Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00503558/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Brzozów w roku 2024 postępowanie II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brzozów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014484
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Moniuszki 25
1.5.2.) Miejscowość: Brzozów
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 43 415 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: brzozow@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://brzozow.krosno.lasy.gov.pl/en/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_brzozow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Lesnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Brzozów w roku 2024 postępowanie II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e9fa367-cf77-4182-8e16-2260eb8aa326
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571432
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00488670/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Brzozów na rok 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503558
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 130863,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostaw sortów mundurowych leśnika .
Sorty mundurowe leśnika muszą być zgodne z:
Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 19 grudnia 2017 r. (Dz. U z 2017r., poz. 2466) w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia;
Zarządzeniem Nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, znak OR-1743-1/05;
Zarządzeniem Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika, znak EO-1743-2/212;
Zarządzeniem Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, znak EO-1743-3/2012;
Zarządzeniem nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2017 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15.07.2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych, znak OR.241.15.2017;
Zarządzenie nr 80 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2023 r. zmieniające zarządzenie nr 39 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 17 lipca 2019 r. w sprawie dokumentacji techniczno – technologicznej wybranych elementów munduru leśnika według nowego wzoru, znak MZ.240.1.2023;
Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 12 grudnia 2023 r. (Dz. U. grudnia 2033 z poz. 2779) w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia;
Zarządzenie nr 95 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 1 sierpnia 2024 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika dla pracowników Lasów Państwowych (Znak: EZ.241.14.2024).
Zarządzenie nr 107 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 23 sierpnia 2024 r. w sprawie dokumentacji techniczno-technologicznej wybranych elementów mundurów leśnika według rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia;
Treść powołanych wyżej aktów prawnych oraz zarządzeń dostępna jest na stronie internetowej:
http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne
https://swip.ad.lasy.gov.pl/DGLP/tabBrowser/mainPage
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18200000-1 - Odzież wierzchnia
18220000-7 - Odzież przeciwdeszczowa
18110000-3 - Odzież branżowa
18230000-0 - Odzież różna
18232000-4 - Spódnice
18234000-8 - Spodnie
18235200-7 - Swetry rozpinane
18235400-9 - Kamizelki
18300000-2 - Części garderoby
18317000-4 - Skarpety
18332000-5 - Koszule
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
18422000-3 - Szale
18423000-0 - Krawaty
18424000-7 - Rękawice
18440000-5 - Kapelusze i nakrycia głowy
18441000-2 - Kapelusze
18443320-5 - Czapki
18800000-7 - Obuwie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144202,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144202,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144202,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZOL Tagart sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8670007706
7.3.3) Ulica: Mieszka I 4
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144202,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
3 miesiące od dnia podpisania umowy jednak nie dłużej niż do 31.12.2024 r.
INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Brzozowie w okresie od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
- Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" zakresie zadania "Nadbudowa części budynku szpitalnego- Pawilonu K Szpitala Specj. w Brzozowie Podkarp, Ośrodka Onkolog. im. Ks. B. M."
- Dostawa produktu leczniczego Ropeginterferonum alfa-2b (92)
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Powiat Brzozowski"
- Wyk. robót budowlanych w zakresie zadania pn. ,,Przebudowa z modernizacją i doposażenie SOR oraz Zakładu Radiologii i Diagn. Obraz. Szpitala Specj. w Brzozowie Podkarp. Ośrodka Onkologicznego
- Remont zabytkowego budynku w Brzozowie.
więcej: przetargi BRZOZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa umundurowania, odzieży specjalnej oraz środków ochrony indywidualnej dla Komendy Miejskiej PSP w Krakowie
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne
- Zakup wyposażenia specjalnego dla funkcjonariuszy garnizonu dolnośląskiego.
- Dostawy środków ochrony indywidualnej
- Dostawa elementów umundurowania leśnika
- Kreowanie wizerunku profesjonalnego pracownika przeprowadzenie warsztatów z usługą stylisty,metamorfoza i zakup ubioru dla 70 uczest. projektu Moje kwalifikacje i umiejętności szansą na lepsze jutro
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.