Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00541107/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Gościeradów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOŚCIERADÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409643
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gościeradów Ukazowy 61
1.5.2.) Miejscowość: Gościeradów Ukazowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-275
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 158381105
1.5.8.) Numer faksu: 158381140
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@goscieradow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.goscieradow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://goscieradow.ezamawiajacy.pl/pn/goscieradow/demand/178090/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Gościeradów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74eef526-68d2-4a94-b219-b2952add4bef
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571211
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071645/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Gościeradów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541107
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Gościeradów“.
2. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia planu ogólnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) zwanej dalej ustawą o PiZP, a także przepisami wykonawczymi do tej ustawy.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszej usługi został opisany we wzorze umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym podstępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta złożona przez Pana Piotra Łuszczek, zam. Wrocław. Wykonawca w ramach oceny ofert został wezwany, na podstawie art. 274 ust. 1, do złożenia podmiotowych środków dowodowych – m.in. wykazu usług wraz z referencjami.W trakcie oceny złożonych podmiotowych środków dowodowych, stwierdzono brak referencji potwierdzających należyte wykonanie usług w zawartych w wykazie i wezwano Wykonawcę do ich uzupełnienia. W odpowiedzi Wykonawca złożył niekompletne środki dowodowe, ponieważ 2 z uzupełnionych referencji nie zostały podpisane.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168510,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168510,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.