Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00471765/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Retencjonowanie wody deszczowej przy Szkole Podstawowej w Nowej Krępie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZASNYSZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Stanisława Kostki 5
1.5.2.) Miejscowość: Przasnysz
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugprzasnysz@przasnysz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przasnysz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1d0d7c35-2a20-404d-85a1-74fdfcf4ebb01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Retencjonowanie wody deszczowej przy Szkole Podstawowej w Nowej Krępie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d0d7c35-2a20-404d-85a1-74fdfcf4ebb0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570286
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002209/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Retencjonowanie wody deszczowej przy Szkole Podstawowej w Nowej Krępie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471765
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.25.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowanie wód opadowych przy Szkole Podstawowej im. mjr. Henryka Sucharskiego w Nowej Krępie. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Adaptacji do Zmian Klimatu – Mazowsze dla klimatu 2024. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie zagospodarowania wód opadowych na terenie Szkoły Podstawowej w Nowej Krępie. Na zakres zamówienia składa się wykonanie m. in.: zbiornika na deszczówkę, przepompowni, kanalizacji deszczowej, ujęcia do poboru wody deszczowej wraz z systemem pompowym, mechanizmu do rozprowadzania nadmiaru wody deszczowej, oczka wodnego wraz z kaskadą wodną oraz zagospodarowania terenu. W ramach zamówienia Wykonawca wykona dwie tablice edukacyjne o tematyce przyrodniczej o wymiarach 120 cm szer. x 80 cm. wys. Wykonawca zaprojektuje tekst tablic wraz z grafiką (powyższe wymaga akceptacji Zamawiającego); tekst dotyczyć będzie zrealizowanego zadania oraz korzyści dla przyrody z wykorzystywania deszczówki oraz z informacjami jak oszczędzać wodę, jak właściwie nią gospodarować. Tablice należy wykonać z materiału trwałego odpornego na warunki atmosferyczne, montaż na słupkach stalowych. Ostateczny kształt / treść tablic należy uzgodnić w trybie wykonawczym z Zamawiającym. Po zakończeniu robót, teren budowy (tereny zielone, chodniki, ciągi komunikacyjne) należy uporządkować i odtworzyć do stanu pierwotnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 426577,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 694950 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 426577,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDROBUD Marcin Budny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7611333243
7.3.4) Miejscowość: Przasnysz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 426577,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z PRZASNYSZA
więcej: przetargi w Przasnyszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana części okien w Liceum Ogólnokształcącym nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu
- budowa drogi dla rowerów i drogi dla pieszych i rowerów Jankowice - Rumianek
- Remont ulicy Bankowej w miejscowości Żory
- "Poprawa funkcjonowania infrastruktury zaopatrzenia w wodę w Gminie Tuszów Narodowy"
- "Remont kapitalny chodnika i jezdni w ul. Brzozowej w Zawierciu."
- modernizacja pomieszczeń Laboratorium Badania Bezpieczeństwa Żywności i Pasz w Białymstoku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.