Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00525662/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tłucznia na zadanie pn. „ Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1860R Trzcinica – Jareniówka”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370446723
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 18
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134435140
1.5.8.) Numer faksu: 134462868
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzdjaslo@pro.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.jaslo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https;//pzdjaslo.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tłucznia na zadanie pn. „ Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1860R Trzcinica – Jareniówka”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9cb0c9fa-66ac-4df6-abd6-baaa81ea74cf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571506
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016964/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa tłucznia na zadanie pn. „ Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1860R Trzcinica – Jareniówka”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525662
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: T.2e.261.1.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 70731,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa tłucznia na zadanie pn. „Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1860R Trzcinica – Jareniówka” .
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę tłucznia w ilości 1000 ton gr. 31,5-63 mm.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE DOSTAWĘ I ROZŁADUNEK NA PLAC SKŁADOWY OBWODU DROGOWEGO W JAŚLE PRZY UL. PRZEMYSŁOWEJ
Przedmiot zamówienia powinien spełniać określone normy tj. PN-EN 13043,
PN-EN 13242.
3. Zamówienie obejmuje sprzedaż materiałów z transportem i rozładunkiem na plac składowy w Jaśle, ul. Przemysłowa - na koszt Wykonawcy.
4. Termin realizacji pojedynczych dostaw – w czasie i w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym.
5. Odbiór ilościowy i jakościowy – w dniu dostawy.
6. Każda dostawa musi być potwierdzona przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego na dokumencie WZ wystawionym przez Wykonawcę. Oryginalny dokument WZ stanowić będzie podstawę odbioru jakościowego i ilościowego poszczególnej partii materiału
W przypadku stwierdzenia, że dostarczony przedmiot zamówienia nie jest zgodny z ofertą, względnie posiada wady ilościowe, Zamawiający może skierować Wykonawcę na ważenie samochodu (koszt ważenia będzie po stronie Wykonawcy)
7. Faktura za dostarczone materiały będzie płatna przez Zamawiającego w terminie 30 dni od otrzymania faktury.
8. W celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego Wykonawca wraz z dostawą dostarczy deklaracje zgodności na poszczególne materiały.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100860,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93824,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA TRANSPORTOWO HANDLOWA MET-TRANS TADEUSZ ŁAZAREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8731076654
7.3.3) Ulica: SIEMIECHÓW 41
7.3.4) Miejscowość: SIEMIECHÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 33-181
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93824,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Jaśle w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich dla Urzędu Miasta w Jaśle
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa ogólnego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- "Zakup paliw płynnych do samochodów i sprzętu służbowego Powiatowego Zarządu Dróg w Jaśle".
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E do budynku Sądu Rejonowego w Jaśle, ul. Armii Krajowej 3
- ..Zapewnienie w formie cateringu dla 31 uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych w Jaśle 1 ciepłego posiłku dziennie (obiad jednodaniowy) w okresie 02.01.2025r. - 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w COZ w Grudziądzu, ul. Przytulna 1 oraz kotów wolno bytujących na terenie miasta Grudziądz, a także żwirku dla kotów przebywających w COZ
- Dostawa kruszywa dla Nadleśnictwa Dobrzejewice w 2024 r.
- Dostawa piasku.
- Dostawa kruszywa, żwiru i piasku
- "Sukcesywna dostawa kruszywa kamiennego o frakcji 4-31,5 mm"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.