Ogłoszenie z dnia 2023-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00482304/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-08
- 2023/BZP 00501815/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-21
- 2023/BZP 00508348/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa fontanny składającej się z 3 rzeźb „Prima Ballerina” z instalacjami w ramach zadania „Rewitalizacja Placu Kościuszki w Poddębicach - etap II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Poddębice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934387
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łódzka 17/21
1.5.2.) Miejscowość: Poddębice
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 678 25 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@poddebice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://poddebice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8432981.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa fontanny składającej się z 3 rzeźb „Prima Ballerina” z instalacjami w ramach zadania „Rewitalizacja Placu Kościuszki w Poddębicach - etap II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b265a5c5-7e0b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00570801
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044432/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 „Rewitalizacja Placu Kościuszki w Poddębicach - etap II”;
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00482304
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGKM.271.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 991373,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest budowa fontanny składającej się z 3 rzeźb „Prima Ballerina” z instalacjami, budowa instalacji oświetleniowej, utwardzenie terenu oraz budowa małej architektury w ramach zadania „Rewitalizacja Placu Kościuszki w Poddębicach - etap II”. W ramach robót budowlanych należy wykonać zagospodarowanie terenu działki nr 134 i części działki 133/3 obręb 1 w Poddębicach przy Placu Kościuszki 39 polegające na :
a) zamontowaniu i podłączeniu do instalacji fontanny, składającej się z trzech rzeźb z brązu „Prima Ballerina”;
b) wykonaniu ciągów pieszych z płyt granitowych dostosowanych kolorystycznie do istniejących w terenie;
c) wykonaniu elementów małej architektury takie jak: ławki, leżaki, kosze na odpady, stojaki na rowery;
d) wykonaniu oświetlenia oraz iluminacji terenu,
e) wykonaniu instalacji monitoringu wizyjnego CCTV z podłączeniem do istniejącej sieci;
f) wykonaniu instalacji systemu nawadniania roślin oraz trawników;
g)wykonaniu przyłącza wodno - kanalizacyjnego;
h) wykonaniu tras kablowych zasilających instalację oświetlenia, pompy fontann oraz monitoringu,
i) rozbiórkę istniejącej nawierzchni z kostki granitowej oraz demontaż ławek i kosza na śmieci;
j) wykonaniu nasadzenia roślin i wysiewie trawy, po uprzednim nawiezieniu warstwy humusu ;
k) wykonaniu nasadzenia żywopłotu z grabu na działce 134 oraz na działce nr 133/3 po uprzednim usunięciu istniejącego żywopłotu z bukszpanu .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 12 i 12.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45232121-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45262210-6 - Fundamentowanie
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
31527260-6 - Systemy oświetleniowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2570700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2737980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2570700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo AKWAPLANTA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990204294
7.3.3) Ulica: Karmelkowa 29
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-437
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO AKWAPLANTA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO AKWAPLANTA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2570700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PODDĘBICE
- Wykonanie robót budowlano - montażowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Gibaszew"
- "Zagospodarowanie nabrzeża rzeki Ner w Poddębicach, szansą na zwiększenie atrakcyjności turystycznej i rekreacyjnej Gminy Poddębice" - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi PODDĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1443 m2 w miejscowości Żydowo, gm. Czerniejewo
więcej: Systemy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.