Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00406491/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa targowiska gminnego w Lipcach Reymontowskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipce Reymontowskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148302
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 24
1.5.2.) Miejscowość: Lipce Reymontowskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-127
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 468316166, 468316197
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lipcereymontowskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipcereymontowskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4e55aaa5-be71-4c6b-8659-96623881aa451.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa targowiska gminnego w Lipcach Reymontowskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e55aaa5-be71-4c6b-8659-96623881aa45
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571256
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00230139/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa targowiska gminnego w Lipcach Reymontowskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406491
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGPiK.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2588617,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie targowiska gminnego w Lipcach Reymontowskich.
2. Zakres robót budowlanych:
1) budowa budynku usługowego,
2) przykrycie rowu,
3) wykonanie utwardzenia pod targowisko, miejsca postojowe oraz chodniki,
4) wykonanie chodnika wzdłuż ul. Targowej,
5) wykonanie zadaszenia części miejsc handlowych,
6) wykonanie oświetlenia solarnego terenu.
3. Orientacyjne parametry powierzchniowe i wielkościowe inwestycji:
Teren przeznaczony pod targowisko gminne oraz budynek usługowy zajmuje powierzchnię około 4.240 m² (utwardzenie terenu, budynek usługowy, tereny zielone). Dodatkowo powierzchnia projektowanego chodnika wzdłuż ulicy Targowej – około 300 m².
Utwardzenie terenu targowiska (wg koncepcji pzt): 1.980 m²;
w tym:
• Miejsca targowe bez zadaszenia: 216 m²;
• Miejsca targowe zadaszone: 60 m²;
• Miejsca postojowe geo-krata: 137 m²;
• Pozostałe utwardzenie: 1.567 m²;
• Przykrycie rowu: na odcinku 45mb.
• Utwardzenie wokół budynku (wg koncepcji pzt):
• Miejsca postojowe: 93 m²;
• Chodniki i pozostałe utwardzenie (w tym droga wewnętrzna): około 665 m².
• Chodnik wzdłuż ulicy Targowej: około 300 m².
Podstawowe parametry budynku usługowego (wg koncepcji architektonicznej):
Powierzchnia zabudowy: 290 m²;
Powierzchnia użytkowa: 232 m²;
Kubatura: 1.450 m³;
Wysokość budynku: około 5 m.
UWAGA: Podane wielkości powierzchni terenu utwardzonego, miejsc handlowych, postojowych oraz parametry techniczne budynku takie jak powierzchnia zabudowy, powierzchnia użytkowa, kubatura, wysokość należy traktować jako koncepcyjne, które mogą ulec zmianie podczas projektowania właściwego po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego/Inwestora.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności,
dotyczący:
1) uzyskanie wszystkich niezbędnych warunków technicznych do zrealizowania przedmiotu zamówienia,
2) pozyskanie map do celów projektowych,
3) opracowanie koncepcji budynku oraz przedłożenie jej Zamawiającemu do akceptacji,
4) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej (po 5 egz. oraz w wersji elektronicznej) na podstawie uzgodnionej koncepcji i uzyskania dla niej wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii, zgód i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zaprojektowania i wykonania robót budowlanych,
UWAGA: Z uwagi na sąsiedztwo działki z terenami leśnymi należy wystąpić do Ministra Infrastruktury o odstępstwo od warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie w celu uzyskania pozwolenia na posadowienie budynku w odległości 4 m od granicy z terenami leśnymi.
5) sporządzenie projektów wykonawczych, projektu technologii kuchni, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiaru robót i kosztorysu (po 2 egz. oraz wszystkie dokumentacje w wersji elektronicznej),
6) uzyskanie niezbędnych pozwoleń na budowę / wykonanie niezbędnych zgłoszeń robót budowlanych,
7) dokonanie wszystkich czynności formalno-prawnych związanych z realizacją inwestycji (uzgodnienia, zgłoszenia, nadzory itp.),
8) zakup niezbędnych urządzeń, materiałów i ich dostawa,
9) wykonanie przyłączy: wodociągowego, kanalizacyjnego i energetycznego,
10) wybudowanie kompletnego obiektu objętego dokumentacją projektową,
11) przeprowadzenie wszelkich niezbędnych prób i uruchomień instalacji,
12) przeprowadzenie wszelkich niezbędnych odbiorów i uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii, zgód i decyzji administracyjnych, niezbędnych do uruchomienia i przekazania obiektu do użytkowania, w tym zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji fotowoltaicznej do sieci elektroenergetycznej lokalnemu operatorowi sieci dystrybucyjnej OSD po jej wybudowaniu,
13) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
14) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej,
15) przygotowanie, opracowanie i przekazanie instrukcji obsługi i eksploatacji instalacji i urządzeń związanych z obiektem,
16) przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi
i eksploatacji instalacji i urządzeń związanych z obiektem
17) opracowanie dokumentacji powykonawczej,
18) pełnienie nadzoru autorskiego podczas prowadzenia robót budowlanych związanych z realizacją przedmiotowego projektu i wprowadzanie niezbędnych zmian w czasie realizacji budowy, koniecznych do prawidłowego wykonania robót budowlanych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno-użytkowy dotyczący Budowy targowiska gminnego w Lipcach Reymontowskich, stanowiący załącznik nr 7 do SWZ,
5. Miejsce realizacji zamówienia: działki nr ew. 858/1, 860/1, 865/1, 866/2, 857 obręb Lipce Reymontowskie, gmina Lipce Reymontowskie, powiat skierniewicki, woj. łódzkie
4.5.3.) Główny kod CPV: 45213142-0 - Roboty budowlane w zakresie targowisk na wolnym powietrzu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
79930000-2 - Specjalne usługi projektowe
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45000000-7 - Roboty budowlane
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45261320-3 - Kładzenie rynien
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
42511110-5 - Pompy grzewcze
45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek
44621110-3 - Grzejniki centralnego ogrzewania
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
44112100-9 - Wiaty
31310000-2 - Sieci zasilające
31311000-9 - Podłączenia energetyczne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3184000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4895400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3184000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TM-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101481323
7.3.3) Ulica: al. Niepodległości 10
7.3.4) Miejscowość: Skierniewice
7.3.5) Kod pocztowy: 96-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3184000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
więcej: Sieci zasilające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.