Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000162665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Senatorska, 29/31
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-099
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szrm@szrm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrm.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b095adf8-e270-48cd-8f17-17992ac65a8e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571228
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029797/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Ochrona bud. przy ul. Senatorskiej 29/31 (...) i przy ul. Sokratesa 15 - na lata 2025-2026 i przy ul. Marszałkowskiej 77/79 na okres 12 m-cy, zamówienie udzielane w częściach,
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szrm.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szrm.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3.6.1. Zamawiający informuje, że dokumenty elektroniczne przekazywane za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, są sporządzane w jednym z formatów danych określonych
w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
3.6.2. W przypadku składania oświadczeń woli lub oświadczeń wiedzy w formie elektronicznej Zamawiający rekomenduje złożenie ich w formacie „pdf" z kwalifikowanym podpisem elektronicznym osadzonym wewnątrz pliku (tzw. PAdES).
Ponadto, w celu uniknięcia ewentualnych problemów w trakcie weryfikacji złożonych podpisów, Zamawiający rekomenduje użycie kwalifikowanego znacznika czasu przy stosowaniu podpisu elektronicznego.
Ponadto, w przypadku stosowania przez Wykonawcę znacznika podpisu Zamawiający zaleca umieszczać ww. znacznik w taki sposób, aby nie zasłaniał treści podpisywanego dokumentu.
3.6.3. Używanie Platformy w pełnym zakresie wymaga spełnienia minimalnych wymagań sprzętowo- aplikacyjnych, w tym:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
3) Włączona w przeglądarce obsługa JavaScript;
4) Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows – wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji JAVA SE Runtime Environment 8u202 – Windows x86 Office oraz Windows x 64 dla systemu Mac – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8 u 202 – Mac OSX x 64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE JAVA w wersji Open JDK);
5) Zainstalowana aplikacja Szafir Host;
6) Podłączony lub wbudowany w komputer czytnik kart podpisu elektronicznego. Prawidłowość zainstalowania ww. komputerów można zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciu przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”.
3.6.4. Dopuszcza się następujące formaty plików przekazywanych przez Wykonawców za pośrednictwem platformy (pliki do wielkości 2GB):
1) Do danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne dopuszcza się następujące formaty danych: txt, rtf, xps, odt, ods, odp, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, pdf.
2) Do danych zawierających informację graficzną dopuszcza się następujące formaty danych: jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg.
3) Do danych zawierających informację dźwiękową lub filmową dopuszcza się następujące formaty danych: wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv.
4) Do danych zawierających grafikę wektorową dopuszcza się format danych: dwg.
5) Do kompresji (zmniejszenia objętości) dokumentów elektronicznych dopuszcza się następujące formaty danych: zip, tar, gz, gzip, 7z.
6) Do elektronicznego podpisywania, opatrywania pieczęcią elektroniczną i szyfrowania dokumentów elektronicznych dopuszcza się następujące standardy podpisów i szyfrowania: XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Pobrane w formacie XML z Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej, podpisane przy pomocy Profilu Zaufanego dokumenty pdf dopuszcza się do wielkości pliku 10 MB.
3.6.5. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie zakupowej i zapisany, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero
po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
3.6.6. Czasem odbioru danych przez Platformę jest data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.
4. Oferty oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Postanowienia związane z ochroną danych osobowych zawarte są w Rozdziale XXIV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP/PW/50//2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na niżej wymienione części:
Część I - Ochrona obiektu przy ul. Senatorskiej 29/31 w Warszawie,
Część II - Ochrona obiektu przy ul. Sokratesa 15 w Warszawie,
Część III - Ochrona obiektu przy ul. Marszałkowskiej 77/79 w Warszawie.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Całodobową, bezpośrednią ochronę fizyczną obiektów Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta wraz z przynależnymi terenami, parkingami oraz znajdującymi się w nich osobami i mieniem w niżej określonych lokalizacjach:
a) ul. Senatorska29/31w Warszawie,
b) ul. Sokratesa 15 w Warszawie,
c) ul. Marszałkowska 77/79 w Warszawie,
2) Ochronę świadczoną przez 24 godziny na dobę przez wszystkie dni miesiąca, w systemie jednoosobowym (zmianowym),
3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) stałą ochronę obiektu i mienia,
b) monitoring obiektu przy wykorzystaniu istniejących systemów,
c) zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się na terenie chronionym,
d) przeciwdziałanie kradzieżom,
e) przeciwdziałanie włamaniom, napadom rabunkowym oraz niszczeniu mienia,
f) przeciwdziałanie malowaniu graffiti na ścianach,
g) zapewnienie porządku i spokoju na terenie chronionym,
h) kontrolę ruchu osób i pojazdów na terenie obiektu,
i) gospodarowanie kluczami,
j) wykonywanie na polecenie Zamawiającego doraźnych prac gospodarczych,
k) wykonywanie dodatkowych czynności związanych z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia.
