eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór GdańskiSR.272.rb.12.2024.MD Przebudowa drogi powiatowej nr 2337G Palczewo - Lichnowy



Ogłoszenie z dnia 2024-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
SR.272.rb.12.2024.MD Przebudowa drogi powiatowej nr 2337G Palczewo - Lichnowy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowodworski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644808

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego 23

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.8.) Numer faksu: (55) 247 36 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@nowydworgdanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nowydworgdanski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/981384

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SR.272.rb.12.2024.MD Przebudowa drogi powiatowej nr 2337G Palczewo - Lichnowy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47a70782-67b9-466c-a645-4717a50e184d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570747

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052305/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 SR.272.rb.12.2024.MD Przebudowa drogi powiatowej nr 2337G Palczewo – Lichnowy.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499396

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SR.272.rb.12.2024.MD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2337G Palczewo – Lichnowy.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) lokalizacja: inwestycja znajduje się na terenie: Powiatu nowodworskiego, gmina Ostaszewo, jednostka ewidencyjna: 221003_2 Ostaszewo, obręb ewidencyjny: 0006 Palczewo, działki nr 145/2, 145/1.
2) wytyczne do prac budowlanych: prace budowlane należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, która stanowi załącznik do SWZ.
3) zakres robót:
Przebudowa drogi powiatowej nr 2329G na odcinku ok. 120 m.
Zaprojektowano wzmocnienie istniejącej nawierzchni poprzez wykonanie nakładki bitumicznej, poszerzenie jezdni do szerokości 5,5 m oraz wykonanie obustronnego pobocza o szerokości 0,75 m. W przekroju poprzecznym droga ma spadek jednostronny umożliwiający spływ wody do pobliskich rowów. Poszerzenie nawierzchni nie powoduje konieczności wycinki drzew.
Konstrukcja jezdni nowa konstrukcja:
• 4 m warstwa ścieralna mastyks grysowy SMA I IS,
• ułożenie siatki z włókna szklanego 100/200 kN/m,
• 9 cm warstwa wiążąca MMA AC 16W 50/70,
• 20 cm podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3,
• 20 cm warstwa gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C5/6.
Podłoże gruntowe zagęszczone do Is>=1,0 doprowadzone do nośności G1.
Wzmocnienie istniejącej nawierzchni:
• ~ 9 cm sfrezowanie istniejącej nawierzchni,
• 4 cm warstwa ścieralna mastyks grysowy SMA11S,
• ułożenie siatki z włókna szklanego 100/200 kN/m,
• 9 cm warstwa wiążąca MMA AC 16W 50/70.
Konstrukcja pobocza:
• 20 cm podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3.
W przypadku pojawienia się warstw nienośnych należy je wymienić na pospółkę aż do warstw
nośnych. Dodatkowo w przypadku występowania na poziomie konstrukcji wody gruntowej
należy zastosować geomembranę oraz warstwę odsączającą.
Podbudowę należy wykonać w równych warstwach na podłożu gruntowym zagęszczonym do Is = 1,00.
Jezdnia wykonana bez krawężnika z warstwami pochylonymi pod kątem 45° i z półkami wysuniętymi o 10 cm.
4) pozostałe wytyczne:
a) szczegółowy zakres prac wskazany jest w projekcie budowlanym opracowanym przez firmę: „INDOM” Mieczysław Tkaczyk, ul. Ogrodowa 5, 80-297 Banino oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (SST), stanowiących załączniki do SWZ.
b) Na czas trwania przebudowy Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia tymczasowej organizacji ruchu, która musi zostać zatwierdzona przez zarządzającego ruchem na tej drodze;
c) Przed rozpoczęciem robót należy poinformować gestorów sieci o rozpoczęciu robót;
d) W czasie robót należy zapewnić przejazd drogą powiatową nr 2337G.
e) Wszystkie roboty należy prowadzić zgodnie harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym. Oprócz zakresu robót, które ujęto w opisie technicznym, części rysunkowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarach robót należy wykonać niezbędne prace związane z realizacją niniejszego zadania, które wykonawca powinien ująć w cenie oferty, w tym między innymi:
• geodezyjną inwentaryzację stanu istniejącego w celu lokalizacji projektowanych robót w granicach działek będących w dysponowaniu Zamawiającego, rzędnych terenu pod realizację robót;
• w przypadku odkrycia istniejącego uzbrojenia odpowiednie zabezpieczenie i oznakowanie odkrytej infrastruktury;
• wykopy poniżej 30 cm istniejącego terenu oraz w obrębie istniejącej infrastruktury należy wykonywać w sposób ręczny w celu eliminacji uszkodzenia istniejącego uzbrojenia, które może wystąpić jako niezinwentaryzowane na mapie;
• geodezyjną inwentaryzację powykonawczą przez uprawnionego geodetę wraz z zarejestrowaniem jej w ośrodku właściwej jednostki geodezyjnej;
• wszystkie materiały z rozbiórek, których nie przewidziano do ponownego wbudowania lub zwrotu do Zamawiającego wykonawca ma obowiązek wywieźć i zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami na swój koszt;
• opracować kompletną dokumentację powykonawczą w postaci operatu kolaudacyjnego w zakresie i ilości określonej przez Zamawiającego w SWZ;
• destrukt pochodzący z frezowania istniejącej nawierzchni wykonawca robót dostarczy w całości w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 30 km.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załączniki 8, 9, 10 i 11 do SWZ.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, Dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Załączony do SWZ przedmiar robót należy traktować jako pomocniczy. Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji w terenie w celu oszacowania oferty.
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji.
6) Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia.
7) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót: roboty pomiarowe, roboty remontowe, wykonanie warstwy wiążącej, ułożenie siatki, roboty ziemne, czyszczenie oraz profilowanie skarp i rowów, wykonanie trawników.
Wyżej wymienione prace wykonywane będą przez osoby, które zostaną wymienione w wykazie pracowników przedstawionym Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji prac.
Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań zawarty został w projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 304339,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 323982,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 304339,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe „TUGA” Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 1

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 82-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 304339,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.