14 RODO ujęte są w Załącznikach nr 1A i nr 1B do SWZ.
2. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 oraz jeśli dotyczy art. 14 RODO – oświadczenie jest ujęte w Formularzu oferty.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Klauzule informacyjne z art. 13 i 14 RODO ujęte są w Załącznikach nr 1A i nr 1B do SWZ.
2. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 oraz jeśli dotyczy art. 14 RODO – oświadczenie jest ujęte w Formularzu oferty.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NIP.KD.262.03.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 – KURSY KOMPETENCYJNE DLA UCZNIÓW I NAUCZYCIELI. Szczegółowy opis zawiera załącznik numer 6 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji dodatniej na mocy art. 441 Pzp. Zamawiający zastrzega, iż prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z określonego poniżej prawa opcji, skorzystać z niego w mniejszym zakresie, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Postanowienia odnoszące się do prawa opcji:
a. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w zakresie nie większym niż realizacja jednej edycji ustalonego kursu dla maksymalnie jednej grupy uczniów (maks. 10 osób). Ustalenie rodzaju kursu nastąpi w porozumieniu pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą oraz placówkami edukacyjnymi biorącymi udział w projekcie.
b. uruchomienie prawa opcji następuje poprzez złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli najpóźniej na dwa miesiące przed wyczerpaniem zamówienia gwarantowanego. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku wyczerpania zamówienia gwarantowanego. Skorzystanie z prawa opcji nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena wykonania zamówienia (C) – waga kryterium 60 % = 60 pkt; sposób oceny -minimalizacja. 2) Doświadczenie osoby w prowadzeniu kursu (D) – waga kryterium 40% = 40 pkt; sposób oceny – maksymalizacja

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby w prowadzeniu kursu (D)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2 - KURSY JĘZYKOWE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji dodatniej na mocy art. 441 Pzp. Zamawiający zastrzega, iż prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z określonego poniżej prawa opcji, skorzystać z niego w mniejszym zakresie, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Postanowienia odnoszące się do prawa opcji:
a. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w zakresie nie większym niż realizacja jednej edycji ustalonego kursu dla maksymalnie jednej grupy uczniów (maks. 10 osób). Ustalenie rodzaju kursu nastąpi w porozumieniu pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą oraz placówkami edukacyjnymi biorącymi udział w projekcie.
b. uruchomienie prawa opcji następuje poprzez złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli najpóźniej na dwa miesiące przed wyczerpaniem zamówienia gwarantowanego. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku wyczerpania zamówienia gwarantowanego. Skorzystanie z prawa opcji nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena wykonania zamówienia (C) – waga kryterium 60 % = 60 pkt; sposób oceny -minimalizacja. 2) Doświadczenie osoby w prowadzeniu kursu (D) – waga kryterium 40% = 40 pkt; sposób oceny – maksymalizacja

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby w prowadzeniu kursu (D)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3 – KURSY KWALIFIKACYJNE DLA UCZNIÓW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 6 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji dodatniej na mocy art. 441 Pzp. Zamawiający zastrzega, iż prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z określonego poniżej prawa opcji, skorzystać z niego w mniejszym zakresie, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Postanowienia odnoszące się do prawa opcji:
a. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w zakresie nie większym niż realizacja jednej edycji ustalonego kursu dla maksymalnie jednej grupy uczniów (maks. 10 osób). Ustalenie rodzaju kursu nastąpi w porozumieniu pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą oraz placówkami edukacyjnymi biorącymi udział w projekcie,
b. uruchomienie prawa opcji następuje poprzez złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli najpóźniej na dwa miesiące przed wyczerpaniem zamówienia gwarantowanego. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku wyczerpania zamówienia gwarantowanego. Skorzystanie z prawa opcji nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena wykonania zamówienia (C) – waga kryterium 60 % = 60 pkt; sposób oceny -minimalizacja. 2) Doświadczenie osoby w prowadzeniu kursu (D) – waga kryterium 40% = 40 pkt; sposób oceny – maksymalizacja