4) Odpowiedzialność Wykonawcy za powierzone do ochrony mienie i teren rozpoczyna się od dnia 31 grudnia 2024 r. od godz. 10:01.
4. Ponadto szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: Projektowane Postanowienia Umowy (zwane dalej PPU) oraz Charakterystyka obiektów – dla każdej części;
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-12-31 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na niżej wymienione części:
Część I - Ochrona obiektu przy ul. Senatorskiej 29/31 w Warszawie,
Część II - Ochrona obiektu przy ul. Sokratesa 15 w Warszawie,
Część III - Ochrona obiektu przy ul. Marszałkowskiej 77/79 w Warszawie.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Całodobową, bezpośrednią ochronę fizyczną obiektów Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta wraz
z przynależnymi terenami, parkingami oraz znajdującymi się w nich osobami i mieniem w niżej określonych lokalizacjach:
a) ul. Senatorska29/31w Warszawie,
b) ul. Sokratesa 15 w Warszawie,
c) ul. Marszałkowska 77/79 w Warszawie,
2) Ochronę świadczoną przez 24 godziny na dobę przez wszystkie dni miesiąca, w systemie jednoosobowym (zmianowym),
3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) stałą ochronę obiektu i mienia,
b) monitoring obiektu przy wykorzystaniu istniejących systemów,
c) zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się na terenie chronionym,
d) przeciwdziałanie kradzieżom,
e) przeciwdziałanie włamaniom, napadom rabunkowym oraz niszczeniu mienia,
f) przeciwdziałanie malowaniu graffiti na ścianach,
g) zapewnienie porządku i spokoju na terenie chronionym,
h) kontrolę ruchu osób i pojazdów na terenie obiektu,
i) gospodarowanie kluczami,
j) wykonywanie na polecenie Zamawiającego doraźnych prac gospodarczych,
k) wykonywanie dodatkowych czynności związanych z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia.
4) Odpowiedzialność Wykonawcy za powierzone do ochrony mienie i teren rozpoczyna się od dnia 31 grudnia 2024 r. od godz. 10:01.
4. Ponadto szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: Projektowane Postanowienia Umowy (zwane dalej PPU) oraz Charakterystyka obiektów – dla każdej części;
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-12-31 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na niżej wymienione części:
Część I - Ochrona obiektu przy ul. Senatorskiej 29/31 w Warszawie,
Część II - Ochrona obiektu przy ul. Sokratesa 15 w Warszawie,
Część III - Ochrona obiektu przy ul. Marszałkowskiej 77/79 w Warszawie.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Całodobową, bezpośrednią ochronę fizyczną obiektów Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta wraz
z przynależnymi terenami, parkingami oraz znajdującymi się w nich osobami i mieniem w niżej określonych lokalizacjach:
a) ul. Senatorska29/31w Warszawie,
b) ul. Sokratesa 15 w Warszawie,
c) ul. Marszałkowska 77/79 w Warszawie,
2) Ochronę świadczoną przez 24 godziny na dobę przez wszystkie dni miesiąca, w systemie jednoosobowym (zmianowym),
3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) stałą ochronę obiektu i mienia,
b) monitoring obiektu przy wykorzystaniu istniejących systemów,
c) zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się na terenie chronionym,
d) przeciwdziałanie kradzieżom,
e) przeciwdziałanie włamaniom, napadom rabunkowym oraz niszczeniu mienia,
f) przeciwdziałanie malowaniu graffiti na ścianach,
g) zapewnienie porządku i spokoju na terenie chronionym,
h) kontrolę ruchu osób i pojazdów na terenie obiektu,
i) gospodarowanie kluczami,
j) wykonywanie na polecenie Zamawiającego doraźnych prac gospodarczych,
k) wykonywanie dodatkowych czynności związanych z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia.
