eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćPrzebudowa ulicy Marka Grechuty w Zamościu w zakresie wymiany nawierzchni - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych



Ogłoszenie z dnia 2024-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Marka Grechuty w Zamościu w zakresie wymiany nawierzchni – zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 677 23 37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d83caf2-0499-4fc0-8af6-1c3338f084ed

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulicy Marka Grechuty w Zamościu w zakresie wymiany nawierzchni – zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d83caf2-0499-4fc0-8af6-1c3338f084ed

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570584

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011515/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.25 Przebudowa ul. Marka Grechuty w Zamościu w zakresie wymiany nawierzchni - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490668

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.44.2024.MSZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 310162,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ulicy Marka Grechuty w Zamościu w zakresie wymiany nawierzchni – zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, w ramach zadania inwestycyjnego o nazwie „Rozbudowa ulicy Lwowskiej, budowa ulicy Ładnej, Chrobrego, Andersa, Grechuty, bocznej Granicznej, przebudowa drogi do strzelnicy w Zamościu – w zakresie budowy ulicy Ładnej, Chrobrego, Andersa, Grechuty, bocznej Granicznej i przebudowy drogi do strzelnicy w Zamościu” (dalej „inwestycja”).
2. Zamówienie realizowane będzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie założeń przyjętych w Programie funkcjonalno-użytkowym Przebudowa ulicy Marka Grechuty w Zamościu w zakresie wymiany nawierzchni – zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.
4. Zakres zamówienia obejmuje:
- opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej,
- wykonanie prac rozbiórkowych,
- wykonanie wzmocnienia istniejącej podbudowy drogi (ewentualnie wykonanie nowej),
- wykonanie nawierzchni jezdni z kostki betonowej,
- wykonanie poboczy zjazdów i dojścia do furtek z kostki brukowej betonowej wraz z podbudową,
- wykonanie odwodnienia – powierzchniowe z odprowadzeniem wód opadowych do budowanej kanalizacji deszczowej wg dokumentacji – „Budowa łącznika od ul. Milejewa (ul. Marka Grechuty) do ul. Sikorskiego w Zamościu - kanalizacja deszczowa”.
5. Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i zezwoleń na budowę oraz wybudowanie i oddanie do użytkowania przedmiotu zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) sporządzenie lub pozyskanie mapy do celów opiniodawczych,
2) przygotowanie dokumentacji dla potrzeb zgłoszenia robót niewymagających decyzji pozwolenia na budowę, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.),
3) opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych z uwzględnieniem wymagań Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2022 poz. 1679) oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454),
4) opracowanie Projektu budowlanego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. 2022 poz. 1518),
5) opracowanie projektu wykonawczego – w przypadku konieczności (uwarunkowania lokalne) wydanych warunków technicznych należy wykonać projekty budowlane branżowe na podstawie obowiązujących przepisów,
6) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy, którego zaopiniowanie z organem zarządzającym ruchem musi poprzedzać opracowanie projektu budowlanego,
7) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonywania i Odbioru Robót Budowlanych na wszystkie elementy realizowanych robót,
8) opracowanie kosztorysów inwestorskich,
9) opracowanie przedmiarów robót,
10) opracowanie materiałów projektowych uzupełniających, niezbędnych do uzyskania opinii, uzgodnień, warunków i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi,
11) opracowanie badań i analiz uzupełniających. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zweryfikuje dane wyjściowe do projektowania przygotowane przez Zamawiającego, wykona na własny koszt wszystkie badania i analizy uzupełniające niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
12) uzyskanie zgłoszenia robót niewymagających decyzji pozwolenia na budowę dla całego przedmiotowego przedsięwzięcia, Wykonawca uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie, dokumentacje i decyzje administracyjne niezbędne dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania do użytkowania przedmiotu zamówienia,
13) zrealizowanie robót zgodnie z uzyskanym zaświadczeniem o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu, w oparciu o projekty budowlane i wykonawcze przedstawione przez Wykonawcę i zatwierdzone przez Zamawiającego oraz Zarządcę drogi po wytyczeniu przez uprawnionego geodetę,
14) prowadzenie dziennika budowy i wykonywanie obmiarów ilości zrealizowanych robót,
15) przygotowanie rozliczenia końcowego robót,
16) sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami ze strony Projektantów Wykonawcy,
