Ogłoszenie z dnia 2023-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00521473/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony osób i mienia w 2024 r.
dla Płockiego Ośrodka Kultury i Sztuki
im. Franciszki i Stefana Themersonów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki im. Franciszki i Stefana Themersonów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611057636
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jakubowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24366 43 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pokis@pokis.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pokis.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pokis.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony osób i mienia w 2024 r.dla Płockiego Ośrodka Kultury i Sztuki
im. Franciszki i Stefana Themersonów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88afbefa-8e9e-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00570336
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00093579/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług ochrony osób i mienia w 2024 r. dla Płockiego Ośrodka Kultury i Sztuki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521473
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/2030/07/POKiS/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 686534,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest fizyczna ochrona osób i mienia podczas imprez i koncertów organizowanych przez Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki na terenie miasta Płocka jak również fizyczna ochrona obiektu polegająca na:
I. Zakres fizycznej ochrony imprez i koncertów
1. Wykonanie fizycznej ochrony osób i mienia podczas imprez i koncertów organizowanych przez Zamawiającego Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki 09-402 Płock ul. Jakubowskiego 10 na terenie miasta Płocka tj.
- imprez plenerowych i koncertów organizowanych min. na placu Starego Rynku, Wzgórzu Tumskim, plaży nad Wisłą, oraz innych terenach wyznaczonych przez Zamawiającego
- imprez i koncertów organizowanych w Amfiteatrze w Płocku przy ul. Rybaki 15
- imprez i koncertów organizowanych w Siedzibie POKiS przy ul. Jakubowskiego 10
- imprez i koncertów organizowanych na terenie innych obiektów wskazanych przez Zamawiającego.
2. Opracowywanie planów zabezpieczenia imprez masowych organizowanych przez Zamawiającego-Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki i dokonywanie ewentualnych korekt planu zabezpieczenia na wniosek odpowiednich organów uprawnionych do ich opiniowania.
3. Teren odbywania się imprez plenerowych winien być zabezpieczony i ogrodzony barierkami ochronnymi oraz siatkami ochronnymi zgodnie w wymogami Zamawiającego i w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował dostateczną ilością
a) barierek ochronnych (min. 200 mb.)
b) siatek ochronnych (min. 200 mb.)
w celu pełnego zabezpieczenia wskazanego terenu oraz sceny i zaplecza scenicznego.
Teren, który Zamawiający wymaga, aby był zabezpieczony przez w/w sprzęt techniczny, Zamawiający wskazuje w planie graficznym w przypadku imprez masowych, zaś w przypadku innych imprez i koncertów w pisemnym zleceniu.
4. Podczas wykonywania zadań fizycznej ochrony w celu bezpośredniego komunikowania się pomiędzy pracownikami ochrony, dowódcami odcinków, kierownikiem ds. bezpieczeństwa, organizatorem Wykonawca będzie używał urządzeń radiowych. Wykonawca musi posiadać pozwolenie radiowe na używanie radiowych urządzeń nadawczo-odbiorczych pracujących w służbie radiokomunikacji ruchomej lądowej typu dyspozytorskiego na dwóch niezależnych kanałach częstotliwości.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował dostateczną ilością urządzeń do bezprzewodowej łączności radiowej (minimum 30 szt. urządzeń do bezprzewodowej łączności radiowej).
5. Monitorowanie i utrwalanie za pomocą aparatury audiowizualnej podczas trwania imprezy plenerowej i imprezy masowej zdarzeń mogących stanowić zagrożenie bezpieczeństwa osób przebywających na terenie imprezy.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował dostateczną ilością sprzętu audiowizualnego (kamery do rejestracji zdarzeń w trakcie imprez organizowanych przez Zamawiającego - minimum dwie przenośne kamery).
6. Dokonywanie przewozu wartości pieniężnych na terenie miasta Płocka podczas organizowania imprez i koncertów pomiędzy punktami kasowymi a miejscem wskazanym przez Zamawiającego lub od miejsca wskazanego przez Zamawiającego do miejsca odbywania się imprezy.
7. Wykonawca zapewnia dostateczną liczbę uprawnionych pracowników ochrony w trakcie ochrony imprez i koncertów zgodnie z wymogami zawartymi w ustawie z dnia 20 marca 2009 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 616.).
Wykonywanie fizycznej ochrony winno być dokonane wyłącznie przez pracowników ochrony:
a) wpisanych na listę kwalifikowanych agentów ochrony fizycznej zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 1995).
b) odpowiednio umundurowanych i wyposażonych oraz posiadających identyfikatory, przy czym Zamawiający może żądać wykonywania usługi przez część pracowników ochrony ubranych w ubrania cywilne (garnitury).
Wykonawca musi dysponować minimum 40 pracownikami ochrony.
8. Wykonawca zrealizował lub jest w trakcie realizacji, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej cztery zamówienia polegające na:
a) trzy na wykonaniu usługi fizycznej ochrony osób i mienia podczas imprez masowych i plenerowych zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych z dn. 20 marca 2009 r (tekst jednolity Dz. U. 2023 r. poz. 616), której wartość w skali roku nie była mniejsza niż 200 tys. zł. brutto w tym usługi w zakresie wykonania fizycznej ochrony osób i mienia bezpośrednio związanej z kontrolą osobowo-towarową podczas trwania imprez
b) jedna na fizyczną ochronę obiektów, której wartość w skali roku nie była mniejsza niż 100 tys. zł. brutto.
