Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00486758/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
- 2024/BZP 00507920/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku na działce nr 159/4 w Charbicach Górnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lutomiersk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II nr 11
1.5.2.) Miejscowość: Lutomiersk
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-083
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: (0-43) 677-050-11
1.5.8.) Numer faksu: (0-43) 677-50-94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lutomiersk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lutomiersk.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b07af73c-c5f8-4a65-9ca0-fb91344cd8681.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku na działce nr 159/4 w Charbicach Górnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b07af73c-c5f8-4a65-9ca0-fb91344cd868
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571297
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050363/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa budynku na działce nr159/4 w Charbicach Górnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486758
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIiR.271.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. „Budowa budynku na działce nr159/4
w Charbicach Górnych”.
1.1.
Opis inwestycji:
Zadanie inwestycyjne zakłada budowę budynku gospodarczego wyposażonego w instalacje elektryczne i sanitarne,
zawierającego pomieszczenie sanitarne wyposażone w miskę ustępową i umywalkę, oraz pomieszczenie wyposażone w
zlew dla celów gospodarczych. Nie przewiduje się ogrzewania w budynku gospodarczym.
Forma architektoniczna prosta Budynek zamknięty w bryle wielościanu o prostej formie architektonicznej.
Konstrukcja główna budynku - rozbudowę budynku zaprojektowano w technologii kanadyjskiej, szkieletowej, drewnianej.
Zasilenie obiektu w wodę do celów gospodarczych przewidziano z wodociągu gminnego, odprowadzenie ścieków do
projektowanego zbiornika na nieczystości stałe. Wody opadowe rozprowadzone na terenie działki inwestora - powierzchnia
biologicznie czynna zgodna z wymaganiami określonymi w decyzji o warunkach zabudowy.
Nieruchomość przewidziana pod realizację zamierzenia znajduje się w Charbicach Górnych na dz. nr ewid. 159/4.
W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca wykona rozbiórkę istniejącego budynku, budowę nowego budynku,
budowę przyłącza wody, przeniesienie licznika energii elektrycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Ponadto
Wykonawca ma obowiązek wykonać/zakupić i zamontować tablicę informacyjną o współfinansowaniu. Tablica informacyjna
powinna być o wymiarach 80 cm x 120 cm zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie:
https://www.lodzkie.pl/files/177/Dotacje_2024_Tablice_Swietlica_Solecka_Wspo%CC%81%C5%82finansowanie.jpg
Miejsce realizacji zaznaczono na mapie stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
1.2.
Charakterystyczne parametry obiektu budowlanego, w szczególności:
Powierzchnia zabudowy - 63,30 m2
Powierzchnia użytkowa - 75,90 m2
Kubatura projektowanej rozbudowy - 255,25 m3
Długość budynku - 9,02 m
Szerokość elewacji frontowej - 7,02 m
Wysokość budynku - 5,54 m
Kąt nachylenia dachu: - 27°.
ilość kondygnacji - 1
1.3.
Szczegóły dotyczące wskazanych powyżej robót znajdują się w załączonych dokumentach zamówienia w skład których
wchodzą:
- projekt budowlany, projekt techniczny - załącznik nr 7 do SWZ;
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - - załącznik nr 9 do SWZ;
oraz
- przedmiar robót– załącznik nr 8 do SWZ,
- projekt umowy - załącznik nr 6 do SWZ.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.
1.4.
Roboty budowlane będą realizowane zgodnie ze zgłoszeniem rozbiórki znak. B-K.6743.225.2024.GL z dn. 27-05-2024r.
przyjętym bez uwag i sprzeciwu przez Wydział Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Pabianicach oraz
zgodnie z decyzją pozwolenie na budowę nr 33/2024 z dn. 01-02-2024r, znak AB-K.6740.2.2024.GL wydaną przez Starostę
Pabianickiego (skany zgłoszenia rozbiórki i pozwolenia na budowę - w załączeniu do siwz).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 478890,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 478890,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 478890,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kasmo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472388323
7.3.3) Ulica: Kilińskiego 33
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 478890,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
ramach naboru „Świetlica sołecka na plus” na podstawie umowy nr 124/RR/24 z dn. 24-04-2024r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Uścimów
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej uszkodzonej podczas wystąpienia powodzi na terenie Gminy Nowa Ruda
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.