Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00538024/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wdrożenie usług z zakresu cyberbezpieczeństwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudniki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398586
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 12A
1.5.2.) Miejscowość: Rudniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-325
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 3595072
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rudniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudniki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rudniki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wdrożenie usług z zakresu cyberbezpieczeństwa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95ee2e15-9208-4ed9-a33c-cb84a7d7446f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571265
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00577880/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wdrożenie usług z zakresu cyberbezpieczeństwa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Cyberbezpieczny samorząd”, który jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021 – 2027 (FERC) Działanie 2.2 - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538024
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PRG.271.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 159349,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Świadczenie usług utrzymania środowiska SIEM/SOC wraz z dostawą i wdrożeniem serwera:1) Świadczenie usług utrzymania systemu Zarządzania Informacjami i Zdarzeniami Bezpieczeństwa (SIEM) oraz Centrum Operacji Bezpieczeństwa (SOC)
a) Skonfigurowanie w ramach platformy witalizacyjnej funkcjonalności kopii zapasowych i odzyskiwania plików i danych oprogramowania dla środowiska SIEM/SOC
b) Opracowanie i wdrożenie planu zarządzania podatnościami. Wykonawca opracuje i przedstawi plan działania na wypadek krytycznych incydentów bezpieczeństwa, który będzie obejmował:
i. Procedury natychmiastowej reakcji na incydenty,
ii. Procedury powiadamiania odpowiednich służb i zespołów reagowania,
iii. Plany przywracania działania systemów po incydentach,
iv. Procedury analizy incydentów po ich wystąpieniu oraz wdrażania działań zapobiegawczych.
c) Monitorowanie, analiza oraz odpowiedź na incydenty bezpieczeństwa w postaci przekazania pełnej informacji do zespołu IT Zleceniodawcy
d) Sporządzanie okresowych raportów:
i. Comiesięczne raporty szczegółowe z działania systemu SOC/SIEM (18 raportów w ciągu 18 miesięcy)
ii. Kwartalne raporty podsumowujące (1-2 strony) z zaleceniami
e) Wdrożenie zaleceń z raportów kwartalnych, wykonane przez 2-osobowy zespół Wykonawcy w ścisłej współpracy z zespołem IT Zamawiającego
2) Dostawa i wdrożenie serwera wraz z oprogramowaniem dla środowiska SIEM/SOC – obejmujące dostawę, instalację oraz konfigurację sprzętu komputerowego, zgodnie z określoną specyfikacją techniczną.
Szczegółowy opis znajduje się się w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
30211000-1 - Komputery wysokowydajne
4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Audyt bezpieczeństwa infrastruktury IT zgodny z wymogami Krajowych Ram Interoperacyjności (KRI) oraz wdrożenie zaleceń poaudytowych:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu bezpieczeństwa infrastruktury IT zgodnego z wymogami Krajowych Ram Interoperacyjności (KRI) oraz wdrożenie zaleceń poaudytowych w organizacji Zamawiającego. Celem audytu jest zidentyfikowanie potencjalnych luk i słabości w systemach, aplikacjach oraz konfiguracjach urządzeń sieciowych, a następnie wdrożenie odpowiednich środków zaradczych, aby zapewnić zgodność z aktualnymi standardami bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych.
1) Audyt bezpieczeństwa infrastruktury IT:
a) Przegląd i analiza aktualnej infrastruktury IT
i. Dokumentacja i schematy topologii sieci
ii. Inwentaryzacja urządzeń i systemów
b) Przegląd architektury sieci pod kątem bezpieczeństwa teleinformatycznego
i. Analiza segmentacji sieci
ii. Ocena mechanizmów kontroli dostępu
c) Ocena polityk bezpieczeństwa i procedur, w szczególności przeprowadzenie audytu polityki kopii zapasowych i backup-ów, audyt procedur na wypadek awarii
i. Przegląd polityk zarządzania hasłami
ii. Ocena procedur zarządzania incydentami
d) Testy penetracyjne wewnętrzne i analiza podatności
i. Analiza zabezpieczeń urządzeń sieciowych
ii. Analiza podatności systemów operacyjnych
iii. Testy aplikacji webowych i usług sieciowych
e) Testy penetracyjne zewnętrzne i analiza podatności
i. Testy zabezpieczeń firewalli i routerów
ii. Symulacja ataków z zewnątrz
f) Przegląd konfiguracji urządzeń sieciowych i usług
i. Ocena zabezpieczeń protokołów sieciowych
ii. Sprawdzenie konfiguracji urządzeń pod kątem zgodności z najlepszymi praktykami
g) Ocena zgodności z KRI
2) Przygotowanie raportu z audytu:
a) Szczegółowy raport zawierający wyniki audytu
b) Wizualizacja luk i podatności na schematach sieci
c) Identyfikacja luk i podatności w systemach wraz z wyjaśnieniem ich znaczenia i oceną ryzyka (prawdopodobieństwo/zagrożenie)
d) Określenie priorytetów dla działań naprawczych
e) Wnioski i rekomendacje w celu dokładnego rozpoznania i redukcji zidentyfikowanych ryzyka, zagrożeń i podatności oraz wskazanie adekwatnych działań (zaleceń) mających na celu jak najszybsze ich wyeliminowanie
3) Wdrożenie zaleceń, wykonane przez 3-osobowy zespół Wykonawcy w ścisłej współpracy z zespołem IT Zamawiającego:
a) Analiza możliwości technicznych implementacji zaleceń, pod względem urządzeń, konfiguracji, licencji, ciągłości działania sieci i ciągłości dostępu do usług.
