Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00384681/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
,,Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru działającego w imieniu Inwestora przy realizacji zadania pn. „Rozbudowa drogi powiatowej nr 3643W droga nr 2 - Maciejowice - granica województwa (Wierzejki)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Siedlecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581653
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 40
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256447217
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: akowalska-krasuska@powiatsiedlecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsiedlecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatsiedlecki.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru działającego w imieniu Inwestora przy realizacji zadania pn. „Rozbudowa drogi powiatowej nr 3643W droga nr 2 - Maciejowice - granica województwa (Wierzejki)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d3c1801-3386-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570565
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022501/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru działającego w imieniu inwestora przy realizacji zadania pn. "Rozbudowa drogi powiatowej nr 3643W droga nr 2 - Maciejowice - granica województwa (Wierzejki)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027, Priorytet IV - Fundusze Europejskie dla lepiej połączonego i dostępnego Mazowsza, Działanie 4.1 - Transport regionalny i lokalny, Typ projektu - Budowa i przebudowa dróg powiatowych i gminnych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384681
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RO.272.49.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 178062,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru działającego w imieniu Inwestora przy realizacji zadania w formule „zaprojektuj i wybuduj” pn. „Rozbudowa drogi powiatowej nr 3643W droga nr 2 - Maciejowice - granica województwa (Wierzejki)”.
Zakres obowiązków zawarty jest w projekcie umowy.
Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.). Dokumentacja techniczna dotycząca zadania objętego usługą nadzoru, dostępna jest na stronie prowadzonego postępowania: https://powiatsiedlecki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:Zamawiający pismem z dnia 22.10.2024 r. został poinformowany przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych o nie przyznaniu dofinasowania na realizację w/w zadania.
Uzasadnienie prawne:
Art. 310 ustawy Pzp: „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu - w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym”.
Możliwość unieważnienia została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2024/BZP 00384681/01 z dnia 26.06.2024 r. (Sekcja VI; pkt.6.7).
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Zakup drobnego wyposażenia do pracowni fizjologii w Instytucie Nauk o Zdrowiu.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
- Dostawa pomocy medycznych.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
- Usługa naprawy stałych i półstałych urządzeń gaśniczych w Składzie Życzyn
- Dostawa i montaż sprzętu laboratoryjnego chłodniczego dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac projektowych, realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa budynku wartowni w Oddziale Zewnętrznym w Koszalinie Aresztu Śledczego w Koszalinie.
- "Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania:Cz.1: "Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 6 w Rumi",Cz. 2: "Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Rumi"".
- Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla inwestycji pn.: Przebudowa Oddziału Położniczo-Ginekologicznego z Blokiem Porodowym wraz z Oddziałem Połogowym i Oddziałem Neonatologicznym w SP ZOZ
- Pełnienie nadzoru nad realizacją zadania Przebudowa ulic w Czersku w obrębie skrzyżowań: ul. Starego Urzędu z ul. Łosińską, z ul. Czerwonych Maków i z ul. Tucholską oraz ul. Wyzwolenia z ul. Tucholską
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwą "Prace konserwatorskie i remontowe zespołu dworsko-parkowego w Biskupicach"
- Przebudowa przepustu pod drogą gminną nr 270767K Łużna - Podlesie w m. Łużna.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.