eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy"Świadczenie usługi cateringowej podzielonej na części"



Ogłoszenie z dnia 2023-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Świadczenie usługi cateringowej podzielonej na części"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004163408

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 17

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops.pulawy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.pulawy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mops-pulawy.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Świadczenie usługi cateringowej podzielonej na części"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c02c8b0b-8216-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00571087

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058957/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Przygotowanie i dostarczanie obiadów, podwieczorków i artykułów suchych dla 30 uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych na 2024 r

1.3.5 Catering - projekt norweski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495714

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NO/3410/3/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowane i dostarczanie obiadów, podwieczorków i artykułów suchych dla 30 uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych w ramach trwałości Projektu Bezpieczna Przystań Vigor finansowanego ze środków własnych gminy Miasto Puławy.

Przedmiotowa usługa polega na przygotowaniu i dostarczeniu w wyznaczonym czasie i w wyznaczonym miejscu cateringu, na który składa się gorący posiłek dwudaniowy z kompotem, podwieczorek, woda mineralna gazowana i niegazowana oraz artykuły suche (wymienione w dalszej części opisu).

Termin wykonania i wielkość zamówienia w 2024 roku.
30 posiłków w każdy dzień roboczy od 1 stycznia 2024 r do 31 grudnia 2024r. (251 dni roboczych) – czyli w sumie 7 530 posiłków (składających się z obiadów dwudaniowych, podwieczorków i artykułów suchych) z możliwością zamiany jakiegoś dnia roboczego na sobotę po wcześniejszym ustaleniu. Z uwagi na charakter prowadzonego wsparcia, tj. osoby starsze, niepełnosprawne, schorowane ilość obiadów jest codziennie weryfikowana przez pracowników Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych. Zamawiający w każdym dniu informuje o rzeczywistej ilości obiadów i podwieczorków na dany dzień.


Miejsce wykonania usługi:
Dzienny Dom Pomocy dla Osób Starszych w Puławach, ul. Kołłątaja 64, w przypadku nieobecności podopiecznego w DDPOS wykonawca zapewni dowóz posiłku pod wskazany mu adres zamieszkania na terenie Puław.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 264254,4 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej w Puławskim Domu Chemika przy ul. Wojska Polskiego 4, 24 – 100 Puławy dla 200 osób w dniu 12.12.2023 r. podczas konferencji w ramach Projektu „Siła jest w nas”” trwającej od godziny 9.00 do 15.00.
Prosimy o przygotowanie kawy i herbaty od godz. 9:00, przygotowanie przerwy kawowej z ciastem i owocami ok. godz.11:30, poczęstunek tj. zimne przekąski i ciepłe dania na kończy ok. godz. 14
Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie n/w menu:
1. Serwis kawowy:
a. ciasta 25 kg w tym: snickers, sernik domowy, szarlotka
b. po 100 deserów: oreo, tiramisu gruszkowe,
c. kawa i herbata bez ograniczeń, w tym:
 kawa rozpuszczalna Nescafe Creme i sypana Jacobs Cronung,
 herbata – zestaw herbat expressowych: Lipton, earl – grey, zielona, owocowa (2 rodzaje),
 cytryna, cukier, mleko,
 filiżanki ze spodkami i łyżeczki dla 200 osób na każdą z przerw,
 termosy z wrzątkiem,
d. szklanki na napoje,
e. serwetki papierowe,
f. woda gazowana, niegazowana (0,5 l butelka na osobę),
g. soki owocowe -pomarańcza, jabłko, czarna porzeczka – 250 ml/os
h. owoce – winogron biały i różowy (15 kg), mandarynki (15 kg).

2. Przekąski na koniec Konferencji:
Przystawki:
 Tartaletki różne rodzaje 200 szt.
 Pierożki z ciasta francuskiego 400 szt: z wędzonym kurczakiem oraz szpinakiem - 200 szt, fetą i suszonymi pomidorkami – 200 szt
 Kurczak Kentucky z dipami – 100g/os
 Boczek ze śliwką – 400 szt.
 Pasztet z żurawiną – 60g/os
 Rolada szpinakowa – 50 g/os
 Paluszki grissini z szynką parmeńską – 400 szt.

Sałatki – po 50 g/os każdego rodzaju
 Rucola, mango/gruszka, granat, ser pleśniowy, orzechy
 Z selerem naciowym
 Z kolorowym makaronem
 Sałaty, pomidor, cukinia grillowana, mozzarella, sos miętowo – czosnkowy

Ciepłe dania:
 Forszmak – 25 l
 Pierogi 3 rodzaje (ruskie, ze szpinakiem i serem fetą, z mięsem) – łącznie 800 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 18912,38 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171759,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 570856,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171759,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Puławskie Stowarzyszenie Ochrony Zdrowia Psychicznego- Zakład Aktywności Zawodowej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7161955110

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 2A

7.3.4) Miejscowość: Puławy

7.3.5) Kod pocztowy: 24-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171759,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23760,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Puławskie Stowarzyszenie Ochrony Zdrowia Psychicznego- Zakład Aktywności Zawodowej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 716-19-55-110

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 2A,

7.3.4) Miejscowość: Puławy

7.3.5) Kod pocztowy: 24-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.