Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenów administrowanych przez „PGKiM” Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "PGKiM" Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471694644
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 28/30
1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-070
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_publiczne@pgkimal.p;
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ww.pgkimal.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Spółka komunalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenów administrowanych przez „PGKiM” Sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d46b0543-68be-4bce-b54f-3a2b5c86b826
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570757
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pgkimal/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pgkimal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pgkimal
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i
formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.
3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się
datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij
wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do
Zamawiającego.
4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany
specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie
w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest
konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości
bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 13/OZ/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1 zamówienia - obejmująca odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i posegregowanych z następujących adresów zlokalizowanych na terenie miasta Aleksandrów Łódzki:
- siedziba Spółki PGKiM przy ul. 1 Maja 28/30,
- siedziba Ciepłowni PGKiM Sp. z o. o. przy ul. Pabianickiej 125,
- siedziba Ujęcia Wody w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. 11 Listopada 101,
- siedziba Oczyszczalni Ścieków w Rudzie Bugaj 21;
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90511100-3 - Usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-12-01 do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 100% cena - 100 pkt.
W ramach kryterium „cena” Zamawiający będzie przyznawał punkty (P) zgodnie z poniższym wzorem:
P = ( Cmin/Ci) *100 pkt
gdzie:
P – ilość punktów jakie otrzyma oferta oceniana
Cmin – najniższa cena spośród ocenianych ofert
Ci – cena oferty ocenianej
Ilość punktów będzie obliczana do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 zamówienia – obejmująca odbiór i zagospodarowanie skratek pochodzących z Oczyszczalni Ścieków w Rudzie
Bugaj 21;
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90511100-3 - Usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-29 do 2026-01-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane do 30% zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium: roczne koszty wykonania usługi – 100 % – maksymalnie 100 pkt
Oferta z najniższą ceną za wykonanie usługi (najniższymi rocznymi kosztami wykonania usługi) w okresie 1 roku przy ilości 120 ton
odpadu rocznie otrzyma liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Za
najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna tą, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
(Najniższe roczne koszty )/(Koszty oferty badanej)×100=⋯pkt
Roczne koszty dla danej oferty liczone są w sposób następujący:
(12xCK)+(160xC0)= Roczne koszty [zł]
Gdzie:
CK – Miesięczna cena za wynajem kontenera [zł/miesiąc]
CO – Cena za tonę odpadu [zł/tona]
Inne koszty wynikające z wykonania usługi Wykonawca uwzględni w cenie za tonę odpadów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3 zamówienia – obejmująca odbiór i zagospodarowanie zawartości piaskowników pochodzącego z Oczyszczalni
Ścieków w Rudzie Bugaj 21
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-12-01 do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane do 30% zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium: roczne koszty wykonania usługi – 100 % – maksymalnie 100 pkt
Oferta z najniższą ceną za wykonie usługi (najniższymi rocznymi kosztami wykonania usługi) w okresie 1 roku przy ilości 100 Mg
odpadu rocznie otrzyma liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Za
najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna tą, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
(Najniższe roczne koszty )/(Koszty oferty badanej)×100=⋯pkt
Roczne koszty dla danej oferty liczone są w sposób następujący:
100 x Cp= Roczne koszty [zł]
Gdzie:
Cp – Cena za tonę piasku [zł/tona]
Inne koszty wynikające z wykonania usługi wykonawca uwzględni w cenie za tonę odpadów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 4 zamówienia – obejmująca odbiór i zagospodarowanie odpadów z laboratorium, pochodzących z Oczyszczalni
Ścieków w Rudzie Bugaj 21.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-29 do 2026-01-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane do 30% zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium: roczne koszty wykonania usługi – 100 % – maksymalnie 100 pkt
Oferta z najniższą ceną za wykonie usługi (najniższymi rocznymi kosztami wykonania usługi) w okresie 1 roku przy ilości łącznej