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby w prowadzeniu kursu (D)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 4 - KURSY PRAWA JAZDY. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 6 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji dodatniej na mocy art. 441 Pzp. Zamawiający zastrzega, iż prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z określonego poniżej prawa opcji, skorzystać z niego w mniejszym zakresie, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Postanowienia odnoszące się do prawa opcji:
a. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w zakresie nie większym niż realizacja jednej edycji ustalonego kursu dla maksymalnie jednej grupy uczniów (maks. 10 osób). Ustalenie rodzaju kursu nastąpi w porozumieniu pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą oraz placówkami edukacyjnymi biorącymi udział w projekcie,
b. uruchomienie prawa opcji następuje poprzez złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli najpóźniej na dwa miesiące przed wyczerpaniem zamówienia gwarantowanego. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku wyczerpania zamówienia gwarantowanego. Skorzystanie z prawa opcji nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena wykonania zamówienia (C) – waga kryterium 60 % = 60 pkt; sposób oceny -minimalizacja. 2) Doświadczenie osoby w prowadzeniu kursu (D) – waga kryterium 40% = 40 pkt; sposób oceny – maksymalizacja

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby w prowadzeniu kursu (D)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 5 –KURSY KWALIFIKACYJNE DLA NAUCZYCIELI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 6 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena wykonania zamówienia (C) – waga kryterium 60 % = 60 pkt; sposób oceny -minimalizacja. 2) Doświadczenie osoby w prowadzeniu kursu (D) – waga kryterium 40% = 40 pkt; sposób oceny – maksymalizacja

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby w prowadzeniu kursu (D)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 6 –KURSY Z AUTOMATYKI BUDYNKOWEJ DLA UCZNIÓW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 6 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena wykonania zamówienia (C) – waga kryterium 60 % = 60 pkt; sposób oceny -minimalizacja. 2) Doświadczenie osoby w prowadzeniu kursu (D) – waga kryterium 40% = 40 pkt; sposób oceny – maksymalizacja

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby w prowadzeniu kursu (D)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 7 –KURSY DLA UCZNIÓW ORAZ OPIEKUNÓW/RODZICÓW Z ZAKRESU PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY I DYSKRYMINACJI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 6 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji dodatniej na mocy art. 441 Pzp. Zamawiający zastrzega, iż prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z określonego poniżej prawa opcji, skorzystać z niego w mniejszym zakresie, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Postanowienia odnoszące się do prawa opcji:
a. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w zakresie nie większym niż realizacja jednej edycji ustalonego kursu dla maksymalnie jednej grupy uczniów (maks. 10 osób). Ustalenie rodzaju kursu nastąpi w porozumieniu pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą oraz placówkami edukacyjnymi biorącymi udział w projekcie,
b. uruchomienie prawa opcji następuje poprzez złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli najpóźniej na dwa miesiące przed wyczerpaniem zamówienia gwarantowanego. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku wyczerpania zamówienia gwarantowanego. Skorzystanie z prawa opcji nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena wykonania zamówienia (C) – waga kryterium 60 % = 60 pkt; sposób oceny -minimalizacja. 2) Doświadczenie osoby w prowadzeniu kursu (D) – waga kryterium 40% = 40 pkt; sposób oceny – maksymalizacja

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby w prowadzeniu kursu (D)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 8 –ZAJĘCIA DLA UCZNIÓW UKIERUNKOWANE NA PROFILAKTYKĘ DOBROSTANU PSYCHICZNEGO I EMOCJONALNEGO. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 6 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena wykonania zamówienia (C) – waga kryterium 60 % = 60 pkt; sposób oceny -minimalizacja. 2) Doświadczenie osoby w prowadzeniu kursu (D) – waga kryterium 40% = 40 pkt; sposób oceny – maksymalizacja

