Og³oszenie z dnia 2023-12-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00229364/01 - Wynik z dnia 2024-03-04
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Kaplica ¶w. Floriana – XVIII w. w Bystrzycy K³odzkiej – prace konserwatorskie i restauratorskie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Bystrzyca K³odzka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717958
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolno¶ci 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bystrzyca K³odzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-500
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748117605
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@bystrzycaklodzka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bystrzycaklodzka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kaplica ¶w. Floriana – XVIII w. w Bystrzycy K³odzkiej – prace konserwatorskie i restauratorskie.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-313f52e2-a0a7-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00570331
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00037759/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.17 Kaplica ¶w. Floriana XVIII w. w Bystrzycy K³odzkiej - prace konserwatorskie i restauratorskie.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://portal.smartpzp.pl/bystrzycaklodzka3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/bystrzycaklodzka
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie
korzystania z us³ug Systemu (Regulamin Portalu e-Us³ug) dostêpnym z poziomu modu³u E-learning dla wszystkich u¿ytkowników
Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Bystrzycy K³odzkiej, plac Wolno¶ci 1, 57-500 Bystrzyca K³odzka;
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Bystrzyca K³odzka jest Pan Dariusz Styczyrz, tel. 748 117 659, e-mail:
iodumig@bystrzycaklodzka.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a
je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WTiKF.271.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty budowlane i prace konserwatorskie obejmuj±ce:
1) remont i rewaloryzacjê elewacji kaplicy, w tym m.in. skucie tynków, wykonanie dezynfekcji i odgrzybiania uszkodzonych czê¶ci tynku, uzupe³nienie ubytków i wzmocnienie ¶cian, rozebranie rynien i rur spustowych, monta¿ rynien i rur spustowych, wykonanie izolacji i odprowadzenia wód opadowych z muru budynku, wykonanie tynków renowacyjnych, malowanie elewacji, wymiana przewodów odgromowych; oczyszczanie kamiennych elementów architektonicznych, krat okiennych i pozosta³ych elementów drewnianych i metalowych;
2) wykonanie rowu opaskowego wokó³ budynku, drena¿u korytkowego, odwodnienia wokó³ kaplicy;
3) prace renowacyjne czê¶ci posadzki wewn±trz kaplicy (remont zachowawczy), w tym m.in.: oczyszczenie posadzki, odkucie i usuniêcie spoin, wymiana czê¶ci ceglanych p³ytek ok³adzinowych, uzupe³nienie fug i spoin, uzupe³nienie ubytków;
4) konserwatorskie prace uzupe³niaj±ce polegaj±ce na:
a) wykonanie badañ poziomu zawilgocenia oraz zawarto¶ci i sk³adu soli w tynkach i kamieniu,
b) wykonaniu opisowo-fotograficznej dokumentacji powykonawczej-konserwatorskiej z przeprowadzonych prac renowacyjnych, zgodnie z za³±cznikiem do rozporz±dzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 22 czerwca 2017 r., przez uprawnionego konserwatora dzie³ sztuki i przekazania Zamawiaj±cemu 2 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich znaczeniem:
1) Kryterium (K1): cena – 60% (max. 60 pkt)
2) Kryterium (K2): okres gwarancji – 40% (max. 40 pkt)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 370.000,00 z³.
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³:
- co najmniej dwie roboty budowlane o warto¶ci minimum 250 000,00 z³otych ka¿da polegaj±cych na pracach konserwatorskich i renowacyjnych w zakresie rewitalizacji, konserwacji i renowacji obiektów zabytkowych, w tym na wykonaniu elewacji zewnêtrznej (np. na obiektach typu obiekty sakralne, wie¿e, zamki, bastele) wpisanych do rejestru zabytków z podaniem ich rodzaju, nr zabytku, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone,
oraz
b) w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ:
1) osob± odpowiedzialn± za kierowanie robotami budowlanymi, która posiada uprawnienia w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023. poz. 553 ze zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane w ww. zakresie, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 334), oraz wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego i która przez co najmniej 18 miesiêcy bra³a udzia³ w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru i spe³nia wymogi okre¶lone w art. 37c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 951), zgodnie z Decyzj± DWKZ nr 442/2023 z dnia 18.04.2023 r. – pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku;
2) dysponuje lub bêdzie dysponowaæ osob± uprawnion± do kierowania pracami konserwatorskimi posiadaj±c±:
a) tytu³ zawodowy magistra uzyskany po ukoñczeniu wy¿szych studiów na kierunku Konserwacja i restauracja dzie³ sztuki lub wy¿szych studiów w specjalno¶ci w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyt± po ukoñczeniu tych studiów co najmniej 9 – miesiêczn± praktykê zawodow± w zakresie konserwacji i badañ zabytków lub posiadaj±c±
b) ¶wiadectwo ukoñczenia szko³y ¶redniej zawodowej oraz tytu³ zawodowy albo wykszta³cenie ¶rednie i dyplom potwierdzaj±cy posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadaj±cych danej dziedzinie lub dyplom mistrza w zawodzie odpowiadaj±cym danej dziedzinie oraz odbyt± co najmniej 4-letni± praktykê zawodow± w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków, która spe³nia wymogi okre¶lone w art. 37a ust 1 lub ust. 2 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 951).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - Za³±cznik nr 3 do SWZ.
3) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami - Za³±cznik nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:1) postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi lub roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt powy¿ej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia okre¶laj± w o¶wiadczeniu – Za³±czniku nr 13 do SWZ, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
5. Nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia w wiêcej ni¿ jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest równie¿ z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, równocze¶nie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy wymaga przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia, przed³o¿enia kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
7. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w zakresie wskazanym we wzorze umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-12 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://portal.smartpzp.pl/bystrzycaklodzka
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-12 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-09
INNE PRZETARGI Z BYSTRZYCY K£ODZKIEJ
- Wykonanie pe³nobran¿owej dokumentacji dla zadania pn. Przebudowa ul. 1-go Maja w Bystrzycy K³odzkiej.
- Zakup i dostawa kosiarki bijakowej wysiêgnikowej z ramieniem
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Bystrzycy K³odzkiej na rok 2025 CPV 15000000-8 ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie w gotowo¶ci technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licz±c od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Wzmocnienie stropu nad pomieszczeniami czytelni i biblioteki w budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu przy ul. Wodnej
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
- Remont i adaptacja pomieszczeñ by³ego baru Daisy na potrzeby nowego centrum informacji turystycznej Zamku Ksi±¿
- ul. Sikorskiego - renowacja kana³u sanitarnego DN500 (dz. nr ewid. 2237, obrêb ¦ródmie¶cie, gmina M. £owicz
- "Remont budynku wielorodzinnego przy ul. Niepodleg³o¶ci 175 Wa³brzychu"
wiêcej: Roboty renowacyjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.