Ogłoszenie z dnia 2023-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00511347/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
- 2023/BZP 00519920/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej do obiektów zarządzanych przez Gminę Siemień oraz jej jednostki organizacyjne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIEMIEŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237693
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stawowa 1b
1.5.2.) Miejscowość: Siemień
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-220
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administrator@siemien.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugsiemien.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6cec8de9-89fc-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa w Jeziorze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 539-136-87-05
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jezioro 143
1.5.2.) Miejscowość: Siemień
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-220
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spjezioro@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://m.facebook.com/p/Publiczna-Szko%C5%82a-Podstawowa-w-Jeziorze-100063168553366/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Placówek Oświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 539-13-77-058
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 1
1.5.2.) Miejscowość: Siemień
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-220
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zposiemien1@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zposiemien.szkolnastrona.pl/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Juliopolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 539-136-87-05
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Juliopol 80
1.5.2.) Miejscowość: Siemień
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-220
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.juliopol@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spjuliopol.szkolna.net/
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Siemieniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 539-134-38-00
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stawowa 1b
1.5.2.) Miejscowość: Siemień
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-220
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgks@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgksiemien.bip.lubelskie.pl/?id=6
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej do obiektów zarządzanych przez Gminę Siemień oraz jej jednostki organizacyjne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cec8de9-89fc-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00570999
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054364/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Siemień oraz jednostek organizacyjnych Gminy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511347
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.08.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów zarządzanych przez Gminę Siemień oraz jej jednostki organizacyjne, a także na potrzeby oświetlenia ulicznego na obszarze gminy Siemień.
2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej do 122 punktów poboru, w tym 47 punktów zasilania oświetlenia ulicznego. Szczegółowe wykazy punktów poboru zawiera załącznik nr 10 do SWZ.
3. Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1991 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i obowiązującymi normami.
4. Szacunkowa sumaryczna ilość dostarczanej energii w 12 miesięcznym okresie dostawy wynosi 358 535 kWh.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307816,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307816,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307816,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUDAX RENEWABLES POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272609597
7.3.3) Ulica: Żurawia
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-503
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AUDAX RENEWABLES POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AUDAX RENEWABLES POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307816,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucji lub przesyłu energii dla potrzeb KOWR OT w Łodzi w roku 2025.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi dystrybucji na rzecz WARR S.A. do 31.12.2025 r.
- Zakup paliw płynnych i olei niezbędnych do obsługi sprzętu i pojazdów będących na stanie Zarządu Dróg Powiatowych w Zamościu
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca dostawę energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Zakup energii elektrycznej
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży oraz świadczenia usług dystrybucji do obiektów stanowiących własność Gminy Laszki
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.