eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LutomierskBudowa budynku na działce nr 159/4 w Charbicach Górnych



Ogłoszenie z dnia 2024-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku na działce nr 159/4 w Charbicach Górnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lutomiersk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II nr 11

1.5.2.) Miejscowość: Lutomiersk

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-083

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: (0-43) 677-050-11

1.5.8.) Numer faksu: (0-43) 677-50-94

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lutomiersk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lutomiersk.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b07af73c-c5f8-4a65-9ca0-fb91344cd868

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku na działce nr 159/4 w Charbicach Górnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b07af73c-c5f8-4a65-9ca0-fb91344cd868

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571297

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050363/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa budynku na działce nr159/4 w Charbicach Górnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486758

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIiR.271.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. „Budowa budynku na działce nr159/4
w Charbicach Górnych”.
1.1.
Opis inwestycji:
Zadanie inwestycyjne zakłada budowę budynku gospodarczego wyposażonego w instalacje elektryczne i sanitarne,
zawierającego pomieszczenie sanitarne wyposażone w miskę ustępową i umywalkę, oraz pomieszczenie wyposażone w
zlew dla celów gospodarczych. Nie przewiduje się ogrzewania w budynku gospodarczym.
Forma architektoniczna prosta Budynek zamknięty w bryle wielościanu o prostej formie architektonicznej.
Konstrukcja główna budynku - rozbudowę budynku zaprojektowano w technologii kanadyjskiej, szkieletowej, drewnianej.
Zasilenie obiektu w wodę do celów gospodarczych przewidziano z wodociągu gminnego, odprowadzenie ścieków do
projektowanego zbiornika na nieczystości stałe. Wody opadowe rozprowadzone na terenie działki inwestora - powierzchnia
biologicznie czynna zgodna z wymaganiami określonymi w decyzji o warunkach zabudowy.
Nieruchomość przewidziana pod realizację zamierzenia znajduje się w Charbicach Górnych na dz. nr ewid. 159/4.
W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca wykona rozbiórkę istniejącego budynku, budowę nowego budynku,
budowę przyłącza wody, przeniesienie licznika energii elektrycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Ponadto
Wykonawca ma obowiązek wykonać/zakupić i zamontować tablicę informacyjną o współfinansowaniu. Tablica informacyjna
powinna być o wymiarach 80 cm x 120 cm zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie:
https://www.lodzkie.pl/files/177/Dotacje_2024_Tablice_Swietlica_Solecka_Wspo%CC%81%C5%82finansowanie.jpg
Miejsce realizacji zaznaczono na mapie stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
1.2.
Charakterystyczne parametry obiektu budowlanego, w szczególności:
Powierzchnia zabudowy - 63,30 m2
Powierzchnia użytkowa - 75,90 m2
Kubatura projektowanej rozbudowy - 255,25 m3
Długość budynku - 9,02 m
Szerokość elewacji frontowej - 7,02 m
Wysokość budynku - 5,54 m
Kąt nachylenia dachu: - 27°.
ilość kondygnacji - 1
1.3.
Szczegóły dotyczące wskazanych powyżej robót znajdują się w załączonych dokumentach zamówienia w skład których
wchodzą:
- projekt budowlany, projekt techniczny - załącznik nr 7 do SWZ;
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - - załącznik nr 9 do SWZ;
oraz
- przedmiar robót– załącznik nr 8 do SWZ,
- projekt umowy - załącznik nr 6 do SWZ.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.
1.4.
Roboty budowlane będą realizowane zgodnie ze zgłoszeniem rozbiórki znak. B-K.6743.225.2024.GL z dn. 27-05-2024r.
przyjętym bez uwag i sprzeciwu przez Wydział Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Pabianicach oraz
zgodnie z decyzją pozwolenie na budowę nr 33/2024 z dn. 01-02-2024r, znak AB-K.6740.2.2024.GL wydaną przez Starostę
Pabianickiego (skany zgłoszenia rozbiórki i pozwolenia na budowę - w załączeniu do siwz).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 478890,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 478890,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 478890,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kasmo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472388323

7.3.3) Ulica: Kilińskiego 33

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 478890,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający informuje, iż inwestycja jest współfinansowana ze środków budżetu Województwa Łódzkiego na rok 2024 w
ramach naboru „Świetlica sołecka na plus” na podstawie umowy nr 124/RR/24 z dn. 24-04-2024r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.