Ogłoszenie z dnia 2023-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00465480/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych w latach 2024-2025”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BABICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000534960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 56
1.5.2.) Miejscowość: Babice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-551
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 6134 013
1.5.8.) Numer faksu: 32 6134 002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@babice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-029b83ad-732e-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych w latach 2024-2025”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-029b83ad-732e-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00571486
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037099/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych w latach 2024-2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465480
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Wb.271.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 455467,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.:
„Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych w latach 2024-2025”.
2.Szczegółowy zakres zamówienia określony został w następujących załącznikach
do specyfikacji warunków zamówienia:
Załącznik Nr 1 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy
Załącznik Nr 2 do SWZ – Standardy zimowego utrzymania dróg
Załącznik Nr 3 do SWZ – Wykaz i zakres dróg gminnych
3. Zakres przedmiotu zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg (ZUD):
3.1 Przez zimowe utrzymanie dróg rozumie się ich odśnieżanie i nie dopuszczenie do gołoledzi, poprzez posypywanie materiałami uszorstniającymi ( piasek i sól). Prace powinny być dostosowane do istniejących warunków pogodowych.
3.2 W razie potrzeby odśnieżania dróg, nie objętych w/w wykazem, dopuszcza się możliwość ich utrzymania interwencyjnego, w oparciu o telefoniczne zgłoszenie.
3.3 Wykonawca prowadzić będzie całodobowo „książkę dyżurów”, w której na bieżąco będzie wpisywał istniejące warunki pogodowe oraz rodzaj wykonanej usługi.
3.4 Obowiązkiem Wykonawcy jest codzienne zgłaszanie do Zamawiającego szczegółowego zakresu wykonanych usług z dnia poprzedniego – „raportu” do godz. 9:00 na adres e-mail: glownia@babice.pl
3.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli ilości i jakości wykonanych usług. Zamawiający zakwestionować może przesłany raport do godziny 15:00.
3.6 Wykonawca przed rozpoczęciem akcji zimowego utrzymania dróg przedłoży Zamawiającemu umowę na korzystanie z Aplikacji umożliwiającej lokalizację jednostek sprzętowych wyposażonych w urządzenia GPS, uczestniczących w zimowym utrzymaniu dróg gminnych.
3.7 Wykonawca na dzień podpisania umowy wyposaży każdą jednostkę sprzętową używaną do akcji zimowej w sprawne urządzenia GPS, służące do określenia drogą internetową lokalizacji sprzętu na drogach.
3.8 Urządzenie GPS zostanie zamontowane w sposób uniemożliwiający ingerencję w urządzenie.
3.9 Wykonawca umożliwi Zamawiającemu korzystanie z Aplikacji za pośrednictwem sieci Internetowej, umożliwiającej:
a) kontrolę na bieżąco lokalizacji sprzętu z zainstalowanymi urządzeniami GPS,
b) automatyczne zapisywanie w pamięci danych o czasie i trasie przejazdu wszystkich jednostek sprzętowych wykonujących zadanie zimowego utrzymania dróg gminnych.
3.10 Za sprawność zainstalowanych w jednostkach sprzętowych urządzeń GPS przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy, odpowiada Wykonawca.
3.11 Wykonawca każdą awarię urządzenia GPS zgłasza natychmiast Zamawiającemu i zobowiązuje się bez zbędnej zwłoki przywrócenia sprawności tego urządzenia.
3.12 W przypadku nie dopełnienia przez Wykonawcę w/w wymogów, Zamawiający ma prawo nie dopuścić Wykonawcy do świadczenia usług oraz naliczyć kary umowne określone w umowie.
3.13 W przypadku usług związanych z zimowym utrzymaniem Wykonawca musi być w gotowości do wykonania tych usług w okresie od dnia 01.01.2024r. do 31.12.2025r.
3.14 Zapewnienia bezpieczeństwa ruchu w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
3.15 Wykonanie i utrzymanie oznakowania drogowego związanego z realizacją robót i utrzymaniem ruchu o ile jest wymagane.
3.16 Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie realizacji umowy wszystkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu drogowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 621745,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 621745,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 621745,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GardenTom Tomasz Gaudyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 628 209 71 88
7.3.3) Ulica: ul. Relaks 20
7.3.4) Miejscowość: Alwernia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-566
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 621745,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BABICE
więcej: przetargi BABICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
- USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. MĄCZNA 4 W SZCZECINIE
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Bieżące utrzymanie drzew i zieleni oraz sprzątanie w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Gniew
- Usługi sprzątania i utrzymania czystości
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.