Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00523176/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu olsztyńskiego w 2024 roku, z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWA SŁUŻBA DROGOWA W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510866733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cementowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-429
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 535 66 30
1.5.8.) Numer faksu: 89 535 66 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psd@powiat-olsztynski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psd.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9873111.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność wspomagająca transport publiczny, poostała
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu olsztyńskiego w 2024 roku, z podziałem na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1e3194f-1667-4abc-8696-390102a53f03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571436
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068608/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Zimowe utrzymanie dróg w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00523176
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.262.47.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olsztyńskiego, od dnia podpisania umowy do końca 2024 roku . Zamówienie zostało podzielone na 4 części- zadania.1.1. ZADANIE NR 1- Zimowe utrzymanie dróg na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Olsztynku (gminy: Olsztynek, Stawiguda, Gietrzwałd i Purda).
Teren obejmujący gminy: Olsztynek, Stawiguda, Gietrzwałd i Purda. Usługi zimowego utrzymania dróg polegają na: utrzymaniu w przejezdności wyznaczonych dróg powiatowych poprzez odśnieżanie pługami, zmniejszaniu śliskości poprzez posypywanie dróg materiałami uszorstniającymi, dostarczonymi przez Zamawiającego, tj:
a) Mieszanką soli z piaskiem (30% soli drogowej i 70 % kruszywa lub 20 % soli drogowej i 80 % kruszywa).
b) Piaskiem frakcji 0-2mm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 208500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 2- Zimowe utrzymanie dróg na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 2 Barczewie (gminy Barczewo i Jeziorany).Teren obejmujący gminy: Barczewo, Jeziorany. Usługi zimowego utrzymania dróg polegają na: utrzymaniu w przejezdności wyznaczonych dróg powiatowych poprzez odśnieżanie pługami, zmniejszaniu śliskości poprzez posypywanie dróg materiałami uszorstniającymi, dostarczonymi przez Zamawiającego, tj:
a) Mieszanką soli z piaskiem (30% soli drogowej i 70 % kruszywa lub 20 % soli drogowej i 80 % kruszywa).
b) Piaskiem frakcji 0-2mm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 226000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 3- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Barczewie (gminy: Biskupiec i Kolno)Teren obejmujący gminy: Biskupiec, Kolno. Usługi zimowego utrzymania dróg polegają na: utrzymaniu w przejezdności wyznaczonych dróg powiatowych poprzez odśnieżanie pługami, zmniejszaniu śliskości poprzez posypywanie dróg materiałami uszorstniającymi, dostarczonymi przez Zamawiającego, tj:
a) Mieszanką soli z piaskiem (30% soli drogowej i 70 % kruszywa lub 20 % soli drogowej i 80 % kruszywa).
b) Piaskiem frakcji 0-2mm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 225000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 4 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 3 w Dobrym Mieście (gminy: Dywity, Świątki, Jonkowo).Teren obejmujący gminy: Dywity, Świątki, Jonkowo. Usługi zimowego utrzymania dróg polegają na: utrzymaniu w przejezdności wyznaczonych dróg powiatowych poprzez odśnieżanie pługami, zmniejszaniu śliskości poprzez posypywanie dróg materiałami uszorstniającymi, dostarczonymi przez Zamawiającego, tj:
a) Mieszanką soli z piaskiem ((30% soli drogowej i 70 % kruszywa lub 20 % soli drogowej i 80 % kruszywa).
b) Piaskiem frakcji 0-2mm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 266150 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197802,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197802,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197802,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurobet Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833130522
7.3.3) Ulica: Władysława Jagiełly 32
7.3.4) Miejscowość: Olsztynek
7.3.5) Kod pocztowy: 11-015
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197802,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208548,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208548,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208548,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "SONTRANS" Transport Ciężarowy Sontowska Katarzyna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391980198
7.3.3) Ulica: Sętal 66
7.3.4) Miejscowość: Dywity
7.3.5) Kod pocztowy: 11-001
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SONTRANS" TRANSPORT CIĘŻAROWY KATARZYNA SONTOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
"SONTRANS" TRANSPORT CIĘŻAROWY KATARZYNA SONTOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208548,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUG ROLNYCH ŚWIDER WIESŁAW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421545999
7.3.3) Ulica: Wolności 32
7.3.4) Miejscowość: Warpuny
7.3.5) Kod pocztowy: 11-731
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG ROLNYCH-ŚWIDER WIESŁAW
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG ROLNYCH-ŚWIDER WIESŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260604,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260604,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260604,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "SONTRANS" Transport Ciężarowy Sontowska Katarzyna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391980198
7.3.3) Ulica: Sętal 66
7.3.4) Miejscowość: Dywity
7.3.5) Kod pocztowy: 11-001
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SONTRANS" TRANSPORT CIĘŻAROWY KATARZYNA SONTOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
"SONTRANS" TRANSPORT CIĘŻAROWY KATARZYNA SONTOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260604,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Usługa ochrony obiektów OPN-T wraz z monitorowaniem systemów ochrony elektronicznej
- Utrzymanie systemu sterowania oświetleniem w ciągu obwodnicy Olsztyna administrowanej przez GDDKiA Oddział w Olsztynie, Rejon w Olsztynie
- "Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego remontu/modernizacji boiska piłkarskiego oraz wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Olsztynie"
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- SZP.221-18.2024 Sukcesywna dostawa układów oddechowych do respiratorów
- Naprawa wad nawierzchni bitumicznej dodatkowych jezdni drogi ekspresowej S51 na odcinku Olsztyn Południe - Olsztynek
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Świdnica
- Kompleksowe utrzymanie czystości budynków Sądu Rejonowego w Szczecinku
- Wykonywanie usług w zakresie sprzątania budynków i terenów zewnętrznych oraz utrzymania zieleni na terenie obiektów Straży Miejskiej w Łodzi w 2025r
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE ZIMOWYM 2024/2025
- "Zimowe utrzymanie dróg w gminie Nowogard nieobjętych harmonogramem w sezonie zimowym 2024/2025"
- Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Gminy Rokiciny w 2025 roku
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.