Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-21
Olsztyn: Różne urządzenia medyczne
Numer ogłoszenia: 200570 - 2007; data zamieszczenia: 21.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy, ul. Żołnierska 18, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, fax 089 5337701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Różne urządzenia medyczne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy: zad. nr 1 - Pulsoksymetr przenośny - 1 szt. zad. nr 2 - Pompa objętościowa - 4 szt. Zad. nr 3 - Modułowy monitor wieloparametrowy - 3 szt. 33100000-1; 33170000-2; 33195000-3; 33194000-6.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji Oryginalny kod CPV: 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów Oryginalny kod CPV: 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert / w tym obrót produktami - urządzeniami medycznymi/ -dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych /wg wzoru - zał. nr 2 do SIWZ/ 1.4 B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne, a także znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i niepodlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia składa następujące dokumenty: -Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości przedmiotu, ( każda nie mniejsza niż wartość oferowana) , dat wykonania i nazw oraz adresów odbiorców ( wg załącznika nr 3 do SIWZ.). Wymagane jest wykazanie minimum 3 zrealizowanych dostaw o charakterze takim samym lub podobnym, jak przedmiot zamówienia oraz załączenie minimum 3 potwierdzeń należytego ich wykonania np. listów referencyjnych. Listy maja być podpisane przez uprawnionych innych zamawiających. - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych - oświadczenie wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. Ocena nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wg klucza -spełnia- lub -nie spełnia-
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jak w pkt. I ww..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Sekcja zamówień publicznych pok. nr 22. Termin 29.10.2007r. godz. 10:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pulsoksymetr.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pulsoksymetr przenośny z funkcą pomiaru CO 2 - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pompa objętościowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa infuzyjna wolumetryczna - 4 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kardiomonitor.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modułowy monitor wieloparametrowy (EKG, saturacja, ciśnienie NIBP, ciśnienie krwawe IPB, temperatura) - 3 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.50.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Budowa chodnika w województwie warmińsko-mazurskim w ciągu DK 57 w miejscowości Szczytno (ul. Gizewiusza, ul. Śląska)
- Serwis, wymiana opon i naprawa samochodów służbowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie używanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Olecku w 2025r.
- Sprzedaż wraz z dostawą stanowiska badawczego IIoT z robotem przemysłowym dla jednostki UWM w Olsztynie.
- Usługi ubezpieczenia pojazdów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Budowa windy wewnętrznej w budynku Urzędu Miasta i Gminy Olsztyn
- Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na sukcesywne dostawy odczynników chemicznych oraz testów biochemicznych i antygenowych dla LBEK WSSE w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa do Laboratorium SPZOZ w Gostyniu odczynników, materiałów zużywalnych i akcesoriów do badań laboratoryjnych wraz z dzierżawą sprzętu i usługami serwisowymi
- Dzierżawa sprzętu medycznego stanowiącego wyposażenie Zakładu Diagnostyki i Terapii Endoskopowej
- ZAKUP DWÓCH AMBULANSÓW TYPU C
- Dostawa sprzętu medycznego z podziałem na 3 zadania
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego - znak sprawy Adm 6/2025
- Lampa operacyjna bezcieniowa, dwuczaszowa z kamerą
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.