Og³oszenie z dnia 2023-12-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00072640/01 - Wynik z dnia 2024-01-29
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pieluchomajtek i majtek ch³onnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Podhalañski Szpital Specjalistyczny im. J. Paw³a II w Nowym Targu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308324
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna14
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@pszs.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pszs.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pieluchomajtek i majtek ch³onnych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b66041ab-98b8-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00570599
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00131705/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Pieluchomajtki i majtki ch³onne
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.psz.eu/platformazakupowa3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.pszs.eu/platformazakupowa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej s± zawarte w SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: www.pszs.eu
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DL-271-64/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pielucho majtek
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33770000-8 - Artyku³y higieniczne z papieru
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa majtek ch³onnych
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33770000-8 - Artyku³y higieniczne z papieru
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczaæ przedmiot umowy w ilo¶ciach i cenach wyszczególnionych w za³±czniku/ach numer .........do niniejszej umowy.2. Ceny jednostkowe brutto zawieraj± wszystkie koszty zwi±zane z dostaw± przedmiotu umowy do Zamawiaj±cego, w tym koszty zakupu, opakowania, transportu, ubezpieczenia, za³adunku, roz³adunku, postawienia loco Zaopatrzenie , podatek VAT.
3. Warto¶æ zamówienia netto wynosi:...............z³ (s³ownie:.............).
Kwota podatku VAT wynosi: ...............z³ (s³ownie:......................).
Warto¶æ zamówienia brutto wynosi:....................z³ (s³ownie: ...............).
4. Wykonawca zobowi±zuje siê do zachowania sta³o¶ci cen na przedmiot umowy wymieniony w ust.1 przez okres obowi±zywania umowy, za wyj±tkiem niezale¿nej od Wykonawcy zmiany stawki podatku VAT.
W przypadku zmian przepisów dotycz±cych wysoko¶ci podatku VAT w czasie obowi±zywania umowy, ceny ulegn± zmianie stosownie do tych przepisów, przy czym zmianie ulegnie wy³±cznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian.
Wykonawca ma obowi±zek poinformowaæ w formie pisemnej Zamawiaj±cego-osobê wymienion± w § 2 ust. 7 o zmianie stawki podatku VAT.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ:
1) zmiany nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiaj±cego lub Wykonawcy - w przypadku zmiany tych danych,
2) rezygnacji Wykonawcy z powierzenia wykonania czê¶ci/ca³o¶ci umowy podwykonawcy (JE¯ELI W REALIZACJI UMOWY UCZESTNICZYÆ BÊDZIE PODWYKONAWCA) – w przypadku takiej rezygnacji,
3) obni¿enia ceny przez Wykonawcê – w przypadku zmiany cen stosowanych przez Wykonawcê.
4) zastosowania art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. „o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych” (Dz.U. 2020, poz. 374, z pó¼n. zmianami) – w przypadku zaistnienia odpowiednich okoliczno¶ci.
6. Zmiana, o której mowa w ust. 5 musi byæ odpowiednio udokumentowana przez ka¿d± ze stron i obowi±zuje po podpisaniu aneksu przez obie strony.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-12 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.pszs.eu/platformazakupowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-12 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Przebudowa drogi gminnej K362862 w km od 0+000,00 do km 0+128,00 wraz z przebudow± obiektu mostowego w ci±gu drogi gminnej Osiedle za Wod± w miejscowo¶ci D³ugopole, gmina Nowy Targ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Wymiana czê¶ci pokrycia dachowego w Zespole Szkó³ Technicznych i Placówek w Nowym Targu przy ul. Wojska Polskiego 9"
- Budowa drogi Oleksówki Gorce
- Dostawa odczynników i dzier¿awa aparatu do Zak³adu Patomorfologii
- Pieniñski Pas Ska³kowy -transgraniczne wyzwanie
wiêcej: przetargi w Nowym Targu »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.