eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraSERWIS, NAPRAWA I PRZEGLĄDY SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH BĘDĄCYCH W DYSPOZYCJI GDDKIA W ZIELONEJ GÓRZE W PODZIALE NA DWIE CZĘŚCI CZĘŚĆ NR 1: Rejon w Nowej Soli CZĘŚĆ NR 2: Rejon w Żarach



Ogłoszenie z dnia 2023-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SERWIS, NAPRAWA I PRZEGLĄDY SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH BĘDĄCYCH W DYSPOZYCJI GDDKIA W ZIELONEJ GÓRZE W PODZIALE NA DWIE CZĘŚCI
CZĘŚĆ NR 1: Rejon w Nowej Soli
CZĘŚĆ NR 2: Rejon w Żarach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Zielonej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohaterów Westerplatte, 31

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-950

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 327 10 68

1.5.8.) Numer faksu: 68 325 34 68

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_zga@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gddkia.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SERWIS, NAPRAWA I PRZEGLĄDY SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH BĘDĄCYCH W DYSPOZYCJI GDDKIA W ZIELONEJ GÓRZE W PODZIALE NA DWIE CZĘŚCI
CZĘŚĆ NR 1: Rejon w Nowej Soli
CZĘŚĆ NR 2: Rejon w Żarach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17435209-82c5-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00570567

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00123230/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Serwis, naprawa i przeglądy okresowe samochodów służbowych będących w dyspozycji GDDKiA Oddział w Zielonej Górze w podziale na 2 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500868

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O/ZG.D-3.2421.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 178337,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Serwis, naprawa i przeglądy samochodów służbowych będących w dyspozycji GDDKiA Oddział w Zielonej Górze w podziale na dwie części:
Część nr 1 – Rejon w Nowej Soli
Zamówienie obejmuje:
- przeglądy okresowe, rejestracyjne,
- naprawy powstałe w wyniku awarii wraz z wymianą części,
- naprawy wynikające z przeglądów wraz z wymianą części,
- serwis i dostawa ogumienia,
- serwis instalacji, urządzeń elektrycznych wraz z wymianą zużytych akumulatorów.
- zakup materiałów eksploatacyjnych (wycieraczki przód, wycieraczki tył, płyny do spryskiwaczy, płyn do chłodnicy, olej silnikowy do uzupełnienia, odmrażacz do szyb, zapach do samochodów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.5.) Wartość części: 74759,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Serwis, naprawa i przeglądy samochodów służbowych będących w dyspozycji GDDKiA Oddział w Zielonej Górze w podziale na dwie części:
Część nr 2 – Rejon w Żarach
Zamówienie obejmuje:
- przeglądy okresowe, rejestracyjne,
- naprawy powstałe w wyniku awarii wraz z wymianą części,
- naprawy wynikające z przeglądów wraz z wymianą części,
- serwis i dostawa ogumienia,
- serwis instalacji, urządzeń elektrycznych wraz z wymianą zużytych akumulatorów.
- zakup materiałów eksploatacyjnych (wycieraczki przód, wycieraczki tył, płyny do spryskiwaczy, płyn do chłodnicy, olej silnikowy do uzupełnienia, odmrażacz do szyb, zapach do samochodów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.5.) Wartość części: 103577,69 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149908,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149908,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149908,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto-Land Anna Zaręba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291054493

7.3.3) Ulica: ul. Łąkowa 5

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-004

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149908,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione.
Uzasadnienie faktyczne:
W terminie składania ofert, tj. do dnia 28-11-2023r. do godz. 9:30, w w/w postępowaniu została złożone dwie oferty:
1. P.H.U. Auto-Market-Service Jacek Korkuś Kadłubia 78 68-200 Żary
z ceną brutto: 124 276,59 zł
2. Wojciechowski Sp z o.o. ul. Raculka 8A, 65-254 Zielona Góra
z ceną brutto: 145 349,87 zł
Oferty Wykonawców zostały odrzucone. Wobec powyższego postępowanie należało unieważnić.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 2) ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli – wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.