Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00483122/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu i przebudowy boiska sportowego wraz z ogrodzeniem
w Gdańsku przy ulicy Jana Pawła II.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GDAŃSKI OŚRODEK SPORTU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000589228
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Romualda Traugutta 29
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-221
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sportgdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sportgdansk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e421c36f-5346-4bcc-8d91-1a8b16edbf961.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport i rekreacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontu i przebudowy boiska sportowego wraz z ogrodzeniemw Gdańsku przy ulicy Jana Pawła II.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e421c36f-5346-4bcc-8d91-1a8b16edbf96
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570881
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038666/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wykonanie remontu nawierzchni boiska wielofunkcyjnego o w Gdańsku przy ulicy Jana Pawła II.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483122
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP1.272.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu remontu boiska do koszykówki w Gdańsku, w rejonie skrzyżowania ulic Jana Pawła II i Czarny Dwór, na działkach o nr ew. 39/1 i 71/4 obręb 0021 i 0022. Boisko zajmuje tylko fragmenty w.w. działek. Stan obecny – dwa boiska o nawierzchni z kostki betonowej która jest w bardzo złym stanie co
uniemożliwia bezpieczne użytkowanie. Boiska o wymiarach 9,25x22,1 przedzielone są pasem zieleni o szerokości 3m. Na ich terenie zamontowane są 4 kosze do koszykówki a nawierzchnia charakteryzuje się dużymi ubytkami.
Robota budowlana polega na remoncie istniejącego boiska do koszykówki. Projektuje się zmienić wymiary boiska oraz wykonać nową nawierzchnię, co umożliwi użytkowanie boiska jako wielofunkcyjnego, służącego także do gry w bike-polo i dyscypliny pokrewne. W ramach inwestycji projektuje się wykonanie nowej nawierzchni boiska o wymiarach 16mx 29m, ograniczenie go bandami, remont i przełożenie koszy do koszykówki, wymianę ogrodzenia (na nowe, z piłkochwytami), zagospodarowanie terenu poprzez montaż elementów takich jak ławki, stojaki na rowery, wiata magazynowa i t.p. oraz urządzanie zieleni (w tym nasadzenia). Należy również wykonać malowanie nawierzchni zgodnie z projektem.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności (zakres i kolejność prowadzonych robót):
1) przygotowane terenu i zaplecza wykonywanych robót,
2) zabezpieczenie strefy prac i wywieszenie tablicy informacyjnej i tablic ostrzegawczych,
3) wycinka drzew i krzewów,
4) prace demontażowe (w tym 4 kosze do koszykówki),
5) roboty ziemne i prace dotyczące wykonania nowej podbudowy boiska,
6) wykonanie nowej nawierzchni boiska oraz nawierzchni pomocniczej (do montażu band i wiaty magazynowej) z obrzeżami,
7) montaż nowych tablic do koszykówki oraz koszy z tablicami do koszykówki z demontażu,
8) montaż band wokół nowej nawierzchni,
9) wymiana ogrodzenia terenu i piłkochwytów,
10) montaż elementów małej architektury (ławek, tablic, koszy na śmieci, stojaków na rowery),
11) montaż wiaty magazynowej,
12) urządzenie terenów zielonych w tym nasadzenia,
13) uprzątnięcie terenu robót.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w części IV SWZ Dokumentacja Techniczna, którą stanowi:
1) Projekt techniczny, zawierający informację do planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ).
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR).
3) Przedmiar Robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej ofertyINNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Realizacja w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: "BO 2021 Pumptrack - tor jazdy dla każdego na świeżym powietrzu" z zakresu zadań Budżetu Obywatelskiego 2021.
- Dostawa zestawów do perfuzji wątroby dla UCK
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i akcesoriów dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
- Przebudowa holu oraz remont i adaptacja ustępów ogólnodostępnych oraz adaptacja łazienki w Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Zbrosławice - ul. Kopernika w Miedarach (II etap)
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Leszczyny w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Górno w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa parkingu i drogi pożarowej na os. Pawlikowskiego 11 w Żorach oraz przebudowa oświetlenia ulicznego
- Przebudowa holu oraz remont i adaptacja ustępów ogólnodostępnych oraz adaptacja łazienki w Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
- Przebudowa drogi gminnej nr 200527W w msc. Hołowczyce-Kolonia
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.