17) przekazanie zrealizowanych obiektów Zamawiającemu,
18) sporządzanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (4 egz.),
19) sporządzenie dokumentacji powykonawczej (4 egz.), z uwzględnieniem zmian i korekt wprowadzonych w czasie trwania robót budowlanych,
20) przygotowanie niezbędnych dokumentów do złożenia zawiadomienia o zakończeniu robót.
6. Wykonawca, w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
1) współdziałania z Inspektorem nadzoru,
2) wykonania wszelkich robót przygotowawczych i zabezpieczających niezbędnych do bezpiecznej realizacji przedmiotu zamówienia,
3) zagospodarowania terenu budowy i utrzymania zaplecza budowy, prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp oraz p.poż.,
4) naprawy zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót,
5) przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po ich zakończeniu,
6) udzielenia gwarancji na całość przedmiotu zamówienia, świadczenia serwisu gwarancyjnego oraz zapewnienia serwisu technicznego i bieżącej konserwacji,
7) usunięcia na swój koszt wad lub usterek robót będących przedmiotem niniejszej umowy w okresie gwarancji i rękojmi,
8) uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich uzgodnień, zezwoleń, decyzji i zgód niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia występujących w czasie realizacji umowy,
9) w sytuacji, gdy zakres przedmiotu zamówienia będzie wiązał się z koniecznością odbiorów technicznych, Wykonawca w ramach ceny wskazanej za realizację przedmiotu zamówienia, zobowiązuje się do przeprowadzenia czynności odbiorczych, zgodnie z przepisami prawa i pozyskania dokumentów potwierdzających przeprowadzenie tych czynności oraz wydania ich Zamawiającemu najdalej w dniu podpisania protokołu odbioru,
10) przygotowania dokumentacji powykonawczej (4 egz.), o której mowa w ustawie Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. 2024 r., poz. 725 z późn. zm.), w formie zbroszurowanego operatu kolaudacyjnego zawierającego min. deklaracje zgodności, deklaracje właściwości użytkowych, atesty, certyfikaty, świadectwa jakości na wbudowane materiały i urządzenia, niezbędne uzgodnienia/decyzje oraz kopie rysunków z zatwierdzonego projektu budowlanego z naniesionymi kolorem czerwonym zmianami potwierdzonymi przez kierownika budowy oraz inspektora nadzoru, ich kwalifikacją przez projektanta projektu budowlanego oraz ewentualnym opisem, wraz z kosztorysem powykonawczym wykonanych robót oraz geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą (4 egz.),
11) pokrycia kosztów związanych z:
a) urządzeniem i utrzymaniem terenu budowy,
b) zapewnieniem obsługi geodezyjnej na czas robót oraz pomiar geodezyjny powykonawczy wykonanych elementów,
c) wykonaniem i zabezpieczeniem osnowy geodezyjnej przed zniszczeniem i jej naprawy w przypadku uszkodzenia,
d) usunięciem ewentualnych niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót,
e) dokonaniem odkrywek w przypadku niezgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających,
f) ewentualnymi wyłączeniami i włączeniami energii elektrycznej,
g) obsługą właścicieli poszczególnych sieci oraz nadzoru właścicielskiego i innych nadzorów wynikających z uzgodnień realizacyjnych,
h) wykonaniem pomiarów i badań, także tych dodatkowych wymaganych przez właścicieli sieci,
i) naprawą zniszczeń i uszkodzeń powstałych na skutek prowadzonych robót, koszt demontażu, naprawy, montażu ogrodzeń posesji oraz naprawy innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu oraz usunięcia ewentualnych szkód wyrządzonych, także na działkach osób trzecich,
j) zamknięciem (zajęciem) pasa drogowego,
k) oznakowaniem objazdów i miejsca robót zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu,
l) ewentualnym wykonaniem tymczasowej drogi dojazdowej,
m) odtworzeniem dróg i terenów zielonych,
n) uporządkowaniem terenu budowy i przywrócenia terenu do stanu pierwotnego,
o) wywozem odpadów, śmieci i niebezpiecznych odpadów z terenu budowy na wysypisko z poniesieniem opłat za ich składowanie i utylizację,
12) wykonania wszelkich innych prac i czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
7. Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia i zakres przedmiotowy zamówienia, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa PFU, który stanowi Załącznik Nr 9 do SWZ, który stanowi jej integralną część oraz w Polskich Normach, krajowych ocenach technicznych, przepisach techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych, a także w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
8. UWAGA! Opracowana dokumentacja na przebudowę ulicy Marka Grechuty musi nawiązywać do istniejącej dokumentacji projektowej „Budowy łącznika od ul. Milejewa (ul. Marka Grechuty) do ul. Sikorskiego w Zamościu” (konstrukcja, użyte materiały, kategoria drogi itp.) stanowiącej Załącznik nr 10 i 11 do SWZ.
Więcej w Rozdziale III specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano – Transportowy DROGMOST Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9223065490

7.3.3) Ulica: Mokre 24D

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.