Ogłoszenie z dnia 2023-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rozbudowa, uruchomienie rozszerzonej aplikacji oraz serwis systemu B-Access
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022287361
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.kozyra@cui.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cui.wroclaw.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
dzostawy i usługi IT, obsługa prawna i księgowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa, uruchomienie rozszerzonej aplikacji oraz serwis systemu B-Access2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98a449bf-9049-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00570458
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00081004/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Rozbudowa, uruchomienie rozszerzonej aplikacji oraz serwis systemu B-Access
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00528094
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wykonawca posiada prawa wyłączne do posiadanego przez Zamawiającego systemu kolejkowego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUI-ZZ.3200.22.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest :
1) W zakresie zamówienia podstawowego:
a) dostawa 4 czytników RCP ED-3012 V3, w tym:
- montaż, konfiguracja i uruchomienie czytników w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego;
- sporządzenie dokumentacji projektowej i powykonawczej;
- udzielenie 12 miesięcznej gwarancji na czytniki liczonej od daty uruchomienia czytników;
b) Świadczenie usług wsparcia dla systemu B-Access oraz czytników, na zasadach opisanych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, w tym:
- realizacja zadań związanych z nadzorem autorskim systemu B-Access i pomocy technicznej oprogramowania w zakresie obsługi technicznej czytników,
- wsparcie z zakresie konfiguracji i pracy czytników, działających na infrastrukturze Zamawiającego w systemie B-Access,
- dostosowywane do aktualnych wymagań legislacyjnych w obszarze regulacji ogólnopaństwowych,
- wsparcie w zakresie zarządzania bazą danych, aplikacją B-Access oraz integracją z SAP,
- naprawę błędów w oprogramowaniu B-Access,
- dostawę bezpłatnych licencji dla nowych wersji oprogramowania B-Access.
c) Serwis czytników, w tym:
- naprawę awarii urządzeń (naprawa/wymiana urządzenia, rekonfiguracja),
- zdalną pomoc w zakresie obsługi technicznej czytników,
- przeglądy konserwacyjne urządzeń (1 przegląd na 6 m-cy).
d) i wykonanie konfiguracji czytników ED-3012 działających w infrastrukturze Zamawiającego;
2) W zakresie prawa opcji nr 1:
a) dostawa 2 czytników RCP ED-3012 V3, w tym
- montaż, konfiguracja i uruchomienie czytników w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego;
- sporządzenie dokumentacji projektowej i powykonawczej;
- udzielenie 12 miesięcznej gwarancji na czytniki liczonej od daty uruchomienia czytników;
3) W zakresie prawa opcji nr 2:
a) wdrożenie i uruchomienie rozszerzonej wersji aplikacji B-Access obsługującej czytniki w wersji V3, w tym:
- utworzenie nowej testowej struktury bazodanowej i testowa migracja danych
- wdrożenie oprogramowania na serwerze testowym
- testy interfejsu użytkownika i urządzeń w środowisku testowym
- utworzenie produkcyjnej struktury bazodanowej i instalacja serwera produkcyjnego
- wdrożenie systemu produkcyjnego
- B-Access: Nadzór działania systemu
- udzielenie licencji na nowe oprogramowanie wraz z dokumentacją powykonawczą.
2. Przy realizacji niniejszej umowy, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji na warunkach wskazanych poniżej:
a) Opcja jest uprawnieniem Zamawiającego. W przypadku braku realizacji przedmiotu umowy określonego jako prawo opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
b) Opcja zostaje uruchomiona poprzez przesłanie oświadczenia na adres poczty elektronicznej wskazane w §5 ust. 1 niniejszej umowy. ). Za datę złożenia oświadczenia przyjmuje się dzień przesłania oświadczenia na serwer pocztowy Wykonawcy.
c) Maksymalny termin na uruchomienie opcji nr 1 i opcji nr 2 – do 29.02.2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218639,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218639,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218639,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDP Support Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522-00-64-447
7.3.3) Ulica: Pląsy 17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EDP SUPPORT POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"EDP SUPPORT POLSKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218639,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Dostawa bielizny pościelowej szpitalnej, poduszek szpitalnych, kocy szpitalnych, odzieży roboczej , fartuchów, koszul szpitalnych, obuwia roboczego, materaców na łóżka i odzieży ochrony radjolog.
- Dostawa dwóch automatycznych detektorów bioaerozoli z atomizerem wraz z oprogramowaniem do zarządzania i wizualizacji danych oraz 2-letnim wsparciem w użytkowaniu i serwisem urządzeń
- Przebudowa mostów w ciągu DW 357 w km 35+104 oraz 35+162 wraz z remontem drogi w m. Nowogrodziec. CPV 45000000-7
- Remont elewacji budynku urzędu i garażu wraz z remontem pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym w Lubinie przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 94
- Budowa zatok autobusowych i chodników na DK35 z podziałem na zadania: Zadanie 1: Marcinowice Zadanie 2: Szczepanów Zadanie 3: Wojnarowice
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa serwisowa wraz z dostępem do nowych wersji do systemu informatycznego Eskulap w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim
- "#Cyberbezpieczna Gmina Libiąż" - zakup środków trwałych i wyposażenia IT do UM w Libiążu - serwer kopii/klaster wysokiej dostępności. NAS, dyski twarde do macierzy dyskowej - (4).
- Zapewnienie bezpieczeństwa funkcjonowania infrastruktury i systemów IT WFOŚiGW w Poznaniu
- Dostarczenie oprogramowania do zarządzania dystrybucją biletów w systemie Fala poprzez kanały zewnętrznych sprzedawców hurtowych/aplikacji zewnętrznych
- Zakup kontynuacji licencji i opieki serwisowej oprogramowania Simple.ERP oraz XPRIMER - III
- EOP.332.5.25 Usługa wsparcia technicznego
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.