eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WągrowiecWymiana opraw oświetleniowych na terenie miasta Wągrowca



Ogłoszenie z dnia 2024-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana opraw oświetleniowych na terenie miasta Wągrowca

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Wągrowiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791282

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 15a

1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wagrowiec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wagrowiec.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana opraw oświetleniowych na terenie miasta Wągrowca

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45d55990-1b86-4efc-b2ac-f451460f6b05

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571185

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028643/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Wymiana opraw oświetleniowych na terenie miasta Wągrowca

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473174

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZ.271.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Wymiana opraw oświetleniowych na terenie miasta Wągrowca”.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem opraw oświetlenia drogowego na terenie miasta Wągrowca (Gminy Miejskiej Wągrowiec). Wartość oferty winna obejmować wszystkie czynności niezbędne do wykonania modernizacji (wymiany) oświetlenia, materiały i sprzęt. W tym celu wykonawca składający ofertę, obowiązany jest do szczegółowego zapoznania się z przedmiotem zamówienia wraz z ewentualnym przeprowadzeniem wizji lokalnej w terenie (wizja lokalna nie jest obowiązkowa).
2. Zakres zamówienia obejmuje kompleksową wymianę opraw oświetleniowych na wskazanych przez Zamawiającego ulicach, określonych w załączniku nr 11 do specyfikacji.
Ilość opraw do modernizacji: 473 sztuki.

Zadanie ma na celu dobór nowych opraw LED wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej lub dopuszczonych do użycia na terenie Unii Europejskiej, dopasowanych do konkretnych ulic i sytuacji drogowych.

Wykonawca musi tak dobrać i zamontować nowe oprawy, aby w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia została uzyskana redukcja mocy zainstalowanych opraw oświetleniowych na poziomie co najmniej 50%.
Oprawy muszą spełniać wytyczne określone w aktualnym regulaminie programu „Rozświetlamy Polskę”
Instalowane oprawy oświetleniowe muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocześnie posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i lub równoważne.

Wymagany okres gwarancji dla zabudowanych opraw oświetleniowych musi wynosić co najmniej 60 miesięcy.

Wymieniane oprawy muszą być nowe oraz wyprodukowane na terenie Unii Europejskiej lub nowe oprawy dopuszczone do użycia na terenie Unii Europejskiej.


Zakres zadania obejmuje:
• modernizację oświetlenia na terenie Miasta Wągrowca poprzez: zakup, dostawę i montaż 473 nowych opraw, spełniających wymagania określone w regulaminie programu „Rozświetlamy Polskę”,
• wymianę opraw oświetlenia ulicznego typu LED zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją (załącznik nr 10 i 11 do specyfikacji, obowiązującymi przepisami, normami oraz wytycznymi określonymi w regulaminie programu „Rozświetlamy Polskę”,
• wykonawca na podstawie danych z załącznika nr 11 do SWZ zobowiązany jest dobrać moc instalowanych opraw tak aby były spełnione wymagania w zakresie oświetlenia dróg , ulic i miejsc publicznych wynikające z obowiązujących norm i przepisów prawa
• demontaż 473 sztuk istniejących opraw oświetlenia ulicznego,
• utylizację zdemontowanych opraw,
• wciąganie w słupy i wysięgniki przewodów w przypadku okablowania tego wymagającego,
• organizację zaplecza robót,
• wydzielenie i zabezpieczenie terenu prowadzonych robót,
• organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
• bieżący wywóz materiałów nieużytecznych,
• wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych,
• pomiary i badania linii oświetleniowej,
• uruchomienie i wdrożenie aplikacji umożliwiającej sterowanie wymienionymi oprawami oświetleniowymi
• wykonanie i wprowadzenie projektu organizacji ruchu oraz oznakowanie miejsca robót na czas ich poprowadzenia;
• przygotowanie, złożenie wniosków o zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót i poniesienia wszystkich kosztów wynikających z decyzji o zajęciu pasa drogowego na czas prowadzenia robót
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 10 i nr 11 do SWZ.

3. Wykonanie aktualizacji inwentaryzacji powykonawczej dla punktów, w których wymieniono oświetlenie w ramach niniejszego zamówienia (inwentaryzacja w formie papierowej oraz elektronicznej pdf).

4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. (Odbiory wykonanych prac na podstawie dokumentacji powykonawczej zawierającej schemat powykonawczy i protokoły pomiarów wymaganych parametrów. Dla skutecznego przeprowadzenia odbioru konieczne jest uzyskanie potwierdzenia o przekazaniu materiałów
z demontażu).

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34993000-4 - Światła drogowe

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 624840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 809998,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 624840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRO-TELE DAMIAN ŚMIGIELSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841991145

7.3.4) Miejscowość: DALKI

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 624840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.