eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockPrace techniczne i porządkowe w Amfiteatrze w Płocku przy ul. Rybaki 15 oraz w siedzibie POKiS im. F. i S. Themersonów, przy ul. Jakubowskiego 10 z zastosowaniem technik alpinistycznych w 2024r.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace techniczne i porządkowe w Amfiteatrze w Płocku przy ul. Rybaki 15 oraz w siedzibie POKiS im. F. i S. Themersonów, przy ul. Jakubowskiego 10 z zastosowaniem technik alpinistycznych w 2024r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki im. Franciszki i Stefana Themersonów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611057636

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jakubowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 366 43 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pokis@pokis.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pokis.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pokis.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace techniczne i porządkowe w Amfiteatrze w Płocku przy ul. Rybaki 15 oraz w siedzibie POKiS im. F. i S. Themersonów, przy ul. Jakubowskiego 10 z zastosowaniem technik alpinistycznych w 2024r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-804e9b73-9051-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00570505

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00528178

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/2030/08/POKiS/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 216619,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w 2024 roku następujących prac technicznych
i porządkowych w Amfiteatrze znajdującym się w Płocku przy ul. Rybaki 15 oraz w Siedzibie Płockiego Ośrodka Kultury i Sztuki im. Franciszki i Stefana Themersonów, przy ul. Jakubowskiego 10 z zastosowaniem technik alpinistycznych
I. ZAKRES PRAC
1. Czyszczenie dwa razy w roku:
a) zewnętrznej powłoki membrany ( powierzchnia 3800 m2) Amfiteatru tj. usuwanie śmieci, liści, butelek i innych zanieczyszczeń
b) rynien i rewizji spustowych (50 m. bieżących)
c) wewnętrznej powłoki membrany ( powierzchnia 3800 m2) i linowej konstrukcji dachu
z zanieczyszczeń tj.z pajęczyn, ptasich odchodów, zapobieganiu powstawaniu ptasich gniazd
2. Mycie dwa razy w roku
a) zewnętrznej powłoki membrany zadaszenia Amfiteatru( powierzchnia 3800 m2)
b) konstrukcji nośnej zadaszenia Amfiteatru
c) wewnętrznej strony membrany Amfiteatru ( powierzchnia 3800 m2), konstrukcji linowej i opraw oświetleniowych ( 121 szt.)
d) szybu windy od strony zewnętrznej i wewnętrznej, oraz mycie kabiny od strony zewnętrznej ( 80 m2)
e) widowni Amfiteatru (3503 miejsca)
f) rolet zewnętrznych w siedzibie POKiS (39 szt. 80 m2)
g) neonu na elewacji budynku POKiS im. Themersonów ( wysokość 7m od powierzchni gruntu , powierzchnia 3 m2)
h) okien wraz z ramami przy użyciu podnośnika lub zastosowaniu technik alpinistycznych na zewnątrz i wewnątrz hali widowiskowej POKiS im. Themersonów (40 m2)
3. Wykonywanie jeden raz w roku w okresie wiosennym dezynsekcji w Amfiteatrze(oprysków przeciw pająkom)
a) wewnętrznej powłoki membrany (3800 m2)
b) konstrukcji zadaszenia
c) elewacji budynku (480 m2)
4. Czyszczenie oraz mycie dwa razy do roku
a) elewacji szklanej, aluminiowej, drewnopodobnej Amfiteatru (480 m2)
b) zewnętrznych schodów i balustrad w Amfiteatrze (50 m2)
5. Naprawa lub wymiana opraw oświetleniowych zamontowanych na konstrukcji linowej zadaszenia oświetlające widownię amfiteatru. Na zadaszeniu zamontowanych jest 121 opraw oświetleniowych).
6. Lokalizacja nieszczelności w zadaszeniu membranowym oraz naprawa membrany Amfiteatru zgodnie z technologią producenta.
7. Wymiana pasów napinających zadaszenie Amfiteatru zgodnie z technologią producenta.
8. Odśnieżanie zadaszenia Amfiteatru (3800 m2) oraz usunięcie oblodzeń. Za odśnieżony uważa się dach z którego usunięto warstwę śniegu.
9. Mycie elewacji szklano-aluminiowych i innych przeszkleń zewnętrznych w Siedzibie POKiS (Prace alpinistyczne lub wykonywane z podnośnika, prace na wysokości wykonywane dwa razy w okresie obowiązywania umowy. Termin wykonania: maj lub czerwiec i wrzesień lub październik).
Elewacje szklano-aluminiowe o powierzchni łącznej z zewnątrz i wewnątrz (120 m2),

