eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaDemontaż, przechowywanie i montaż oświetlenia i dekoracji świątecznych



Ogłoszenie z dnia 2024-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Demontaż, przechowywanie i montaż oświetlenia i dekoracji świątecznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: amazur@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba59e662-b5d1-11ee-b628-1a85378e6c0a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Demontaż, przechowywanie i montaż oświetlenia i dekoracji świątecznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba59e662-b5d1-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570427

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029606/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Demontaż przechowanie i montaż iluminacji świątecznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00049487

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP – II.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie demontażu przez wykonawcę będą do wykonania następujące usługi:
a) Demontaż 450 szt. dekoracji latarniowych.
b) Odłączenie dekoracji na choince przed budynkiem Urzędu Miasta przy ul. Wolności.
c) Demontaż choinki wykonanej ze sztucznym igliwiem o wys. 10m i ośw. LED na Placu Piłsudskiego przed budynkiem MDK.
d) Demontaż choinki wykonanej na konstrukcji aluminiowej ze sztucznym igliwiem o wys. 10m i ośw. LED na rondzie przy ul. Energetyków.
e) Demontaż dekoracji 3D w postaci fontanny.
f) Demontaż choinki oraz dekoracji 3D.
g) Demontaż dekoracji na budynkach UM przy ul. Wolności i ul. Kwiatkowskiego
h) Demontaż choinki naturalnej z prezentami o wysokości 10,6 m na placu Rynku w Rozwadowie.
i) Demontaż fotoramy z napisem na Rynku w Rozwadowie;
j) Demontaż Anielskich Skrzydeł o wysokości 2 m na Rynku w Rozwadowie;
k) Demontaż Świetlistego Anioła o wysokości 4,4 m na Rynku w Rozwadowie;
l) Demontaż girland z oświetleniem na altanie koncertowej w ilości 8 szt. na Rynku w Rozwadowie
m) Demontaż girlandy z bombkami na zadaszeniu zdroju o długości 4,5 m w ilości 4 szt. na Rynku w Rozwadowie;
n) Demontaż Samochodu 3D na Rynku w Rozwadowie;
o) Odłączenie dekoracji (oświetlenia) na drzewach W zakresie montażu i utrzymaniu w sprawności technicznej przez wykonawcę będą do wykonania następujące usługi:
a) Sprawdzenie, naprawa uszkodzonych elementów iluminacji świątecznych oraz montaż na słupach 450 szt. dekoracji latarniowych. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie ceny wszelkich materiałów zużytych do ewentualnej naprawy przekazanych iluminacji świątecznych, ich utylizację i opłaty związane z dopuszczeniem do prac na urządzeniach elektroenergetycznych PGE Dystrybucja S.A.
b) Sprawdzenie, ewentualna naprawa oraz podłączenie dekoracji na choince przed budynkiem Urzędu Miasta przy ul. Wolności.
c) Dostawa wraz z transportem elementów balastowych w formie bloków betonowych obciążających podstawy dekoracji przestrzennych 3D oraz choinek ze sztucznym igliwiem.
d) Montaż i podłączenie choinki wykonanej na konstrukcji aluminiowej ze sztucznym igliwiem o wys. 10m i ośw. LED w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
e) Montaż i podłączenie choinki wykonanej na konstrukcji aluminiowej ze sztucznym igliwiem o wys. 10m i ośw. LED w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
f) Montaż wraz z podłączeniem dekoracji 3D w postaci fontanny w wybranej lokalizacji.
g) Sprawdzenie, ewentualna naprawa oraz montaż dekoracji świątecznych na budynku Urzędu Miasta przy ul. Wolności i ul. Kwiatkowskiego itd

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp zostało w dniu 29 stycznia 2024 r. unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, gdyż wszystkie złożone oferty w postępowaniu podlegają odrzuceniu.

Centralny Zamawiający w toku prowadzonego postepowania odrzucił ofertę Wykonawcy ZAKŁAD USŁUG ELEKTRYCZNYCH Radosław BARAN, ul. Traugutta 45, 37-464 Stalowa Wola, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14. Zgodnie z zapisami SWZ Rozdział XIV. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium W wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) do dnia 26 stycznia 2024 roku, do godziny 12:00. Powyżej wskazany Wykonawca dokonał wniesienia wadium, ale w terminie późniejszym niż wymagany. Wobec powyższej sytuacji Centralny Zamawiający w toku prowadzonego postepowania odrzucił ofertę Wykonawcy. Jako, że była to jedyna złożona w niniejszym postępowaniu oferta Zamawiający dokonuje unieważnienia postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.