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby w prowadzeniu kursu (D)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1 nie podlegają wykluczeniu;
2 spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
2.1.1 Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej:
2.2.1 Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
2.3.1 Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
2.4 zdolności technicznej lub zawodowej:
2.4.1 Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował:
a) w części 1: minimum po 10 kursów grupowych (dla grup min. 3 osobowych), specjalistycznych z min. 5 różnych tematów opisanych w załączniku Opis Przedmiotu Zamówienia w części 1,
b) w części 2: minimum po 5 kursów grupowych (dla grup min. 3 osobowych), specjalistycznych z obu tematów opisanych w załączniku Opis Przedmiotu Zamówienia w części 2,
c) w części 3: minimum po 5 kursów grupowych (dla grup min. 3 osobowych), specjalistycznych ze wszystkich tematów opisanych w załączniku Opis Przedmiotu Zamówienia w części 3,
d) w części 4: minimum 10 kursów grupowych (dla grup min. 3 osobowych), specjalistycznych z zakresu opisanego w załączniku Opis Przedmiotu Zamówienia w części 4,
e) w części 5: minimum po 1 kursie grupowym (dla grup min. 3 osobowych), specjalistycznym z zakresu obu tematów opisanych w załączniku Opis Przedmiotu Zamówienia w części 5,
f) w części 6: minimum 1 kurs grupowy (dla grup min. 3 osobowych) specjalistyczny z zakresu opisanego w załączniku Opis Przedmiotu Zamówienia w części 6,
g) w części 7: Zamawiający nie ustala warunku,
h) w części 8: Zamawiający nie ustala warunku.

I. Przez 1 kurs grupowy należy rozumieć kurs przeprowadzony dla 1 grupy (min. 3 osobowej) uczniów (w przypadku szkoleń dla uczniów) lub nauczycieli (w przypadku szkoleń dla nauczycieli) szkół średnich w pełnym wymiarze godzin, z należytą starannością, przez trenerów/ instruktorów posiadających wykształcenie wyższe i minimum 3-letnie doświadczenie w realizacji kursów dedykowanych odpowiednio dla uczniów lub nauczycieli (w zależności od grupy docelowej kursu określonej w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ). Wymóg wykształcenia nie dotyczy trenerów/ instruktorów zaangażowanych w realizację kursów w części 4. Na potwierdzenie należytego wykonania kursu należy przedłożyć, w terminie składania ofert, referencje lub dowody należytego wykonania zawierające datę wystawienia dokumentu, czasokres trwania kursu i liczbę uczestników oraz potwierdzenie wymaganych kompetencji trenerów/ instruktorów. Taki warunek jest zgodny z celem ustawy, która zakłada, że osoby realizujące zamówienie publiczne powinny posiadać odpowiednie kompetencje, aby zapewnić wysoki poziom usług. Wymóg ten ma na celu wyeliminowanie osób bez odpowiedniego doświadczenia w pracy z nauczycielami lub uczniami.
II. Referencje lub dowody należytego wykonania powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III. Nie potwierdzenie należytego wykonania oraz pozostałych warunków z pkt
I będzie skutkowało nie uwzględnieniem spełniania warunków udziału w postępowaniu.

