Ogłoszenie z dnia 2023-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00495714/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Świadczenie usługi cateringowej podzielonej na części"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004163408
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna 17
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops.pulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.pulawy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mops-pulawy.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Świadczenie usługi cateringowej podzielonej na części"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c02c8b0b-8216-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00571087
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058957/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Przygotowanie i dostarczanie obiadów, podwieczorków i artykułów suchych dla 30 uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych na 2024 r
1.3.5 Catering - projekt norweski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495714
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NO/3410/3/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowane i dostarczanie obiadów, podwieczorków i artykułów suchych dla 30 uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych w ramach trwałości Projektu Bezpieczna Przystań Vigor finansowanego ze środków własnych gminy Miasto Puławy.Przedmiotowa usługa polega na przygotowaniu i dostarczeniu w wyznaczonym czasie i w wyznaczonym miejscu cateringu, na który składa się gorący posiłek dwudaniowy z kompotem, podwieczorek, woda mineralna gazowana i niegazowana oraz artykuły suche (wymienione w dalszej części opisu).
Termin wykonania i wielkość zamówienia w 2024 roku.
30 posiłków w każdy dzień roboczy od 1 stycznia 2024 r do 31 grudnia 2024r. (251 dni roboczych) – czyli w sumie 7 530 posiłków (składających się z obiadów dwudaniowych, podwieczorków i artykułów suchych) z możliwością zamiany jakiegoś dnia roboczego na sobotę po wcześniejszym ustaleniu. Z uwagi na charakter prowadzonego wsparcia, tj. osoby starsze, niepełnosprawne, schorowane ilość obiadów jest codziennie weryfikowana przez pracowników Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych. Zamawiający w każdym dniu informuje o rzeczywistej ilości obiadów i podwieczorków na dany dzień.
Miejsce wykonania usługi:
Dzienny Dom Pomocy dla Osób Starszych w Puławach, ul. Kołłątaja 64, w przypadku nieobecności podopiecznego w DDPOS wykonawca zapewni dowóz posiłku pod wskazany mu adres zamieszkania na terenie Puław.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 264254,4 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej w Puławskim Domu Chemika przy ul. Wojska Polskiego 4, 24 – 100 Puławy dla 200 osób w dniu 12.12.2023 r. podczas konferencji w ramach Projektu „Siła jest w nas”” trwającej od godziny 9.00 do 15.00.Prosimy o przygotowanie kawy i herbaty od godz. 9:00, przygotowanie przerwy kawowej z ciastem i owocami ok. godz.11:30, poczęstunek tj. zimne przekąski i ciepłe dania na kończy ok. godz. 14
Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie n/w menu:
1. Serwis kawowy:
a. ciasta 25 kg w tym: snickers, sernik domowy, szarlotka
b. po 100 deserów: oreo, tiramisu gruszkowe,
c. kawa i herbata bez ograniczeń, w tym:
kawa rozpuszczalna Nescafe Creme i sypana Jacobs Cronung,
herbata – zestaw herbat expressowych: Lipton, earl – grey, zielona, owocowa (2 rodzaje),
cytryna, cukier, mleko,
filiżanki ze spodkami i łyżeczki dla 200 osób na każdą z przerw,
termosy z wrzątkiem,
d. szklanki na napoje,
e. serwetki papierowe,
f. woda gazowana, niegazowana (0,5 l butelka na osobę),
g. soki owocowe -pomarańcza, jabłko, czarna porzeczka – 250 ml/os
h. owoce – winogron biały i różowy (15 kg), mandarynki (15 kg).
2. Przekąski na koniec Konferencji:
Przystawki:
Tartaletki różne rodzaje 200 szt.
Pierożki z ciasta francuskiego 400 szt: z wędzonym kurczakiem oraz szpinakiem - 200 szt, fetą i suszonymi pomidorkami – 200 szt
Kurczak Kentucky z dipami – 100g/os
Boczek ze śliwką – 400 szt.
Pasztet z żurawiną – 60g/os
Rolada szpinakowa – 50 g/os
Paluszki grissini z szynką parmeńską – 400 szt.
Sałatki – po 50 g/os każdego rodzaju
Rucola, mango/gruszka, granat, ser pleśniowy, orzechy
Z selerem naciowym
Z kolorowym makaronem
Sałaty, pomidor, cukinia grillowana, mozzarella, sos miętowo – czosnkowy
Ciepłe dania:
Forszmak – 25 l
Pierogi 3 rodzaje (ruskie, ze szpinakiem i serem fetą, z mięsem) – łącznie 800 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 18912,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171759,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 570856,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171759,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Puławskie Stowarzyszenie Ochrony Zdrowia Psychicznego- Zakład Aktywności Zawodowej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7161955110
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 2A
7.3.4) Miejscowość: Puławy
7.3.5) Kod pocztowy: 24-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PUŁAWSKIE STOWARZYSZENIE OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO
jakie przetargi wygrała firma
PUŁAWSKIE STOWARZYSZENIE OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171759,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Puławskie Stowarzyszenie Ochrony Zdrowia Psychicznego- Zakład Aktywności Zawodowej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 716-19-55-110
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 2A,
7.3.4) Miejscowość: Puławy
7.3.5) Kod pocztowy: 24-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PUŁAWSKIE STOWARZYSZENIE OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO
jakie przetargi wygrała firma
PUŁAWSKIE STOWARZYSZENIE OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- "Remont kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego przy ul. Budowlanych w Puławach"
- zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZYGOTOWANIE I PODAWANIE WYŻYWIENIA UCZESTNIKOM PROJEKTU Tomaszowskie Centrum Usług Środowiskowych w okresie od 15.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostawie gorącego posiłku dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 4 im. Francesco Nullo w Olkuszu.
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej i Domów Dziennego Pobytu w Sandomierzu - 2025 rok
- "Usługa żywienia dzieci w przedszkolu samorządowym w Igołomi"
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Biura Sejmiku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze w 2025 r.
- "Usługa żywienia dzieci w przedszkolu samorządowym w Wawrzeńczycach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.