Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00484798/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenach wiejskich gminy Strzelin – Rejon II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934957
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 10
1.5.2.) Miejscowość: Strzelin
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@strzelin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gmstrzelin.finn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenach wiejskich gminy Strzelin – Rejon II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fc5219d-f41b-4fa0-99b6-e928431f430f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570727
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031479/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484798
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.42.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 271946,28 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 97850,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenach wiejskich gminy Strzelin – Rejon II poprzez:
1) Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenach wiejskich Gminy Strzelin – Rejon II polegać ma na ich odśnieżaniu i posypywaniu materiałem uszorstaniającym (mieszanka piasku z solą) na całej szerokości jezdni lub drogi, w tym likwidacja gołoledzi zgodnie z wykazem dróg i ulic planowanych do zimowego utrzymania wymienionych w załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający przewiduje łącznie około 300 km dróg do odśnieżania i posypywania w czasie obowiązywania umowy;
2) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić materiał uszorstniający w postaci mieszanki (85 % piasku i 15 % soli) potrzebny do likwidacji gołoledzi i śliskości jezdni i dróg. Wykonawca zobowiązany jest do zakupu materiałów, przygotowania i załadunku mieszanki piaskowej koniecznej do prowadzenia akcji zimowej. Wykonawca będzie wykonywał przedmiotowe prace środkami i siłami własnymi.
3) Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenach wiejskich gminy Strzelin – Rejon II polegać ma na pracy dodatkowego sprzętu ciężkiego, innego niż ten wykorzystywany do realizacji zadań wymienionych w pkt.1, w celu doprowadzenia dróg i ulic do przejezdności oraz usunięcia i przewozu nadmiaru nagromadzonego śniegu. Zamawiający przewiduje około 10 godzin pracy sprzętu ciężkiego w okresie obowiązywania umowy.
4) Zamawiający uwzględnia w przedmiocie zamówienia, bez względu na warunki atmosferyczne, miesięczną gotowość sprzętu i ludzi do zimowego utrzymania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118402,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118402,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GLOBISTIC Rajmund Czernik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9141194100
7.3.4) Miejscowość: Pęcz
7.3.5) Kod pocztowy: 57-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE CZERNIK RAJMUND
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE CZERNIK RAJMUND
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118402,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-01 do 2025-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z STRZELINA
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie
- Dostawa oleju opałowego na potrzeby szkół Gminy Strzelin
- Dostawa warzyw, owoców i ziemniaków
- Dostawa produktów mleczarskich, tłuszczy jadalnych oraz jaj kurzych
więcej: przetargi w Strzelinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej i nieutwardzonej na terenie Gminy Wieliszew w sezonie zimowym 2024/2025 w podziale na 2 części
- Kompleksowe świadczenie usług zimowego oczyszczania dróg powiatowych oraz dróg gminnych, na terenie Gminy Linia w sezonie zimowym 2024/2025, z podziałem na części
- "Zimowe utrzymanie dróg"
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2024/2025 Obwód V Utrzymanie dróg i placów na terenie wsi Roztoka Wielka, Krzyżówka, Nowa Wieś, Łosie
- "Usługi związane z zimowym utrzymanie dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów gminnych - w sezonie 2024/2025"
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.