2.4.2 Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w każdej części zamówienia minimum:
a) w części 1: min. 10 osobami (trenerami/instruktorami) posiadającymi doświadczenie w realizacji min. 5 kursów grupowych każda (dla grup min. 3 osobowych) z zakresów opisanych w załączniku Opis Przedmiotu Zamówienia w części 1, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
b) w części 2: min. 2 osobami (trenerami/instruktorami) posiadającymi doświadczenie w realizacji min. 5 kursów grupowych każda (dla grup min. 3 osobowych) z zakresów opisanych w załączniku Opis Przedmiotu Zamówienia w części 2, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
c) w części 3: min. 5 osobami (trenerami/instruktorami) posiadającymi doświadczenie w realizacji min. 5 kursów grupowych każda (dla grup min. 3 osobowych) z zakresów opisanych w załączniku Opis Przedmiotu Zamówienia w części 3, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
d) w części 4: min. 10 osobami (trenerami/instruktorami) posiadającymi doświadczenie w realizacji min. 5 kursów grupowych każda (dla grup min. 3 osobowych) z zakresu opisanego w załączniku Opis Przedmiotu Zamówienia w części 4, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert
e) w części 5: min. 1 osobą (trener/instruktor) posiadającą doświadczenie w realizacji min. 1 kursu grupowego (dla grup min. 3 osobowych) z jednego z zakresów opisanych w załączniku Opis Przedmiotu Zamówienia w części 5, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
f) w części 6: min. 1 osobą (trener/instruktor) posiadającą doświadczenie w realizacji min. 5 kursów grupowych (dla grup min. 3 osobowych) z zakresów opisanych w załączniku Opis Przedmiotu Zamówienia w części 6, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
g) w części 7: min. 1 osobą (trener/instruktor) posiadającą doświadczenie w realizacji min. 1 kursu grupowego (dla grup min. 3 osobowych) z zakresów opisanych w załączniku Opis Przedmiotu Zamówienia w części 7, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
h) w części 8: min. 1 osobą (trener/instruktor) posiadającą doświadczenie w realizacji min. 1 kursu grupowego (dla grup min. 3 osobowych) z zakresu opisanego w załączniku Opis Przedmiotu Zamówienia w części 8, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.

I. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji kilku części zamówienia przez tą samą osobę (instruktora/trenera).
II. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania tej samej osoby (instruktora/ trenera) w kilku częściach zamówienia na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu.
III. Przez 1 kurs grupowy należy rozumieć kurs przeprowadzony dla 1 grupy (min. 3 osobowej) uczniów (w przypadku szkoleń dla uczniów) lub nauczycieli (w przypadku szkoleń dla nauczycieli) szkół średnich w pełnym wymiarze godzin, z należytą starannością, przez trenerów/ instruktorów posiadających wykształcenie wyższe i minimum 3-letnie doświadczenie w realizacji kursów dedykowanych odpowiednio dla uczniów lub nauczycieli (w zależności od grupy docelowej kursu określonej w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ). Wymóg wykształcenia nie dotyczy trenerów/ instruktorów zaangażowanych w realizację kursów w części 4. Na potwierdzenie należytego wykonania kursu należy przedłożyć referencje lub dowody należytego wykonania zawierające datę wystawienia dokumentu, czasokres trwania kursu i liczbę uczestników oraz potwierdzenie wymaganych kompetencji trenerów/ instruktorów. Taki warunek jest zgodny z celem ustawy, która zakłada, że osoby realizujące zamówienie publiczne powinny posiadać odpowiednie kompetencje, aby zapewnić wysoki poziom usług. Wymóg ten ma na celu wyeliminowanie osób bez odpowiedniego doświadczenia w pracy z nauczycielami lub uczniami.
IV. Wykazanie dysponowania osobami posiadającymi doświadczenie w zakresie realizacji kursów odpowiednio dla części jw. jest potwierdzeniem warunku udziału w postępowaniu. Wykazane doświadczenie stanowi kryterium oceny ofert.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz usług stanowi załącznik 10 do SWZ. Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług, o którym mowa powyżej, dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył
b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
c) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076
i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
d) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku Wykonawcy, który ma siedzibę poza granicami RP podmiot składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z dokumentami postępowania

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z dokumentami postępowania

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawarte są we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 7 do SWZ.
2. Zamawiający może dokonać zmian umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 455 ustawy.
Szczegółowe warunki i zasady zmian zostały określone w dokumentach postępowania.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-06 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/inkubator_nowysacz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-06 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-05

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Część 8 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Pozostałe informacje szczegółowe zostały określone w dokumentach postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.