4) Odpowiedzialność Wykonawcy za powierzone do ochrony mienie i teren rozpoczyna się od dnia 31 grudnia 2024 r. od godz. 10:01.
4. Ponadto szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: Projektowane Postanowienia Umowy (zwane dalej PPU) oraz Charakterystyka obiektów – dla każdej części;
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-12-31 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Określenie warunków: (dotyczy: Części I, Części II oraz Części III)
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualną koncesję udzieloną przez Ministra właściwego do spraw wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – powyższy warunek będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa.
Określenie warunków:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
4.1. Posiada doświadczenie: (dotyczy: Części I, Części II oraz Części III)
w okresie ostatnich trzech lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w wykonaniu* lub/i wykonywaniu** co najmniej dwóch usług, polegających na pełnieniu ochrony w obiektach użyteczności publicznej*** o powierzchni co najmniej 2 500 m2.
* Za wykonaną usługę Zamawiający rozumie taką usługę, która została zrealizowana na rzecz podmiotu (Zamawiającego/Odbiorcę) w ramach danej umowy i odebrana przez ten podmiot, jako wykonana należycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwości przedstawianych danych, które będą wyszczególnione w ofercie.
** W przypadku usług wykonywanych (nie zakończonych) datą ich wykonania będzie data wystawienia dokumentu potwierdzającego ich należyte wykonywanie.
***Zgodnie z § 3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki oraz ich usytuowanie przez budynki użyteczności publicznej należy rozumieć: budynki przeznaczone na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do pełnienia podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
4.2. Dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe lub doświadczenie:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Uwaga!
1) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wykonaniem lub/i wykonywaniem usług muszą wykazać się łącznie Wykonawcy występujący wspólnie.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W ww. przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykaz podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia) składanych na wezwanie zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w celu niepodlegania wykluczeniu:
1.1. Oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego to tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SWZ).
Uwaga!
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, dokument, o którym mowa powyżej, musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykaz podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia) składanych na wezwanie zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 Ustawy.
2.1. Aktualna koncesja wydana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji potwierdzająca uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, wykonywanej na podstawie Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. 2021 poz. 1995);
2.2. Wykaz usług, wykonanych (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane), a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (liczonych wstecz od dnia,
w którym upływa termin składania ofert) - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SWZ.
Uwaga!
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych/wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu/wykonywaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył/uczestniczy (które zrealizował/realizuje).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Szczegółowy wykaz wymaganych oświadczeń lub dokumentów określa Rozdział VII i VIII SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zawarto w SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
4. Stosownie do postanowień art. 455 Ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, wobec czego ww. zmiany oraz warunki tych zmian zostały określone w PPU (załącznik do SWZ).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-07 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na platformie zakupowej pod adresem: http://ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-07 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa trenażerów i symulacji VR dla kierunku ratownictwo medyczne
- Dostawa licencji Microsoft Office 365 lub równoważnych subskrypcji pakietu usług hostowanych - subskrypcja na użytkownika wraz usługą wdrożenia
- Wykonanie remontu konserwatorskiego drzwi wejściowych od strony placu Narutowicza oraz od strony ul. Mochnackiego w Domu Studenckim Politechniki Warszawskiej "Akademik" przy placu Narutowicza 5
- Dostawa mięsa i wędlin
- Wymiana istniejącego okna wystawowego (stalowego) na nową stolarkę aluminiową w Kielcach przy ul. Petyhorskiej 15
- Utrzymanie wód i urządzeń wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Łowiczu w podziale na 4 części
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia w Kuratorium Oświaty w Łodzi
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Malborku
- Ochrona Multimedialnego Parku Fontannna skwerze I Dywizji Pancernej WP w Warszawiew okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r.
- "Zabezpieczenie imprez sportowych na rzecz GKS GieKSa Katowice S.A. - 2 zadania"
- P-61/2024 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w systemie całodobowym dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Jarosławiu
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.