9. Wykonawca posiada ważną koncesję w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 1995).
II. Zakres fizycznej ochrony obiektu
1. Całodobowa bezpośrednia ochrona budynku oraz terenu przyległego do Siedziby Płockiego Ośrodka Kultury i Sztuki przy ulicy Jakubowskiego 10, świadczona przez:
- jednego pracownika ochrony w okresie od 1 stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku wraz z obsługą wewnętrznego monitoringu.
2. Całodobowa bezpośrednia ochrona budynku i terenu Amfiteatru w Płocku ul. Rybaki 15, świadczona przez:
- jednego pracownika ochrony w okresie od 1 stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku ,na wniosek Zamawiającego może nastąpić zmiana ilości agentów ochrony (w czasie montażu, czasu trwania oraz demontażu imprez masowych i festiwali w Amfiteatrze oraz plaży miejskiej przy ulicy Rybaki) wraz z obsługą wewnętrznego monitoringu.
3. Częściowa bezpośrednia ochrona budynku Domu Darmstadt w Płocku ul. Stary Rynek 8, poza godzinami pracy administracji, odbywać się będzie w następujący sposób:
a) w czasie koncertów, spotkań, wernisaży w sali koncertowej Domu Darmstadt przez jednego pracownika ochrony na zlecenie Zamawiającego.
b) w czasie przebywania gości pokoi gościnnych w ilości jednego pracownika ochrony na zlecenie Zamawiającego.
Wykonywanie usługi winno być dokonane wyłącznie przez pracowników ochrony:
- posiadających odpowiednie uprawnienia zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia
- odpowiednio umundurowanych i wyposażonych oraz posiadających identyfikatory
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia dla części II, pkt. 1,2 i 3 przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia wymogu określonego w II, pkt. 1,2 i 3, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży w wyznaczonym terminie dowody:
− oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego; świadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
− poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony);kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r.(Dz.U. z 2019 poz. 1781) o ochronie danych osobowych tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników).
Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane, czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności.
4. Świadczenie usługi monitorowania następujących obiektów:
- siedziba POKiS Płock ul. Jakubowskiego 10
- budynek Domu Darmstadt - Płock, Stary Rynek 8
w zakresie:
- włączenie systemu sygnalizacji alarmowej Zamawiającego do stacji monitorowania alarmów Wykonawcy
- rejestracja sygnałów z monitorowanego systemu alarmowego
- interwencja w przypadku wywołania alarmu poprzez grupy interwencyjne, przy czym dojazd do monitorowanego obiektu nie powinien być dłuższy niż 15 min.
- zabezpieczenie mienia i obiektu do czasu przybycia Policji lub osoby odpowiedzialnej za obiekt.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał własne centrum monitoringu.
5. Przegląd i konserwacja systemów alarmowych raz na kwartał w następujących obiektach:
- siedziba POKiS - Płock ul. Jakubowskiego 10
- budynek Domu Darmstadt, Płock Stary Rynek 8
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 944139,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 944139,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Ochrony Huzar Orzechowski Spółka Jawna
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agencja Ochrony Osób i Mienia Zubrzycki” Sebastian Zubrzycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761675867
7.3.3) Ulica: ul. Braci Tułodzieckich 25
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OCHRONY HUZAR ORZECHOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OCHRONY HUZAR ORZECHOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Świadczenie usługi kompleksowej (sprzedaż i dystrybucja) paliwa gazowego - gazu ziemnego wysokometanowego (grupy E) dla Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie
- Dostawa i montaż instalacji redukcji odorów na terenie kompostowni
- Dostawa mebli wraz z montażem i ustawieniem do sal lekcyjnych Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego przy Akademii Mazowieckiej w Płocku
- Przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Dostawa oleju opałowego dla Szkoły Podstawowej nr 5 im. Władysława Broniewskiego w Płocku do kotłownia od ul. Krakówka w roku 2025.
- Prace techniczne i porządkowe w Amfiteatrze w Płocku przy ul. Rybaki 15 oraz w siedzibie POKiS im. F. i S. Themersonów, przy ul. Jakubowskiego 10 z zastosowaniem technik alpinistycznych w 2025 r.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług ochrony mienia, monitoringu oraz konserwacji urządzeń sygnalizacji włamania i napadu w Muzeum im. Anny i Jarosława Iwaszkiewiczów w Stawisku"
- Świadczenie usługi ochrony obiektów i mienia oraz utrzymania czystości na terenie Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
- Usługa ochrony obiektów i mienia Zakładu Utylizacji Odpadów sp. z o. o. z siedzibą w Siedlcach, Zakład w Woli Suchożebrskiej
- Ochrona nieruchomości Brzeskiego Centrum Kultury przy ul. Mlecznej 5 w 2025 roku
- Bieżące utrzymanie mienia komunalnego - Usługi dozoru i ochrony obiektów zlokalizowanych na terenie miasta Bytom w 2025r. w podziale na zadania.
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej i monitoringu osób i mienia w Muzeum Witolda Gombrowicza we Wsoli k/ Radomia przez okres 24 miesięcy: od 31.12.2022 do 31.12.2024
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.