II. WARUNKI WYKONANIA
1. Do realizacji zamówienia Wykonawca używać będzie:
a) własnego sprzętu specjalistycznego i narzędzi
b) własnych środków czystości
c) własnego materiału membranowego odpowiadającego parametrom aktualnego materiału zadaszenia, posiadającego atesty i certyfikaty producenta.
2. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługę polegającą na świadczeniu sukcesywnej usługi serwisu obiektu z zadaszeniem membranowym polegającym na myciu, czyszczeniu, naprawie oraz odśnieżaniu zadaszenia membranowego o powierzchni minimum 3500 m2 przy użyciu technik alpinistycznych przez okres 6 następujących po sobie miesięcy. W ramach konserwacji powinno się zawierać czyszczenie jak i naprawa membran dachowych oraz taśm napinających membranę za pomocą techniki zgrzewania z certyfikatem producenta lub z jego upoważnienia.
3. Wszystkie zastosowane materiały oraz urządzenia muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz spełniać wymagania wymienionej klasy.
4. Wykonawca musi posiadać zaplecze osobowe i techniczne pozwalające na przystąpienie do wykonywania odśnieżania dachu w ciągu jednej godziny od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego lub rozpoczęcia dużego opadu śniegu, przy czym Wykonawca przystępując do powyższych prac winien telefonicznie powiadomić Zamawiającego. Usługa odśnieżania winna być wykonana nieprzerwanie do momentu usunięcia warstwy śniegu z zadaszenia. W przypadku nie przystąpienia do wykonywania odśnieżania w wyznaczonym czasie (jednej godziny od telefonicznego zlecenia) Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 30.000 zł.
5. Do usuwania śniegu Wykonawca użyje sprzętu, który nie zniszczy powłoki zadaszenia.
6. Do mycia membrany Wykonawca użyje takich środków chemicznych, które nie spowodują jej zniszczenia.
7. Do wykonywania dezynsekcji Wykonawca użyje takich środków chemicznych, które mogą być stosowane w otoczeniu ludzi i są przyjazne dla środowiska.
8. Wszystkie prace wykonywane na terenie Amfiteatru winny być prowadzone zgodnie
z obowiązującymi przepisami w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia.
9. Wykonawca po zakończeniu prac winien uporządkować teren.
10. Prace określone w niniejszym Przedmiocie zamówienia – pkt. I opisu przedmiotu zamówienia, winny być wykonywane przez co najmniej 2 pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje do wykonywania zamówienia tj. posiadających kurs (szkolenie) alpinistyczne do prac na wysokości w dostępie linowym, certyfikaty IRATA, OTDL, SPRAT itp.
11. Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 1 000.000,00 PLN, ważnej w czasie określonym, jako termin wykonania przedmiotu zamówienia.
12. Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia winien przestrzegać następujących przepisów prawnych:
- w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy
- w sprawie wykazu prac szczególnie uciążliwych lub szkodliwych
- w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy
- w sprawie rodzajów prac wymagających szczególnej sprawności psychofizycznej

UWAGA!
Konieczne jest dokonanie wizji lokalnej obiektu Amfiteatru oraz Siedziby POKiS im. Themersonów po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym pod numerem telefonu 604-548-400 – Pan Maciej Woliński

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121809,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121809,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121809,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Himline S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7742984018

7.3.3) Ulica: ul. Lipnowska 165

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-411

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121809,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-01-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.