eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskWykonanie remontu i przebudowy boiska sportowego wraz z ogrodzeniem w Gdańsku przy ulicy Jana Pawła II.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu i przebudowy boiska sportowego wraz z ogrodzeniem
w Gdańsku przy ulicy Jana Pawła II.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GDAŃSKI OŚRODEK SPORTU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000589228

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Romualda Traugutta 29

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-221

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sportgdansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sportgdansk.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sport rekreacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontu i przebudowy boiska sportowego wraz z ogrodzeniem
w Gdańsku przy ulicy Jana Pawła II.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8db5a08d-3ee5-444d-ba8e-e52ff9100f22

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570740

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038666/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wykonanie remontu nawierzchni boiska wielofunkcyjnego o w Gdańsku przy ulicy Jana Pawła II.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W uprzednio prowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy PZP nie złożono żadnej oferty.
Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy PZP Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty (...), a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-e421c36f-5346-4bcc-8d91-1a8b16edbf96

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP1.272.20.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 562196,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu remontu boiska do koszykówki w Gdańsku, w rejonie skrzyżowania ulic Jana Pawła II i Czarny Dwór, na działkach o nr ew. 39/1 i 71/4 obręb 0021 i 0022. Boisko zajmuje tylko fragmenty w.w. działek. Stan obecny – dwa boiska o nawierzchni z kostki betonowej która jest w bardzo złym stanie co
uniemożliwia bezpieczne użytkowanie. Boiska o wymiarach 9,25x22,1 przedzielone są pasem zieleni o szerokości 3m. Na ich terenie zamontowane są 4 kosze do koszykówki a nawierzchnia charakteryzuje się dużymi ubytkami.
Robota budowlana polega na remoncie istniejącego boiska do koszykówki. Projektuje się zmienić wymiary boiska oraz wykonać nową nawierzchnię, co umożliwi użytkowanie boiska jako wielofunkcyjnego, służącego także do gry w bike-polo i dyscypliny pokrewne. W ramach inwestycji projektuje się wykonanie nowej nawierzchni boiska o wymiarach 16mx 29m,
ograniczenie go bandami, remont i przełożenie koszy do koszykówki, wymianę ogrodzenia (na nowe, z piłkochwytami), zagospodarowanie terenu poprzez montaż elementów takich jak ławki, stojaki na rowery, wiata magazynowa i t.p. oraz urządzanie zieleni (w tym nasadzenia). Należy również wykonać malowanie nawierzchni zgodnie z projektem.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności (zakres i kolejność prowadzonych robót):
1) przygotowane terenu i zaplecza wykonywanych robót,
2) zabezpieczenie strefy prac i wywieszenie tablicy informacyjnej i tablic ostrzegawczych,
3) wycinka drzew i krzewów,
4) prace demontażowe (w tym 4 kosze do koszykówki),
5) roboty ziemne i prace dotyczące wykonania nowej podbudowy boiska,
6) wykonanie nowej nawierzchni boiska oraz nawierzchni pomocniczej (do montażu band i wiaty magazynowej) z obrzeżami,
7) montaż nowych tablic do koszykówki oraz koszy z tablicami do koszykówki z demontażu,
8) montaż band wokół nowej nawierzchni,
9) wymiana ogrodzenia terenu i piłkochwytów,
10) montaż elementów małej architektury (ławek, tablic, koszy na śmieci, stojaków na rowery),
11) montaż wiaty magazynowej,
12) urządzenie terenów zielonych w tym nasadzenia,
13) uprzątnięcie terenu robót.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w części IV SWZ Dokumentacja Techniczna, którą stanowi:
1) Projekt techniczny, zawierający informację do planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ).
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR).
3) Przedmiar Robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 775000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTO-SPORT Sp. z o.o. Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892031595

7.3.3) Ulica: Krótka 6

7.3.4) Miejscowość: Cieszenie

7.3.5) Kod pocztowy: 83-334

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

HYDRO-MAG sp. z o.o. będzie realizowała przedmiot umowy w zakresie montażu nawierzchni z betonów asfaltowych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 775000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.