b) Dostosowanie infrastruktury do wdrożenia zaleceń
i. Modyfikacja konfiguracji sieci
ii. Aktualizacja oprogramowania i firmware’u
c) Przygotowanie scenariuszy wdrożenia zaleceń, wraz z procedurami roll-back
d) Wykonanie kopii zapasowych wraz z testami odtworzeniowymi
e) Kontrolowane wdrożenie zaleceń w oknach serwisowych (22:00 – 6:00)
f) Monitorowanie i weryfikacja wdrożonych zaleceń
4) Przygotowanie raportu z wdrożenia zaleceń.
Szczegółowy opis znajduje się się w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów
4.5.5.) Wartość części: 63414,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Usługa szkoleniowa z zakresu Cyberbezpieczeństwa:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 12 szkoleń z tematyki Cyberbezpieczeństwa dla pracowników Urzędu Gminy na przestrzeni 18 miesięcy:
1) ABC Cyberbezpieczeństwa, czas trwania: 2h zegarowe, 4 szkolenia
2) Liderzy Cyberbezpieczeństwa: Szkolenie dla Zarządu, czas trwania: 2h zegarowe, 4 szkolenia
3) Bezpieczeństwo Infrastruktury IT, czas trwania: 2h zegarowe, 4 szkolenia
Szczegółowy opis znajduje się się w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 14000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: Zabezpieczenie infrastruktury IT – Device Hardening:Przedmiotem zamówienia jest usługa zabezpieczenia infrastruktury IT poprzez zastosowanie procesu device hardening (uszczelnienia urządzeń) w celu zwiększenia odporności na potencjalne zagrożenia. Usługa obejmuje szereg działań mających na celu zmniejszenie powierzchni ataku oraz wdrożenie mechanizmów ochrony w urządzeniach takich jak: Serwery fizyczne i wirtualne (do 4 sztuk),Routery i firewalle (do 4 sztuk), Przełączniki sieciowe L2 i L3 (do 12 sztuk), Inne urządzenia sieciowe (drukarki, kamery IP, itp.) (do 5 sztuk).
Usługa device hardening obejmuje następujące działania:
1) Analiza i inwentaryzacja urządzeń:
a) Identyfikacja wszystkich urządzeń wchodzących w skład infrastruktury IT
b) Określenie typu, modelu, systemu operacyjnego i roli każdego urządzenia
c) Analiza konfiguracji urządzeń pod kątem potencjalnych luk w zabezpieczeniach
2) Opracowanie planu zabezpieczeń:
a) Opracowanie indywidualnego planu device hardening dla każdego typu urządzenia
b) Uwzględnienie specyfiki i wymagań poszczególnych urządzeń oraz całej infrastruktury
c) Konsultacje z Zamawiającym w celu dostosowania planu do jego potrzeb
3) Wdrożenie zabezpieczeń:
a) Wyłączenie zbędnych usług i protokołów
b) Aktualizacja oprogramowania i firmware'u do najnowszych wersji
c) Utworzenie i egzekwowanie polityki silnych haseł
d) Wdrożenie mechanizmów uwierzytelniania dwuskładnikowego (2FA)
e) Konfiguracja logowania i monitorowania zdarzeń
f) Wdrożenie mechanizmów ochrony przed atakami DDoS
g) Inne działania mające na celu zwiększenie bezpieczeństwa urządzeń
4) Testowanie i weryfikacja:
a) Przeprowadzenie testów penetracyjnych w celu weryfikacji skuteczności wdrożonych zabezpieczeń
b) Analiza wyników testów i ewentualne wprowadzenie dodatkowych zabezpieczeń
c) Sporządzenie raportu z testów i rekomendacji.
Szczegółowy opis znajduje się się w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
4.5.5.) Wartość części: 22764,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4Crypto Adam Czubak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542492492
7.3.3) Ulica: Leśna 11
7.3.4) Miejscowość: Szczedrzyk
7.3.5) Kod pocztowy: 46-042
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4Crypto Adam Czubak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542492492
7.3.3) Ulica: Leśna 11
7.3.4) Miejscowość: Szczedrzyk
7.3.5) Kod pocztowy: 46-042
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4Crypto Adam Czubak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542492492
7.3.3) Ulica: Leśna 11
7.3.4) Miejscowość: Szczedrzyk
7.3.5) Kod pocztowy: 46-042
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4Crypto Adam Czubak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542492492
7.3.3) Ulica: Leśna 11
7.3.4) Miejscowość: Szczedrzyk
7.3.5) Kod pocztowy: 46-042
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- DZP.261.64.2024 - aktualizacja, utrzymanie i dostosowanie systemu FORMS w związku z projektem IKR-Indywidualne Konto Rozwojowe
- Przedłużenia wsparcia producenta dla oprogramowania NetIQ IDM.
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
więcej: Komputery wysokowydajne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.