ilości 0,2 Mg odpadu rocznie otrzyma liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Za
najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna tą, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
(Najniższe roczne koszty )/(Koszty oferty badanej)×100=⋯pkt
Roczne koszty dla danej oferty liczone są w sposób następujący:
2 x C1 + 5 x C2 + 50 x C3 + 5 x C4 + 5 x C5 + 13 x C6 + 20 x C7 + 5 x C8 + 50 x C9 + 30 x C10 + 10 x C11= Roczne koszty [zł]
gdzie:
C1 – Cena za kg odpadu 15 01 10* [zł/kg]
C2 – Cena za kg odpadu 16 02 14 [zł/kg]
C3 – Cena za kg odpadu 16 05 06* [zł/kg]
C4 – Cena za kg odpadu 16 05 07* [zł/kg]
C5 – Cena za kg odpadu 16 05 08* [zł/kg]
C6 – Cena za kg odpadu 16 05 09 [zł/kg]
C7 – Cena za kg odpadu 16 02 13* [zł/kg]
C8 – Cena za kg odpadu 16 06 01* [zł/kg]
C9 – Cena za kg odpadu 16 02 15* [zł/kg]
C10 – Cena za kg odpadu 13 02 08* [zł/kg]
C11 – Cena za kg odpadu 15 02 02* [zł/kg]
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 9
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych wRozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu,
dotyczące:
2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
jest wpisany do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o
którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach - w zakresie transportu odpadów objętych
przedmiotem zamówienia, odpowiednio do oferowanej części zamówienia
dla części 1 posiada umowę z Instalacją Komunalną w rozumieniu ustawy o odpadach; - posiada zaświadczenie o wpisie do
rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzonego
przez właściwego marszałka na podstawie przepisów ww. ustawy o odpadach;
dla części 2 – 4 posiada umowę z instalacją przetwarzającą dany odpad (kody zgodne z przedmiotem zamówienia).
dla części 1
Wykonawca musi wykazać, że jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów
komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Burmistrza Aleksandrowa Łódzkiego, o którym mowa w
art. 9b-9c ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
2.3. zdolności technicznej lub zawodowej
dla części 1
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że zrealizował lub realizuje przynajmniej 1 usługę polegającą na odbiorze
odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o wartości min. 50 000 zł brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
dla części 2-4 zamówienia: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, m.in. gdy
zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może
mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
2.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej;
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia:
a) w zakresie części 1 zamówienia: na sumę gwarancyjną ubezpieczenia min. 50 000,00 PLN,
b) w zakresie części 2-4 zamówienia: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunków udziału w
postępowaniu będzie oceniane łącznie.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w 2.2 zostanie
spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia
do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy lub usługi, do których realizacji te
uprawnienia są wymagane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy zawiera załącznik 3 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-07 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pgkimal/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-07 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wyklucza wykonawcę również jeśli zachodzi którakolwiek przesłanka wskazana poniżej:art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835):
a) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka o którym mowa w
art. 1 pkt. 3 tejże ustawy,
b) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu
pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r., poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka o którym mowa w art. 1 pkt. 3 tejże ustawy,
c) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości (Dz.U. z 2021 r., poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r.,
o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka o którym
mowa w art. 1 pkt. 3 tejże ustawy.
Wykluczenie następuje na okres trwania wyżej wymienionych okoliczności , nie wcześniej niż po upływie 14 dni od dnia
wejście w życie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835). W przypadku
Wykonawcy wykluczonego na podstawie przesłanek określonych w niniejszym punkcie SWZ Zamawiający odrzuci ofertę
takiego Wykonawcy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Lipinki Łużyckie w 2025roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości z terenu gminy Dalików
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Nowe Piekuty oraz zorganizowanie i prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w Gminie Nowe Piekuty
- Odbiór i transport odpadów komunalnych powstałych i zebranych na nieruchomościach, położonych w granicach administracyjnych Gminy Ostrów w okresie od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r.
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY BIAŁOWIEŻA W ROKU 2025
- Zagospodarowanie innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych dostarczonych do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (...)
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.