eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZP/CZD/109/24 Modernizacja i doposażenie infrastruktury w IPCZD -Dostosowanie budynków do wymogów przeciwpożarowych w trybie "zaprojektuj i wybuduj" realizow. w ramach Funduszu Medycznego-3 pakiety



Ogłoszenie z dnia 2024-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZP/CZD/109/24 Modernizacja i doposażenie infrastruktury w IPCZD -Dostosowanie budynków do wymogów przeciwpożarowych w trybie „zaprojektuj i wybuduj” realizow. w ramach Funduszu Medycznego–3 pakiety

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000557961

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Dzieci Polskich 20

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-730

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ipczd.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.czd.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ipczd.ezamawiajacy.pl/pn/ipczd/demand/166599/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/CZD/109/24 Modernizacja i doposażenie infrastruktury w IPCZD -Dostosowanie budynków do wymogów przeciwpożarowych w trybie „zaprojektuj i wybuduj” realizow. w ramach Funduszu Medycznego–3 pakiety

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e9159c9-e2f4-49ad-b0fa-4f835926a349

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571003

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00422143

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/CZD/109/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5710761,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem umowy jest „Modernizacja i doposażenie infrastruktury strategicznej w Instytucie „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” – Dostosowanie budynków do aktualnych wymogów przeciwpożarowych realizowanych w ramach Funduszu Medycznego w trybie „zaprojektuj i wybuduj” Pakiet 1 z 3: „Dostosowanie budynków do aktualnych wymogów w zakresie pionów przeciwpożarowych” w zakresie:
1. Zaprojektowanie i zamontowanie instalacji hydrantów wewnętrznych zgodnie z obowiązującymi wymogami z niezależnym zasilaniem;
2. Zamontowanie w klatkach schodowych K1 i K2 na każdej kondygnacji zaworów ZH 52, a na kondygnacjach 9-13 po dwóch zaworów ZH 52, z niezależnym zasilaniem od innych bytowych odbiorników wody;
3. Wydzielenie z pomieszczania maszynowni wentylacyjnej na kondygnacji podziemnej odrębnego pomieszczenia stanowiącego odrębną strefę pożarową, w której będą zlokalizowane hydrofory zasilające instalację przeciwpożarową (hydranty wewnętrzne oraz zawory ZH 52);
4. Wydzielenie odrębnego od odbiorników bytowych zasilania instalacji hydrantów i zaworów ZH 52 oraz jej zabezpieczenie przed niekontrolowanym spadkiem ciśnienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1. do SWZ - PFU z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

79930000-2 - Specjalne usługi projektowe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45232460-4 - Roboty sanitarne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

4.5.5.) Wartość części: 690138,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja i doposażenie infrastruktury strategicznej w Instytucie „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” – Dostosowanie budynków do aktualnych wymogów przeciwpożarowych” - wydzielenia przeciwpożarowe, montaż i wymiana stolarki drzwiowej przeciwpożarowej wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach IPCZD, realizowanych w ramach Funduszu Medycznego w trybie „zaprojektuj i wybuduj” obejmujące:
1. wymianę istniejących i montaż nowych drzwi przeciwpożarowych z doposażeniem w ciągach komunikacyjnych wraz z pracami towarzyszącymi w budynkach A, B, C, D, E, F, G, H na terenie Instytutu;
2. wykonanie nowych przegród (ścian) i dostosowanie istniejących przegród (ścian) do wymaganej klasy odporności ogniowej wraz z uszczelnieniem przejść instalacji przez te przegrody.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.2. do SWZ - PFU z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

44220000-8 - Stolarka budowlana

44221220-3 - Drzwi przeciwpożarowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 4020623,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja i doposażenie infrastruktury strategicznej w IPCZD-Dostosowanie budynków do aktualnych wymogów w zakresie wymiany central SSP wraz z niezbędnymi instalacjami - modernizacja centrali pożarowej SSP w Budynku E, wykonanie oraz podłączenie do instalacji SSP drzwi pożarowych w budynkach IPCZD realizowane w ramach Funduszu Medycznego w trybie „zaprojektuj i wybuduj”:
1. odłączenie w pierwotnych lokalizacjach drzwi przeciwpożarowych od istniejącej instalacji SSP oraz zasilania elektrycznego w ilości 18 szt. w budynkach A, B, C, D, E, F, G, H na terenie Instytutu;
2. wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami dla okablowania SSP oraz instalacji elektrycznej dla wymienionych w nowych lokalizacjach drzwi przeciwpożarowych w ilości 28 szt. w budynkach A, B, C, D, E, F, G, H na terenie Instytutu;
3. wykonanie instalacji elektrycznej dla wymienionych w nowych lokalizacjach drzwi przeciwpożarowych wraz z podłączeniem ich do zasilania elektrycznego w ilości 28 szt. wraz z pracami towarzyszącymi, pomiarami oraz testami w budynkach A, B, C, D, E, F, G, H na terenie Instytutu;
4. wykonanie okablowania SSP dla wymienionych w nowych lokalizacjach drzwi przeciwpożarowych wraz z podłączeniem ich do istniejącej systemu sygnalizacji pożarowej (SSP) w ilości 28 szt. wraz z pracami towarzyszącymi, pomiarami oraz testami w budynkach A, B, C, D, E, F, G, H na terenie Instytutu;
5. podłączenie wymienionych w pierwotnych lokalizacjach drzwi przeciwpożarowych do istniejącej instalacji SSP oraz zasilania elektrycznego w ilości 18 szt. wraz z pracami towarzyszącymi oraz testami w budynkach A, B, C, D, E, F, G, H na terenie Instytutu;
6. modernizacja istniejącej centrali SSP Schrack Integral IP B8 w wersji oprogramowania 8.4.11
polegająca na doposażeniu ich o 6szt. kart pętlowych, wykonaniu reinstalacji okablowania z centrali Honeywell do wspomnianych wyżej kart pętlowych wraz z sprawdzeniem i testami, w centralnej dyspozytorni, Budynek D,
7. deinstalacja czujek optycznych w ilości 529 szt. oraz jonizacyjnych w ilości 460 szt. wraz z ich utylizacją w Budynku E; w przypadku utylizacji czujek jonizacyjnych wymagane jest zezwolenia Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na obrót izotopowymi czujkami dymu oraz instalowanie, konserwację, magazynowanie i transport izotopowych czujek dymu,
8. instalacja nowych czujek dymu w ilości 1020 szt. współpracujących z centralą systemu Schrack Integral IP B8 w wersji oprogramowania 8.4.11 wraz z sprawdzeniem i testami, w Budynku E,
9. wymiana ręcznych ostrzegaczy pożarowych w ilości 48 szt. oraz modułów kontrolno-sterujących w ilości 25 szt., współpracujących z centralą systemu Schrack Integral IP B8 w wersji oprogramowania 8.4.11 wraz z sprawdzeniem i testami, w Budynku E.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.3. do SWZ - PFU z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45262522-6 - Roboty murarskie

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

51700000-9 - Usługi instalowania sprzętu przeciwpożarowego

4.5.5.) Wartość części: 1000000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnienie w pakiecie nr 1 na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp – nie złożono żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne: do upływu terminu składania ofert, tj. 09.08.2024 r. do godz. 08:50 nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3584635,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5461200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3584635,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DFM Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842756985

7.3.3) Ulica: ul. Antoniego Abrahama 1A

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-307

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3584635,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnienie w pakiecie nr 3 na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp – wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne: w pakiecie nr 3 wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.